منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

۷ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

این را تصویر کنید. صبح دوشنبه زیر صفر است. شما شش بار دکمه تعویق را زده اید - و اگر همسرتان تهدید به خفه کردن شما در خواب نبود ، برای هفتمین بار آن را می زدید. در عوض ، شما آهی عمیق می کشید ، روکش ها را به عقب می اندازید و به سرعت به دستشویی می روید.

شما دوش را روشن می کنید ، منتظر می مانید که بخار باشکوه روی پرده حباب بزند ، و داخل می شوید. و سپس ، دو میلی ثانیه بعد از صابون گرفتن ، دوش آب گرم خوب شما عملاً به برف تبدیل می شود. "GAAAAAAAAH!" شما جیغ می کشید "چه بلایشی-بلیپ-بلیپ برای آب گرم اتفاق افتاده است؟" خوب ، مسلماً ، "شرایط" لوله کشی بدتری وجود دارد که می توان داشت.

اما اون یکی؟ کسی که شامپو به چشمان شما جریان دارد؟ کسی که در آن شما کورکورانه به دنبال یک حوله هستید تا بتوانید جلوی پچ پچ دندان خود را بگیرید؟ این قطعاً لیست ما در 10 لحظه بدون سرگرمی در مالکیت خانه را تشکیل می دهد.


چرا آبگرمکن های برقی آب را گرم نمی کنند


بنابراین ، اگر آبگرمکن برقی دارید ، ممکن است دکمه تنظیم مجدد دستگاه قطع شود. هر چند وقت یکبار ، آن دکمه ها به طور تصادفی قطع می شوند. هر چند اغلب ، این اتفاق می افتد به دلیل:

ترموستات واحد معیوب است.
دکمه تنظیم مجدد خود نقص دارد.
بخشی از واحد که از گرم شدن بیش از حد آب جلوگیری می کند - سوئیچ حد مجاز بالا - دیگر کار نمی کند.
عنصر گرمایش کوتاه است.
جایی سیم سست است.


به خاطر داشته باشید که دکمه تنظیم مجدد آبگرمکن یک هدف مهم را تأمین می کند - قطع برق در صورت سو a عملکرد ، مانند افزایش برق یا خراب شدن ترموستات.

اگر آبگرمکن شما به طور مکرر از دست می رود ، احتمالاً مشکلی وجود دارد که باید توسط یک لوله کش حرفه ای Culpeper County برطرف شود. و لطفاً به یاد داشته باشید که ترکیب برق و آب خطرناک است - حتی کشنده. هرگز دریغ نکنید تا با یک حرفه ای تماس بگیرید تا امور را بررسی کنید.

برای اهداف این پست ، ما تصور می کنیم که آبگرمکن شما به طور معمول رفتارهای آن را رعایت می کند و این یک مسئله تکراری نیست. با این درک ، بیایید دو مرحله ساده را طی کنیم تا دوباره به کار خود ادامه دهیم.

ابتدا تابلوی برق خود را بررسی کنید.


به تابلوی برق خود بروید (معمولاً در گاراژ ، زیرزمین یا کمد نگهداری) و مدار را با عنوان "آبگرمکن" قرار دهید.

اگر شکن در موقعیت خاموش است: آن را به حالت روشن برگردانید. اگر در آنجا بماند ، احتمالاً می توانید تصور کنید که همه این ناخوشایند ها سر و صدا بوده و می توانید به کار خود ادامه دهید. اما اگر دوباره خاموش شود - بلافاصله یا اندکی پس از آن - با برق تماس بگیرید.
اگر قطع کننده در وضعیت ON باشد: آن را به حالت خاموش در آورید.
سپس ، دکمه (های) تنظیم مجدد بخاری را فشار دهید.


جایی در آبگرمکن برقی دیواری خود ، دکمه تنظیم مجدد را پیدا خواهید کرد. معمولاً قرمز است و اغلب در مجاورت ترموستات قرار دارد. همچنین ممکن است پشت یک صفحه فلزی قابل جابجایی روی واحد پنهان شود - و سپس در پشت برخی از عایق ها.

هنگامی که دکمه را پیدا کردید ، آن را فشار داده و رها کنید. در حالی که صفحه دسترسی خاموش است ، ببینید آیا ترموستات دوم و دکمه تنظیم مجدد دوم وجود دارد. اگر دکمه بلافاصله پس از فشار دادن دوباره بارگیری کرد ، مشکلی درست کار نمی کند و باید با یک حرفه ای تماس بگیرید. در غیر این صورت ، صفحه دسترسی را تعویض کنید ، سپس قطع کننده مدار مربوطه را به حالت روشن برگردانید.

