منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

۵۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

درک مخازن انبساط

 

یکی از اجزای قابل توجه در سیستم گرمایش هیدرونیک ، منبع انبساط است. هنگام طراحی سیستم گرمایش ، اتلاف حرارت و اندازه دیگ بخار معمولاً با دقت محاسبه می شود.

اندازه سیرکولاتور بر اساس طول و ظرفیت انتقال حرارت لوله کشی است. وقتی نوبت به منبع انبساط می رسد ، اکثر بچه ها فقط مخزنی با همان اندازه را که همیشه استفاده کرده اند نصب می کنند.

جمله ، "ما همیشه این کار را انجام داده ایم." به ذهن می آید به اندازه کافی عجیب ، بیشتر اوقات کار می کند. وقتی کار نمی کند مشکلات بوجود می آیند. متداول ترین علامت منبع انبساط با اندازه کم ، از بین رفتن سوپاپ تسکین دهنده است. برای جلوگیری از این امر ، نصب کننده باید عملکرد مخزن و اهمیت اندازه مناسب را درک کند.

بیایید با اصول شروع کنیم. همه ما می دانیم که همه چیز وقتی گرم می شوند منبسط می شوند و وقتی سرد می شوند منقبض می شوند. آب تفاوتی ندارد و این عامل اصلی در سیستم گرمایش هیدرونیک حلقه بسته می شود.

با نصب یک سیستم جدید ، لوله ها را با آب 40 تا 50 درجه پر می کنید و هوا را تصفیه می کنید. سپس وقتی دیگ آبگرم را آتش می زنید و آب را تا 180 درجه گرم می کنید ، آب منبسط می شود. با گرمتر شدن آب ، حجم آن بیشتر می شود. بدون جبران این انبساط آب ، فشار در سیستم افزایش می یابد و در 30 پوند ، دریچه تسکین باز می شود.

منبع انبساطی متناسب با این افزایش حجم آب در سیستم حلقه بسته طراحی شده است. آب قابل انعطاف نیست اما هوا قابل انعطاف است و مخزن انبساطی از بالشتک هوای فشرده شده برای پذیرفتن این افزایش حجم آب هنگام گرم شدن استفاده می کند.

مخازن انبساط به سبک قدیمی که در بین تیرچه های کف در سقف سرداب نصب شده بودند از فولاد ساخته شده اند و دارای پایه های آب ، ورودی هوا و یک سطح سنج آب هستند. وقتی سیستم پر شد ، آب وارد مخزن شد و هوای بالای آن را فشرده کرد. با گرم شدن آب ، سطح مخزن بالا رفته و هوا بیشتر فشرده می شود. در نهایت ، بالشتک هوا جذب آب می شود و مخزن غرقاب می شود. این البته باعث افزایش فشار می شود که سوپاپ تسکین دهنده را خاموش می کند و همیشه منجر به تماس سرویس می شود.

در اوایل دهه 60 مخزن دیافراگم مدرن ساخته شد. از دیافراگم لاستیکی برای جدا کردن دائمی آب سیستم از هوای فشرده در مخزن استفاده می کند ، بنابراین مشکل غرقاب را برطرف می کند. این مخازن به دلیل کوچک و جمع و جور بودن ، ارزان بودن و نیاز به لوله کشی بسیار کمتر محبوب شدند. این نوع مخزن ، اگر اندازه مناسب نداشته باشد ، هنوز هم می تواند مشکلات احتمالی ایجاد کند.

بیایید نگاهی بیندازیم به پنج نکته ای که برای اندازه گیری مناسب منبع انبساط دیافراگم باید بدانیم.

Fill Pressure --- در سیستم حلقه بسته ، ارتفاع ساکن لوله کشی فاکتور فقط هنگام پر کردن سیستم است. برای هر 2.31 فوت قد استاتیک ، یک پوند در هر اینچ مربع (PSI) فشار آب لازم است.

در یک خانه متوسط ​​2 طبقه با دیگ بخار در زیرزمین ، ما باید این آب را حدود 16 فوت بالا ببریم که حدود هفت PSI نیاز دارد. برای اطمینان از فشار مثبت و کمک به حذف هوا ، باید پنج PSI دیگر به این مورد اضافه کنیم.

دریچه های کاهش فشار (PRV) در کارخانه 12 PSI تنظیم شده و مخازن انبساط از قبل با همان 12 PSI شارژ می شوند. بیشتر اوقات 12 بار شارژ قبلی PSI کافی است اما اگر ارتفاع سیستم از 16 فوت بیشتر باشد باید شیر کاهش فشار را بیشتر تنظیم کرده و بار هوا را نیز در مخزن افزایش داد.

اندازه گیری لاستیک و پمپ دوچرخه همه ابزارهایی هستند که شما برای رسیدن به این هدف نیاز دارید. همیشه بخاطر داشته باشید هنگام بررسی فشار باید مخزن از سیستم جدا شود. هنگام بررسی فشار مخزن انبساط ، ابتدا باید فشار سیستم به صفر رسیده و مخزن با استفاده از شیر عایق جدا شود. اگر این روش را دنبال نکنید ، فشار مخزن را نمی خوانید. شما دارید فشار سیستم را می خوانید.

برای اندازه گیری مخزن باید این را بدانیم. بیشتر شیرهای امدادی مسکونی با 30 PSI تنظیم می شوند.

دما را پر کنید --- وقتی سیستم را با آب لوله کشی پر می کنید ، دما معمولاً در حدود 50 درجه است.

دمای متوسط ​​آب --- این دمای حد بالا و نرمال دیگ است. هرچه آب را بیشتر گرم کنیم ، گسترش می یابد.

محتوای کل آب --- این برای اندازه گیری مخزن بسیار مهم است. سیستم های ثقلی قدیمی که به گردش اجباری تبدیل شده اند ، آب بسیار بیشتری نسبت به سیستم قرنیز جدید خواهند داشت.

لوله مس سه چهارم اینچی حاوی 025 گالن آب در هر فوت خطی است در حالی که لوله فولادی اینچ و نیم 106/0 را در خود نگه می دارد. کل فیلم را اندازه بگیرید و در مقدار مناسب ضرب کنید. سپس محتوای آب دیگ آبگرم را اضافه کرده و به مقدار دو گالن اضافی برای فاکتور فاجار اجازه دهید.

فاکتورهای زیادی در تعیین اندازه منبع انبساط وجود دارد و تغییرات غیر معمول در هر یک از این مناطق می تواند به طور چشمگیری بر اندازه مخزن تأثیر بگذارد. تولیدکنندگان در این زمینه تجربه زیادی دارند و نمودارهای راهنما را بر اساس سیستم های متوسط ​​تهیه کرده اند. با نگاهی به نمودار ، می بینید که سیستم هایی با محتوای آب بیشتر مانند رادیاتورها و تخته های چدنی به مخزن بزرگتری نسبت به سیستم تخته مسی مسی نیاز دارند.

 

مشاهده لیست قیمت منبع انبساط در لینک روبرو : منبع انبساط

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

رادیاتور صفحه تخت

 

بامین تهویه یک فروشگاه واحد برای راحتی و نوآوری در گرمایش منزل شما است. ما با پذیرایی از تمام اتاقهای خانه یا فضای تجاری شما ، بهترین کیفیت را در رادیاتورهای طراح ارائه می دهیم.

ما در فروشگاه اینترنتی بامین تهویه مجموعه ای از رادیاتورهای بی نظیر و نفیس را که با دقت از بین بیش از 20 مارک برتر انتخاب شده است ، به نمایش می گذاریم.

ارائه مجموعه ای از رادیاتورهای استثنایی سنتی ، سفارشی ، استاندارد و طراح در انواع رنگها ، رنگهای پایان ، اندازه و انواع متناسب با نیاز شما - ما رضایت شما را تضمین می کنیم.

ما به همراه داشتن طیف عظیمی از رادیاتورهای خارق العاده در انگلیس ، درب منزل شما را به شما تحویل می دهیم ، در هر مرحله از راحتی ، سادگی و کارایی شما را تضمین می کنیم.


رادیاتورهای صفحه تخت یک روش عالی برای ساده سازی کارها در خانه مدرن است. این رادیاتورها از اشغال عرض کم بهره می برند و فضای خانه را به حداکثر می رسانند در حالی که از خروجی های گرمایی کارآمد استفاده می کنند.

رادیاتورهای صفحه تخت با زیبایی زیبا و تمیز به خانه می آیند ، و همه چیز را مرتب نگه می دارند در حالی که جای خود را برای لمس های اصلی خود حفظ می کنند.

رادیاتورهای صفحه تخت فضای داخلی زیبا و ظریف را افزایش می دهند و با واحدهای گرمایشی چشم نواز دکوراسیون شما را صاف می کنند. رادیاتورهای صفحه تخت برای هر نوع گرمایش شما نیاز دارند ، یک خانه شیک و مدرن ضروری است.


فروشگاه اینترنتی بامین تهویه یک کانون گرم برای رادیاتورهای صفحه تخت است ، که طیف گسترده ای از واحدهای گرمایشی را هم در فروشگاه و هم به صورت آنلاین به ارمغان می آورد.

طیف گسترده ای از انتخاب حتی به این معنی است که می توانید واحد خود را شخصی سازی کنید تا اطمینان حاصل کنید که مدل دقیق خانه خود را دریافت می کنید. با طیف وسیعی از رنگ های RAL ، می توانید رادیاتورهای صفحه تخت خود را برجسته کرده و به کانونی برای هر اتاق تبدیل شوید.

با بسیاری از اتمام های موجود برای رادیاتور صفحه تخت ، می توانید از بین انتراسیت ، کروم و موارد دیگر انتخاب کنید. برای رادیاتورهای صفحه تخت چند منظوره ، سعی کنید یک آینه اضافه کنید تا نور بیشتری در اتاق شما ایجاد شود ، در حالی که از سطح بازتابنده صاف به عنوان اتاق خواب یا آینه حمام استفاده کنید.


چه به دنبال خرید رادیاتور صفحه تخت عمودی و چه رادیاتور صفحه تخت افقی باشید ، بدون شک تمام مدل های موجود در این محدوده مناسب هر اتاقی است که آن را نصب کنید. با گزینه های ستون مربع ، مستطیل و برجسته ، صفحه تخت از فضای نوید نه تنها برتر گرمایش در خانه ، اما یک قطعه از هنر بوتیک نیز هست.

 

مشاهده لیست قیمت رادیاتور در لینک روبرو : رادیاتور

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

مشعل چیست؟

 

احتراق ، اجزای قابل احتراق در سوخت با اکسیژن حاصل از واکنش شیمیایی است.آزاد شدن گرما.

مشعل و احتراق دو اصطلاحی هستند که نمی توانند از یکدیگر جدا شوند.

همانطور که می دانید گرما یک منبع انرژی است. وقتی سوخت با اکسیژن واکنش می دهد ، احتراق صورت می گیرد و انرژی گرما و نور آزاد می شود. هدف اصلی گرم شدن پس از تبدیل انرژی شیمیایی به انرژی گرمایی است. این نوعی انرژی است که ما در بسیاری از مناطق از گرمایش ، تغذیه و تولید به آن نیاز داریم.

اساسی ترین محصول بین سوزاندن آزاد و سوزش کنترل شده مشعل ها هستند.

با مخلوط کردن سوخت با هوا با نرخ مطلوب ، Burner کاملاً کنترل می شود. این دستگاهی است که اجازه می دهد آن را بسوزانید
فرآیند احتراق با واکنش با کربن ، هیدروژن و اکسیژن گوگرد موجود در سوخت صورت می گیرد. در نتیجه هیدروکربن ها و بخار آب آشکار می شود.

نتیجه حاصل از احتراق سوخت های مایع به رنگ زرد روشن تشکیل شده و دارای خاصیت تابشی بسیار بالایی است.

علت میزان هیدروژن داخل سوخت های گازی بیش از ترکیبات مایع و زغال سنگ در بخار آب رخ می دهد.

مشعل چگونه کار می کند


وقتی می پرسیم مشعل چیست؟ مشعل هایی که سوخت را کنترل می کنند و گرما را به صورت همگن به کانال صحیح منتقل می کنند ، با محفظه احتراق انجام می شود. انرژی گرمایی تولید شده توسط شعله با استفاده از محفظه احتراق به محلی که انرژی مورد نیاز است منتقل می شود.