اگر آبگرمکن شما اکنون قدرت دارد ، همه چیز آماده است. (راه رفتن!) فقط بخاطر داشته باشید گرم شدن آب در مخزن چند ساعت طول می کشد.
اگر آبگرمکن شما هنوز کار نمی کند ، قطع کننده را به حالت خاموش در آورید و با ما تماس بگیرید تا بتوانیم اتفاقات را تعیین کنیم و دوباره آب گرم جریان پیدا کنیم.


اگر آبگرمکن دیواری شما شروع به کار کرد اما دکمه تنظیم مجدد دوباره باز شد ، آن شکن را دوباره به حالت خاموش روشن کنید و به ما نگاهی بیندازید. باز هم ، دکمه تنظیم مجدد یک ویژگی ایمنی است ، بنابراین اگر مرتباً از بین می رود ، مسئله کاملاً درست نیست.


آیا آبگرمکن شما سعی دارد چیزی به شما بگوید؟


دوش گرفتن ناگهانی سرد (به نوعی) خنده دار است. اما وقتی مدام اتفاق می افتد ، این یک مشکل تشدید کننده است. ما مفتخریم که جلوی آن را بگیریم و بفهمیم چه خبر است ، بنابراین امروز با ما تماس بگیرید. شما شایسته دوش آب گرم خوب هستید!

 

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

اگر به خوبی با فضای کافی برای عبور هوای گرم طراحی شده باشد ، یک پوشش رادیاتور نباید کارایی رادیاتور را کاهش دهد و حتی اگر پوشش دارای بازتابنده باشد می تواند آن را بهبود بخشد. با این حال ، یک پوشش رادیاتور با طراحی ضعیف ، گرما را به دام می اندازد و باعث افزایش قبض های انرژی شما می شود.

آیا رادیاتور گرما را مسدود می کند؟


رادیاتورها یک اتاق را از طریق همرفت گرم می کنند - هوای گرم از رادیاتور به سقف افزایش می یابد و سپس آن را به اطراف اتاق منتقل می کنید ، و آن را در سراسر گرم می کنید.

راندمان رادیاتور در BTU (واحدهای حرارتی انگلیس) اندازه گیری می شود و با افزودن پوشش رادیاتور پنلی نمی توان آن را تغییر داد. با این حال ، انسداد می تواند از توزیع یکنواخت هوای گرم جلوگیری کند.

برای کارآیی رادیاتورها ، باید فاصله کافی بین رادیاتور و پوشش وجود داشته باشد. توصیه می شود حداقل پوشش رادیاتور از رادیاتور گسترده تر باشد:

عرض 40 میلی متر
ارتفاع 30 میلی متر
عمق 20 میلی متر
این فاصله باعث می شود گرما از رادیاتور خارج شود و با وجود پوشش ، به داخل اتاق باز شود.

 

آیا پوشش های رادیاتور می تواند کارایی را بهبود بخشد؟


یک پوشش رادیاتور با پشت بازتابنده می تواند در واقع کارایی چگونگی انتشار گرما در اطراف اتاق را افزایش دهد.

پانل های منعکس کننده رادیاتور با بازتاباندن آن به داخل اتاق مانع از خارج شدن گرما از پشت رادیاتور از دیواره پشت آن می شوند.

شایان ذکر است که برای بهره مندی از پشت انعکاس نیازی به روکش رادیاتور ندارید زیرا می توان آنها را بدون پوشش نصب کرد. همچنین می توانید با پوشاندن یک تکه مقوا به اندازه کافی با فویل و کشیدن آن در پشت رادیاتور ، پشتی رادیاتور خود را بسازید.

فواید روکش رادیاتور


دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است صاحبان خانه بخواهند از روکش رادیاتور ایران رادیاتور استفاده کنند ، صرف نظر از اینکه ممکن است بر میزان گرم شدن فضای اتاق تأثیر بگذارد.

ضد کودک: رادیاتور در صورت لمس کودک می تواند خطر سوختگی را ایجاد کند - این یک مشکل بزرگ در رادیاتورهای بخار است که در اثر لمس گرم می شوند. به همین دلیل بسیاری از مالکان خانه ترجیح می دهند آنها را در برابر کودک محافظت کنند ، روش های اصلی دروازه های ایمنی و روکش رادیاتور هستند.
دکوراسیون و شکل ظاهری: بگذریم ، رادیاتورها ممکن است زشت باشند.

هرکسی نمی خواهد یا نمی تواند جایگزین نسخه جذاب خود شود. روکش های چوبی راهی سریع و اغلب ارزان برای پنهان کردن رادیاتور است. اگر این هدف اصلی استفاده از پوشش رادیاتور است ، گزینه های دیگری مانند رنگ مخصوص رادیاتور یا بسته بندی های چاپی وجود دارد که روی آن می چسبد و اجازه می دهد گرما از آن عبور کند.