موتور مشعل توسط انرژی الکتریکی تأمین می شود تا فن مورد استفاده برای تغذیه هوای احتراق به مشعل را کار کند. موتور موجود در مشعل های سوخت مایع نیز سوخت را به پمپ روغن منتقل می کند و سوخت مایع با فشار زیاد به نازل سوخت منتقل می شود.

 

سوخت با استفاده از شیرهای برقی و تنظیم کننده در مشعل گازی کنترل می شود. ترانسفورماتور ولتاژ بالا ، که جرقه مورد نیاز برای اولین احتراق را ایجاد می کند ، با انرژی الکتریکی نیز بازی می کند.

با وارد شدن سوخت از خط سوخت به سر اشتعال ، هوایی که با کمک فن در بدنه اصلی مشعل به سمت سر احتراق دمیده می شود از طریق سیستم تلاطم خاص بصورت همگن مخلوط می شود و احتراق صورت می گیرد.

 

یک رله کنترل احتراق الکترونیکی پیش از جارو کردن ، زمان اشتعال ، کنترل شعله ، میزان سوخت ، خاموش یا عملکرد تدریجی یا متناسب مشعل را در زمان و مراحل مناسب با اطمینان کنترل می کند.

با کنترل مخلوط های سوخت و هوا ، با انجام تنظیمات حساس با تجهیزات روی خرید مشعل ، برای اطمینان از احتراق ایمن و کارآمد ، بازده بهینه مخلوط توسط سرویس های فنی بدست می آید.

پیشرفت های الکترونیکی در کنترل سوزش ، تولید تجهیزات جدید و مخلوط های هوای سوخت در یک سطح مطلوب در نتیجه سیستم تلاطم Uret ، باعث کاهش سطح انتشار گازهای خروجی به حداقل و مقدار گرمای تولید شده بسیار بهبود یافته است.

کلمه Burner از زبان Franch به زبان ما می آید و دارای ترکیبات بزرگی است. این واژه Burner در زبان انگلیسی ، Brenner در زبان آلمانی و Bruleur در زبان Franch نامگذاری شده است.

 

انواع مشعل


مناسب تر است که کلمه سوزان را در طبقات مختلف با در نظر گرفتن معنی و مشخصات فنی مشعل دسته بندی کنید.

  1. مشعل گازی
  2. مشعل گازوئیلی
  3. مشعل دوگانه سوز
  4. مشعل مازوت سوز
  5. مشعل سه گانه سوز

 

مشاهده لیست قیمت انواع مشعل لینک روبرو : مشعل

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

هیتر های گازی

 

هیتر کاتالیزوری گاز Camco 57331 Olympian Wave-3 3000 BTU LP هیتر ها به ویژه با پایین آمدن دما به کمترین دما یک ضرورت هستند. انواع مختلفی از سیستم های گرمایشی برای انتخاب وجود دارد و هر عملکرد به روشی منحصر به فرد است. هیتر های گازی یکی از گزینه های محبوب هستند و عملکرد آنها کمی متفاوت از سایر هیتر های معمول است.

در اینجا برخی از اطلاعات حیاتی در مورد نحوه کارکرد هیتر های گازی وجود دارد:

کوره خانه
هیتر گازی اغلب به عنوان کوره خانگی یا کوره خانگی شناخته می شود. این امر به این دلیل است که هیتر های گازی به طور معمول در خانه ها نصب می شوند تا در سردترین ماه های سال گرما ایجاد کنند. با کاهش دما ، می توانید از کوره خانه یا هیتر گازی خود برای تأمین گرمای موردنیاز خود استفاده کنید. میزان فضایی که هیتر های گازی درون خانه گرم می کنند بسته به نوع مورد استفاده متفاوت است.

چه چیزی آنها را منحصر به فرد می کند؟


هیتر های گازی به طور دائمی نصب می شوند و طی چند سال تغییر شکل داده اند تا با نگرانی های زیست محیطی مطابقت داشته باشند. برخی از مدلهای اولیه هیتر برای گرم نگه داشتن مناطق خاص ، طیف وسیعی از مواد را از جمله زغال سنگ ، روغن یا چوب می سوزاندند. با این حال ، به دلیل نگرانی در مورد مسائل زیست محیطی ، بخاری های گازی به انتخاب اصلی تبدیل شدند.

 

انواع هیتر های گازی چیست؟


وقتی در حال بررسی نحوه عملکرد هیتر گازی هستید ، بیش از یک نوع برای انتخاب وجود دارد. هیتر های گاز طبیعی یکی از اولین هیتر ها در نوع خود بودند ، اما اکنون معمولاً از هیتر های گاز متان پروپان و حتی بیو گاز استفاده می شود.

3 بخش هیتر گازی


درک نحوه کار انواع هیتر های گازی به یادگیری اجزای مختلف آنها بستگی دارد. قسمت اول هر هیتر گازی شامل تخلیه ، القای القایی ، مبادلات حرارتی و مشعل است. دستگاه های کنترل و ایمنی قسمت دوم هیتر های گازی را تشکیل می دهند و قسمت نهایی آن از دمنده ها تشکیل شده است. تمام این بخشهای هیتر گازی به طور یکپارچه کار می کنند تا سطح گرمایی مطلوب را برای هر خانه یا ساختمان فراهم کنند.

 

مشاهده لیست قیمت هیتر گازی در لینک روبرو : هیتر

 

روش گرمایش تابشی


بیشتر هیتر های گازی برای تأمین گرما به روش گرمایشی تابشی متکی هستند. این روش بی نظیر است زیرا شامل ترکیبی از گاز و هوا برای ایجاد شعله ای است که به نوبه خود هوا را گرم می کند ، و این می تواند در تمام فضای محل قرارگیری بخاری پخش شود.

این روش گرمایش در واقع چگونه کار می کند؟
 

اولین قسمت نحوه عملکرد هیتر گازی شامل استفاده از ترموستات است. این ترموستات لازم است به عنوان سنسور برای تعیین دمای اتاق عمل کند و تشخیص دهد که چه درجه ای از آن به زیر یک درجه مشخص کاهش یافته است. اگر اتاق به یک نقطه خاص افتاده باشد ، ترموستات کار می کند تا دریچه گاز را باز کند و گاز را به نصب هیتر وارد کند. این بدان معنی است که یک ترموستات در حال کار برای عملکرد کلی هر هیتر گازی حیاتی است.

قسمت 2

گاز از طریق مجرای ورودی به کوره وارد می شود ، این نقطه ای است که گاز برای تولید شعله با هوای سرد روبرو می شود. هوای خنک با هیتر در بالا یا پایین تماس می گیرد. این می تواند مورد اولویت باشد و در زمان نصب تنظیم می شود. هوایی که وارد هیتر می شود از طریق لوله های گرم حرکت می کند و منجر به ایجاد هوای گرم می شود. این مرحله برای عملکرد کلی هیتر گاز مهم است ، زیرا این بخشی است که در واقع هوای گرم مورد نیاز برای تأمین گرما در هر مکان را ایجاد می کند.

قسمت 3

قسمت آخر نحوه کار یک هیتر گازی شامل فرآیند حرکت هوا است. این امر نیاز به عبور هوای گرم از طریق تبادل گرما و سپس انتقال آن از طریق دریچه دارد. تبادل گرما به سادگی دستگاهی است که گرما را از یک محیط منتقل کرده و به محیط دیگر منتقل می کند. این نوع دستگاه رایج است و در بسیاری از لوازم مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. پس از عبور هوای گرم از تبادل گرما و انتقال آن از طریق دریچه ، سپس اجازه ورود به خانه داده می شود.

عملکرد واقعی هیتر گازی شما بسته به نوعی که دارید می تواند کمی متفاوت باشد. عملکرد هیتر های گازی دائمی و قابل حمل کمی متفاوت است که می تواند نحوه عملکرد بخاری گازی شما را تغییر دهد.

دائمی یا قابل حمل
هر دو هیتر گازی دائمی و قابل حمل می توانند روشی موثر برای گرم کردن خانه شما باشند (ویکی). هیتر گازی نصب شده دائمی نیازی به استفاده از منبع حرارتی دوم ندارد ، که توسط بسیاری از صاحبان خانه ترجیح داده می شود.

با این حال ، یک هیتر گازی قابل حمل می تواند راهی عالی برای گرم کردن فضای کوچکتر به روشی مقرون به صرفه باشد. این نوع هیتر های گازی به جای منافذ هوا برای گردش هوا از فن استفاده می کنند اما به روشی مشابه هیتر گازی نصب شده دائمی کار می کنند. هیتر های گازی قابل حمل ارزان تر هستند ، اما همچنین شناخته شده اند که تهویه کمتری دارند. هیتر های گاز دائمی باید به طور منظم توسط یک متخصص گرمایشی بررسی و سرویس شوند.

اکنون که اصول کارکرد هیتر گازی را فهمیدید ، می توانید بهترین گزینه را برای خانه خود انتخاب کنید.

 

مشاهده لیست قیمت هیتر گازی در لینک روبرو : هیتر

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

در مورد رادیاتورهای چدنی در مقابل رادیاتورهای آلومینیومی ، یک بحث بسیار عجیب و غریب وجود دارد که کارآمدتر برای مصرف کنندگان است. جدیدترین قطعه در رادیاتور ، رادیاتورهای آلومینیومی بی فلزی ، به عنوان یکی دیگر از ابزارهای گرم کننده ، سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. از سال 1980 ، رادیاتورهای چدنی منبع اصلی گرمایش تجاری یا مسکونی بوده اند. رادیاتورها از جمله آلومینیوم بی متال و چدن موافق و مخالف هستند.

 
 
رادیاتور آلومینیومی
 

در چند سال گذشته ، رادیاتورهای آلومینیومی گزینه برتر برای گرمایش مسکونی و تجاری در خارج از کشور بوده اند. این مدل خاص از دستگاه های گرمایشی به تازگی در آمریکا یافت می شود ، و مردم در مورد لیست گسترده ای از کیفیت های مثبت آن کنجکاو هستند.

 

برای صاحب خانه امروزی ، این نوع رادیاتورها از نظر زیبایی شناختی بهترین گزینه است. این یک جذابیت بصری معاصر دارد که به خوبی در هر مکان امروزی مشبک می شود. رادیاتورهای آلومینیومی نیز متناسب با مکانهایی طراحی شده اند که برای نصب رادیاتور ها از نظر فنی در نظر گرفته نشده اند. با چندین سبک ، این گزینه مناسب برای قرار گرفتن در هر دو تنظیم مدرن و سنتی است.

 

این نوع رادیاتور نه تنها چشم نواز است بلکه از نظر انرژی و هزینه نیز مقرون به صرفه است. خوشبختانه برای مصرف کننده ، رادیاتورهای آلومینیومی معمولاً قیمت کمتری نسبت به سایر مواد گرمایشی مانند رادیاتورهای مسی و چدنی دارند. بسیار سبک تر است و به راحتی توسط کاربر نصب می شود و هزینه های احتمالی نصب را کاهش می دهد. همچنین ثابت شده است که بین 5-10٪ در صورتحساب انرژی سالانه صرفه جویی می کند.

 

رادیاتور آلومینیومی کارآمدترین گزینه گرمایش هستند. رادیاتور برخلاف وسایل گرمایشی چدن ، بلافاصله گرما ساطع می کند و خانه را گرم می کند. سپس ، به همان سرعت که گرم می شود ، سرد می شود. این ابر رسانا دارای محتوای آب کمی است که به شما امکان می دهد در برابر هرگونه تغییر در درجه حرارت ترموستات بسیار پاسخگو باشد. این امر سیستم گرمایش کارآمدتری را در اختیار کاربر قرار می دهد و دلیل آن کاهش انرژی و هزینه است.

 

این رادیاتورها با ساخت دو فلزی ساخته شده اند ، به این دلیل که آلومینیوم خالص گزینه مناسبی برای تابش نیست. رادیاتورهای آلومینیومی برای افزایش دوام و قابلیت کار با آب گرم و بخار از یک هسته فولادی ساخته شده اند.

 

مشاهده لیست قیمت رادیاتور آلومینیومی در لینک روبرو : رادیاتور آلومینیومی

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

کارخانه تولید شرکت رادیاتور ایران حدود 15000 متر مربع است در حالی که بخش دیگر تحقیق و توسعه و سایر بخشها 31000 متر مربع را اشغال کرده اند.

شرکت رادیاتور ایران در ساخت محصولات خود منحصراً از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده می کند و از ماهرترین مهارت و دقیق ترین روش های کنترل کیفیت بهره می برد.

نتیجه تمام این تلاش ها محصول نهایی با کیفیت ، مقاومت ، دوام و قابلیت اطمینان بی نظیر است. این امر باعث شده است که شرکت ما در تولید رادیاتورها به عنوان رهبر معتبر شناخته شود ، که به راحتی می تواند در برابر شرایط نامساعد محیطی مقاومت کند.
با پردازش فناوری پیشرفته ، ما یکی از انگشت شماری از تولید کنندگان رادیاتور آلومینیومی پلاستیک مس و برنج هستیم که کالاها و تجهیزات با عملکرد بالا تولید می کنیم.

در بخش مبدلهای حرارتی صنعتی ، به لطف کارخانه مدرن Heavy Duty که برای این منظور طراحی و تجهیز شده است ، رادیاتور های سنگین و مبدلهای حرارتی برای صنایع مختلف ، موتورهای ثابت ، سدها ، کمپرسورها و غیره تولید می کنیم.

مهندسان باتجربه ، طراحی و ساخت گسترده امکانات ما را برای دستیابی به نیازهای رادیاتور به مشتریان ارائه می دهند.

 

شرکت رادیاتور ایران مراحل توسعه را به سرعت طی کرد و خیلی زود توانست جایگاه خود را در بین مردم باز کند به طوری که بعد از گذشت 2 سال توانست به یکی از پرفروش ترین برندهای بازار ایران تبدیل شود.

از جدیدترین محصولاتی که به این شرکت اضافه شده کولرگازی (اسپلیت) است.

در سال 1395 در حالی که ایران در تحریمات سخت به سر می برد و واردات کولرگازی به عنوان محصولات لوکس با تعرفه های بالایی انجام می شد ایران رادیاتور خط تولید کولرگازی را هم راه اندازی کرد.

کمپرسور کولرگازی رادیاتور ایران مجهز به کمپرسور GMCC شرکت توشیبا و کندانسورهایی با فن طلایی تولید می شود دارای کمپرسور روتاری که از گاز R410 استفاده می کند توانسته است رده انرژی A را دریافت کند.

محصولات رادیاتور ایران در حال حاضر تنوع زیادی را به خود اختصاص داده است.

پرفروش ترین محصولات ایران رادیاتور عبارت اند از

 

پکیج دیواری


L36FF
L28FF
M28FF
L24FF
M24FF
ECO22


رادیاتور


کال500
پریمیوم 500
ترمو 500
اکو 500
رادیاتور پنلی
رادیاتور ماکسی


کولر گازی اسپلیت


30000
24000
18000
12000
9000


حوله خشک کن


فولادی TR01
بالنیوم Balneum
اوآسیس Oasis


امروزه شرکت ایران رادیاتور در تمام نقاط ایران نمایندگی دارد و محصولات خود را با گارانتی و بالاترین کیفیت عرضه می کند.

 

لیست قیمت محصولات رادیاتور ایران در لینک روبرو : رادیاتور

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

نحوه کار آبگرمگن

 

آبگرمکن های سنتی همگی به روشی مشابه کار می کنند. تفاوت اصلی بین آنها منبع سوخت ، مانند گاز ، انرژی الکتریکی یا حتی خورشیدی است. برای درک نحوه کار واحد شما ، اولین قدم آشنایی با اجزای سیستم و نحوه تعامل آنها است.


اجزای آبگرمکن


آبگرمکن های برقی و گازی دارای تعدادی از اجزای مشترک هستند ، از جمله دریچه تخلیه ، شیر TPR ، یک میله آند داخلی ، لوله فرو رفتن و لوله ها و اتصالات آب گرم و تخلیه فشار / فشار. در هر دو حالت ، مخزن داخلی با مواد عایق پیچیده می شود تا آب بیشتر گرم شود.

آبگرمکن برقی دارای ترموستات جداگانه هستند ، در حالی که ترموستات موجود در مدل های گازی در شیر کنترل گاز تعبیه شده است. آبگرمکن های گازی همچنین دارای یک دستگاه محدود کننده حرارت برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد ، یک دودکش داخلی و داخلی برای تخلیه گاز و کمک به گردش گرما و یک ترموکوپل برای خاموش کردن گاز در مواقع اضطراری هستند.


چگونه آبگرمکن کار می کند؟


اختلافات بین انواع آبگرمکن های برقی و  آبگرمکن گازی هنگامی که به اصول کار بپردازید ، بیشتر آشکار می شود. در هر دو نوع ، آب سرد از طریق لوله فرو رفتن در قسمت بالا وارد واحد می شود و به قسمت زیرین مخزن منتقل می شود و در آنجا گرم می شود.

 

آبگرمکن برقی چگونه کار می کند؟


ترموستات الکتریکی: در مدل های الکتریکی ، ترموستات به صورت فلاش در کنار مخزن داخلی نصب می شود. هنگامی که ترموستات احساس می کند دمای داخلی به زیر آستانه از پیش تعیین شده رسیده است ، سوئیچ (یا در صورت وجود سیستم دو عنصر) یا دو سوئیچ را تحریک می کند که به جریان الکتریکی اجازه می دهد تا به عنصر گرم کننده برسد.

 

آبگرمکن گازی چگونه کار می کند؟


مدل های گازی دارای یک ترموستات ، به طور معمول یک لوله مسی کوچک با یک سنسور جیوه در نوک آن هستند. آنها همچنین دارای سنسور خاصی به نام ترموکوپل هستند که حس می کند چراغ خلبان در حال حاضر می سوزد. اگر خلبان خاموش باشد ، ترموکوپل اجازه نمی دهد گاز به مشعل سرازیر شود.

با پایین آمدن دمای آب در مخزن ، ترموستات سیگنالی را به دریچه کنترل گاز می فرستد ، که سیگنال را از ترموکوپل بررسی می کند تا وجود چراغ پایلوت را تشخیص دهد. در این صورت ، دریچه ای باز می شود و اجازه می دهد گاز به مشعل جریان یابد و شعله شعله ور شود.

شعله زیر مخزن را گرم می کند و باعث بالا آمدن آب گرمتر در هنگام غرق شدن آب خنک می شود و یک چرخه گردش طبیعی ایجاد می کند. بعلاوه ، دمای داخلی با افزایش گرما از طریق دودکش مرکزی یکنواخت تر حفظ می شود زیرا ابتدا از مخزن بالا می رود و سپس از طریق سیستم تهویه خانه را ترک می کند.

هنگامی که دمای آب به میزان مطلوب رسید ، ترموستات با ارسال سیگنالی به سوپاپ کنترل گاز ، دستور می دهد که جریان گاز را دوباره خاموش کند.


تغییرات در آبگرمکن


برخی از آبگرمکن جدید ها از سیستم چرخش آب گرم استفاده می کنند که آب گرم را از طریق سیستم گرمایش حرکت می دهد و از قطع جریان آب گرم با جهش های "سرد" آب گرم نشده جلوگیری می کند.

آبگرمکن های خورشیدی از سیستم مشابهی به عنوان روش اصلی گرمایش آب استفاده می کنند. با بالا رفتن آب گرم ، منبسط می شود و آب خنک تری را از آب گرم جلو می اندازد و آب را از طریق لوله های داخلی بخاری خورشیدی در گردش می کند.

 

مشاهده لیست قیمت آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

عناصر گرمایش سیم پیچهای محکم پیچیده شده در داخل کابینت هیتر برقی هستند. عناصر گرمایشی در کوره بسیار شبیه عناصر موجود در توستر یا صفحه داغ هستند و آنها تحت همان اصل اساسی مقاومت الکتریکی کار می کنند. عملکرد آنها با درک برخی از مبانی تئوری برق روشن تر می شود.
مقاومت
مقاومت اصلی ترین اصل الکتریکی است که نحوه عملکرد عناصر گرمایشی را توضیح می دهد. الکتریسیته جریان ذرات باردار الکتریکی (معروف به جریان) از طریق ماده رسانا ، در این مورد الکترون ها از طریق سیم های فلزی است.

مواد مختلف دارای خصوصیات مختلفی هستند که جریان الکتریکی را مهار می کنند. اندازه مقطع مواد نیز بر مقاومت آن تأثیر می گذارد. سیم نازک بلند مقاومت بیشتری نسبت به سیم ضخیم کوتاه دارد. گرما یک محصول جانبی از مقاومت الکتریکی است و رابطه بین گرما و مقاومت مستقیماً متناسب است. مقاومت بیشتر به معنای گرمای بیشتر است.

ساخت عناصر گرمایش هیتر برقی


عناصر گرمایش کوره هوای گرم اساساً سیمهای بلندی هستند که به سیم پیچهای محکم نصب شده در داخل کابینت هیتر برقی پیچیده می شوند. مقاومت سیم باعث ایجاد گرما به عنوان محصول جانبی می شود. سیم مورد استفاده در عناصر گرمایش الکتریکی به طور معمول نیکروم 80 است ، آلیاژ 80 درصد نیکل و 20 درصد کروم است. با مقاومت بالا و حساسیت کم به اکسیداسیون مشخص می شود. این عناصر گرمایشی می توانند در دمای بسیار بالا و بیش از 2000 درجه فارنهایت کار کنند.


عملکرد هیتر برقی


عنصر گرمایش تنها یک قسمت کوچک از سیستم گرمایش هیتر برقی خانگی است. گرمایش با ترموستات شروع می شود ، که سیگنال الکتریکی را به رله های داخل هیتر می فرستد. این رله ها به عناصر گرمایشی ولتاژ می دهند و باعث می شوند تا آنها گرما ایجاد کنند. در مرحله بعدی ، دمنده های هوای اجباری به طور خودکار شروع به انتقال هوای گرم از طریق کابینت می کنند تا در نهایت مناطق زندگی خانه گرم شود.

 

عیب یابی عناصر گرمایش هیتر برقی


عناصر گرمایش هیتر برقی خانگی اجزای نسبتاً ساده ای هستند. آنها یا کار می کنند یا نمی کنند. یا عنصر گرما ایجاد می کند یا هیچ کاری نمی کند. گذشت زمان ، سو abuse استفاده مکانیکی و ساخت و سازهای فرومایه از دلایل مکرر عناصر گرمایشی خراب است. عناصر  کوره هوای گرم معمولاً قابل ترمیم نیستند ، اما قابل تعویض هستند. آزمایش پیوستگی که با یک مولتی متر دیجیتال انجام می شود آسانترین راه برای تعیین نیاز یک عنصر به جایگزینی است.

 

مشاهده لیست قیمت هیتر برقی و کوره هوای گرم  در لینک روبرو : هیتر

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

دیگ چدنی شوفاژکار

 

وقتی هوا سردتر می شود ، بیشتر خانه ها بیشتر به آن مخزن بزرگ آب که گرما را بیرون می کشد اعتماد می کنند: دیگ چدنی شوفاژکار شما.

 

شاید در یک کمد محکم فرو رفته باشد ، یا شاید همه در اتاق لباسشویی یا زیرزمین شما ببینند. در هر صورت ، بدون شک اکنون از کاربرد بیشتری برخوردار است ، بنابراین قبل از اینکه یک روز بدون آن نتوانید آن را بررسی کنید ، فکر بدی توسط یک تکنسین انجام نمی شود.

 

در حالی که دیگ چدنی شوفاژ  از بین می رود ، دقیقاً چه کاری انجام می دهد؟ در این مقاله ، ما در مورد قسمتهای مختلف سیستم دیگ بخار و چگونگی کار کردن همه آنها برای ایجاد راحتی در خانه ، دفتر کار یا ساختمان دیگر صحبت خواهیم کرد.

 

در حالی که ما این کار را انجام می دهیم ، چند نکته در مورد چگونگی افزایش بهره وری انرژی و صرفه جویی در هزینه زمستان ارائه خواهیم داد. شاید بتوانید از آن پول برای انجام آن پروژه بازسازی حمام که منتظر آن بوده اید استفاده کنید. یا شاید بتوانید یک کت زیبا بخرید و بیرون هم گرم باشید! همیشه تهیه هوای تازه خوب است ...


 

دیگ بخار چیست؟


در ابتدا ، بیایید یک توصیف ساده و در عین حال خاص از یک دیگ بخار شوفاژکار ارائه دهیم: دیگ بخار شوفاژکار مخزنی بسته است که در آن آب تحت فشار گرم می شود. این فشار فقط به دلیل بسته بودن کامل مخزن ایجاد می شود و برای کاهش پمپاژ و بالا بردن دما مفید است.

 

مخزن گرم آب تحت فشار چگونه به گرم شدن خانه های ما کمک می کند؟ برای پاسخ دادن به آن ، بیایید بررسی کنیم که قسمت های دیگر دیگ بخار چیست و چگونه با هم کار می کنند تا یک سیستم گرمایش کامل ایجاد کنند.

 سوخت دیگ بخار


برای گرم کردن آب ، ما به یک منبع سوخت نیاز داریم. جریان آن منبع سوخت به طور معمول توسط یک شیر کنترل می شود.

 

سپس سوخت توسط مشعل سوزانده می شود ، که مقدار هوای مخلوط شده با سوخت را کنترل می کند تا بازده احتراق به حداکثر برسد. گازهای داغ تولید شده از سوخت سوزانده شده سپس از طریق مبدل حرارتی ارسال می شوند ، که گرما را از گازها به آب مخزن منتقل می کند.

 

بسته به نوع دیگ بخار شوفاژکار ، ممکن است آن آب به بخار تبدیل شود یا فقط به عنوان آب داغ باقی بماند ، اما در عرض یک دقیقه به آن می رسیم. پس از گرم کردن آب ، گازهای احتراق با استفاده از دودکش یا سیستم تخلیه دیگر از خانه خارج می شوند. اگر سیستم تهویه به درستی طراحی ، نصب و نگهداری نشود ، ممکن است باعث تجمع مونوکسیدکربن در خانه شود یا خطر آتش سوزی داشته باشد.
توزیع گرما
در همین حال ، آب گرم یا بخار از طریق سیستم لوله کشی حرکت می کند تا گرما را به مکان مورد نیاز برساند و سپس راه خود را باز می کند تا فرآیند دوباره آغاز شود.

 

علاوه بر این قطعات ، هر دیگ بخار دارای کنترل های خارجی است که می تواند برای تنظیم دستی یا خودکار دما و به حداکثر رساندن بازده استفاده شود. به زودی درمورد اینکه چگونه این کنترل ها می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند ، به ویژه در مناطقی که دما دوست دارد نوسان داشته باشد ، صحبت خواهیم کرد.
بخار بخارهمانطور که در بالا ذکر شد ، دو روش وجود دارد که یک دیگ بخار می تواند گرما را تحویل دهد. یک راه این است که آب دیگ بخار را گرم کنید تا جوش بیاید و بخار داغ ایجاد شود.

 

مشاهده لیست قیمت محصولات شوفاژکار در لینک روبرو : شوفاژکار

 

از آنجا که بخار سبکتر از هوا است ، بدون هیچ گونه کمک مکانیکی به بالاترین نقطه سیستم ، معمولاً رادیاتور ، افزایش می یابد. رادیاتور به عنوان مبدل حرارتی عمل می کند و بخار گرمای خود را به هوای اطراف می دهد و دوباره به آب متراکم می شود (برای جزئیات بیشتر در مورد این فرآیند تبادل گرما به مقاله پمپ حرارتی ما مراجعه کنید).

 

از آنجا که این آب از بخار اطراف آن سنگین تر است ، از طریق سیستم لوله کشی دوباره به دیگ بخار می افتد و در آن گرم می شود تا اینکه به بخار تبدیل شود و دوباره شروع به بالا آمدن کند.

 

گرما Hydronic
یکی دیگر از راه های انتقال گرما گرم کردن آب تا دمای انتخاب شده زیر نقطه جوش آن و ارسال آب گرم خود به رادیاتورهای هیدرونیک اطراف ساختمان است.

 

از آنجا که آب گرم فقط خیلی آهسته افزایش می یابد ، این نوع سیستم تحویل به پمپ نیاز دارد تا آب دیگ را به رادیاتور ها بچرخاند. همانطور که در دیگهای بخار تحویل داده می شود ، هنگامی که آب گرما را به هوا داد ، دوباره به دیگ برمی گردد تا دوباره گرم شود.

 

 مشاهده و خرید دیگ های آبگرم
 

حفظ کارایی
ترموستات هوشمند برای دیگ آبگرم شوفاژکار با درک اساسی و اساسی از نحوه کار سیستم دیگ آبگرم شوفاژکار ، بیایید در مورد چگونگی مدیریت کارایی دیگ بخار صحبت کنیم.

 

یک راه این است که اطمینان حاصل کنید که فقط مقدار گرمای مورد نیاز خود را تولید می کنید و نه بیشتر. بعضی از دیگ های بخار فقط یک مرحله دارند ، به این معنی که یا خاموش هستند یا با تمام توان شلیک می کنند.

 

گرچه سایر دیگ چدنی شوفاژکار دارای چندین مرحله پخت هستند که توسط ترموستات شما کنترل می شوند. هنگامی که ترموستات شما تشخیص دهد که برای رسیدن به دمای داخلی مطلوب به گرمای کمتری نیاز است ، دیگ بخار فقط با قدرت جزئی آتش می گیرد.

 

در صورت نیاز به گرمای بیشتر ، دیگ بخار سرعت شلیک خود را به مرحله بعدی افزایش می دهد و به همین ترتیب ادامه می دهید تا در نهایت دیگ بخار با 100٪ قدرت شلیک کند. در حالی که دیگ های بخار پله ای فقط چند سطح شلیک گسسته دارند ، بویلرهای تعدیل کننده امکان تنظیم سرعت پخت را در مقیاس مداوم برای بازده حتی بیشتر فراهم می کنند.

 

دامنه مقیاس از پیش تعیین شده است و به طور معمول شامل همه چیز نمی شود ، اما دیگ های بخار مدولاسیون به شما امکان می دهند تا خروجی دیگ بخار خود را با دقت بیشتری تنظیم کنید تا با نیازهای خانه شما مطابقت داشته باشد.

 

 مشاهده و خرید تمام ترموستات ها
 

تنظیم مجدد در فضای باز
کنترل بازنشانی در فضای باز یکی از راه های تطبیق بیشتر میزان خروجی دیگ بخار با شرایط واقعی و افزایش کارایی استفاده از کنترل تنظیم مجدد فضای باز است.

 

همانطور که در بالا توضیح داده شد ، هم دیگهای بخار مرحله ای و هم تعدیل کننده ، سرعت شلیک خود را بر اساس دمای داخلی و جریان تنظیم می کنند. کنترل های تنظیم مجدد در فضای باز ، اطلاعات مهم دیگری را به این معادله اضافه می کنند - دمای خارج.

 

در صورت گرم بودن فضای بیرون ، گرم کردن فضای با مقدار مشخصی انرژی کمتری خواهد داشت تا در خارج از فضای سرد. برای استفاده از این امر ، یک کنترل تنظیم مجدد در فضای باز کمترین دمای ممکن آب مورد نیاز را برای تأمین فقط مقدار گرمای مورد نیاز برای گرم کردن خانه انتخاب می کند و نه بیشتر.

 

هرچه آب ترک شده به دیگ بخار سردتر شود ، عملکرد آن با بازده بیشتری انجام می شود. در واقع ، کنترل های تنظیم مجدد فضای باز می توانند سالانه حدود 10٪ در هزینه های انرژی صرفه جویی کنند. با توجه به اینکه افزودن آنها به دیگهای بخار موجود ساده است ، هوشمندتر شدن دیگ بخار با کنترل تنظیم مجدد فضای باز تقریباً کار سختی نیست!

 

 مشاهده و خرید تمام کنترل های بازنشانی در فضای باز
 

دیگ های آبگرم شوفاژکار متراکم


اگر به دنبال تهیه دیگ آبگرم جدید هستید ، دیگ های آبگرم چگال اغلب بهترین انتخاب هستند. برخی حتی دارای کنترل تنظیم مجدد فضای باز به عنوان یک ویژگی استاندارد هستند که البته این یک مزیت بزرگ است.

 

هنگامی که دیگ های بخار شوفاژکار سوخت می سوزانند ، احتراق گازهایی از جمله بخار آب آزاد می کند. دیگهای متداول گازها و بخار را از طریق مبدل حرارتی عبور داده و سپس همه آن را از طریق دریچه آزاد می کنند.

 

دیگهای بخار متراکم بخار را قبل از خروج از آن گرفته ، مجدداً آن را به آب متراکم کرده و از گرمای نهان ناشی از تغییر فاز برای پشتیبانی از فرآیند گرمایش استفاده می کنند. گرچه ممکن است هزینه آنها از دیگهای معمولی بیشتر باشد ، اما دیگ های بخار  محصولات شوفاژکار متراکم می توانند هر سال 10٪ دیگر در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

 

بخاطر داشته باشید ، بعضی از دیگهای آبگرم متراکم دارای تنظیم مجدد تنظیم مجدد در فضای باز هستند که با این کار 10٪ دیگر صرفه جویی می کنید ، در مجموع 20٪ در مصرف انرژی صرفه جویی می کنید. چه کسی تغییر ایجاد نمی کند؟

 

پیشرفت در کارایی و پس انداز کاملاً ارزش آن را دارد. بنابراین دیگ چدنی شوفاژکار خود را توسط یک تکنسین بررسی کنید تا مطمئن شوید به اندازه کافی ایمن است و نمی توانید آن را در زمستان ایجاد کنید. اگر نیاز به تعویض آن دارید ، به سرمایه گذاری در دیگ بخار متراکم بپردازید تا تا 20٪ در قبض انرژی خود صرفه جویی کنید

 

مشاهده لیست قیمت محصولات شوفاژکار در لینک روبرو : شوفاژکار

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

پمپ های موتور شناور پمپیران پمپ هایی هستند که توسط موتور ناهمزمان رانده می شوند. اجزای هیدرولیکی آنها (پوشش پمپ ، پروانه ، عنصر پخش کننده) و موتور آنها توسط سیال کنترل شده غرق می شوند.

پمپ های موتور شناور پمپیران با پایین آمدن در مخزن پمپ در امتداد سیم راهنما یا آرایش ریل راهنما نصب می شوند. پنجه پمپ پمپیران با مهر و موم پروفیل لاستیکی وارد شده تقریباً بدون نشتی به لوله های نصب شده دائمی در مخزن پمپ متصل می شود ، بنابراین مجموعه پمپ پمپیران می تواند به طور کامل آبگرفتگی داشته باشد. گرمای موتور از طریق محفظه موتور به مایعات اطراف آن منتقل می شود.

موتور پمپ شناور پمپیران با موتورهای پر از مایع (مثلاً موتورهای زیر آب) برای کار در هر عمق نصب مناسب هستند. موتور پمپ شناور پمپیران همچنین می توانند دارای موتورهای زیر آب پر از هوا (یا کمتر پر روغن) باشند که برای عمق نصب کم تا متوسط ​​(تا 80 متر) طراحی شده اند.

در موارد خاص ، این موتورها فقط باید گهگاه یا تا حدی در مایع مورد استفاده قرار بگیرند ، زیرا گرمای موتور از طریق انتقال گرما به سیال مورد استفاده و از طریق سطوح بزرگ محفظه موتور توسط همرفت یا هوای اجباری به جو منتقل می شود جریان می یابد

کاربردهای موتور پمپ های شناور پمپیران عمودی


موتور پمپ شناور پمپیران
مبارزه با سیل
انتقال فاضلا
زهکشی
آبیاری
خنک کننده 
دفع آب


موتور پمپ شناور پمپیران: پمپ آب پسماند
موتور پمپ شناور پمپیران معمولاً به صورت پمپ های یک مرحله ای طراحی می شوند. آنها معمولاً به خط مکش احتیاج ندارند زیرا مایعات مورد استفاده از هر طرف به پمپ پمپیران نزدیک می شود. مجموعه های پمپ پمپیران کوچکتر قابل حمل هستند و معمولاً مجهز به سوئیچ کنترل شده سطح هستند که مجموعه پمپ را به طور خودکار شروع و متوقف می کند.

مواد موتور پمپ پمپیران باید به طور خاص برای سیال مورد استفاده و شن و ماسه یا آلودگی های موجود در آن انتخاب شوند. پمپ ها همچنین می توانند با محافظت در برابر انفجار طراحی شوند.

 

مشاهده لیست قیمت انواع محصولات پمپ پمپیران در لینک روبرو : پمپیران

  • bamin tahvie