به عنوان قفسه یا نشیمن اضافی عمل کنید: روکش های رادیاتور نه تنها در پنهان کردن رادیاتورها بسیار خوب هستند بلکه می توانند برای هدف دوم مانند قفسه های اضافی عمل کنند و حتی در بعضی موارد به عنوان صندلی پنجره استفاده می شوند.


کاهش صدای رادیاتور

سیستم های گرمایش مرکزی معمولاً کمی سر و صدا دارند و در عین حال راه حل مناسبی نیستند ، اما پوشش رادیاتور ایران می تواند به کاهش صدای این صداها کمک کند.


اگر سیستم گرمایش مرکزی شما صداهای غیرمعمول یا جدیدی ایجاد می کند ، ما به شدت توصیه می کنیم یک مهندس Gas Safe ثبت نام شده را استخدام کنید تا نگاهی بیندازد. با تکمیل چند لحظه و تکمیل فرم آنلاین ساده ما ، می توانید از مهندسان واجد شرایط منطقه خود قیمت رایگان دریافت کنید.


روکش های رادیاتور و شیرهای رادیاتور ترموستاتیک


دریچه های رادیاتور ترموستاتیک (TRV) نیز می توانند با افزودن پوشش رادیاتور اشتباه بگیرند. TRV با اندازه گیری دمای اتاق و تنظیم جریان آب گرم از طریق لوله های رادیاتور کار می کند. اگر داخل یک روکش قرار بگیرند ، ممکن است دمایی بیش از حد بالا بخوانند ، زیرا فضای داخل جلد گرمتر از بقیه اتاق است.

 

چه چیز دیگری می تواند بر کارایی رادیاتور تأثیر بگذارد؟


دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است رادیاتور اتاق را به همان اندازه که می تواند گرم کند ، گرم نکند.

مبلمان خیلی نزدیک به رادیاتور است
نگرانی در مورد روکش های رادیاتور پنلی این است که آنها از حرارت رادیاتور به داخل اتاق جلوگیری می کنند و مبلمان نیز می توانند همان تأثیر را داشته باشند. اگر یک مبلمان بزرگ ، مانند مبل ، درست روبروی رادیاتور داشته باشید ، قبل از اینکه فرصت گردش در اتاق را داشته باشد ، گرما را مسدود می کند. به یاد داشته باشید که مبلمان خود را از رادیاتور دور نگه دارید تا فضای زیادی داشته باشد.

پرده ها روی رادیاتور آویزان می شوند
وقتی صحبت از رادیاتورهای زیر پنجره ها می شود ، بستن پرده ها به حفظ گرما در اتاق کمک می کند. با این وجود ، اگر پرده ها از رادیاتور آویزان شوند ، ممکن است گرما بین رادیاتور و پرده گیر بیفتد - گرمائی که از دست خواهید داد.

عایق بندی ضعیف
اگر ملک شما عایق بندی کافی نداشته باشد ، حتی از کارآمدترین سیستم گرمایش مرکزی و رادیاتورها بهره ای نخواهید برد. عایق بندی مناسب از گرما در خانه شما جلوگیری می کند که در غیر این صورت از بین می رود و عایق ها به اشکال مختلف وجود دارد:

عایق انبار
عایق دیواره حفره
عایق کف
لعاب دو یا سه
انسداد در سیستم


وقتی رادیاتور مرکزی را روشن می کنید ، دیگ بخار شما آب را گرم می کند که سپس در اطراف سیستم پخش می شود. برای اینکه کل رادیاتور به طور موثر گرم شود ، باید از انسداد خارج شود. می توان تشخیص داد که آیا انسداد وجود دارد زیرا رادیاتور فقط تا حدی گرم می شود. این انسداد ها می توانند به صورت هوا یا تجمع بقایا باشند و به روش های مختلف با آنها مقابله می کنند.

وقتی آب از منبع انبساط وارد سیستم می شود و به دلیل حرکت پمپی که آب را به گردش در می آورد ، هوا می تواند به سیستم گرمایش مرکزی راه یابد. پاکسازی هوا با هواگیری رادیاتور انجام می شود و انجام این کار بدون کمک مهندس گرمایشی کاملاً ایمن است - درصورتی که احساس راحتی نمی کنید در تماس با مهندس دریغ نکنید.

وقتی صحبت از انسداد فیزیکی می شود ، این می تواند از زنگ زدگی ، خاک و بقایای دیگری ساخته شود که با گذشت زمان به آرامی جمع شده و به ماده ای گل مانند تبدیل می شود که از گردش مناسب آب گرم جلوگیری می کند. اگر به این مرحله برسد ، باید یک مهندس گرمایش را استخدام کنید تا جریان برق را انجام دهد که باعث می شود مواد شیمیایی را از طریق سیستم گرمایش مرکزی بریزند تا انسداد را از بین ببرد.

 

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور در لینک روبرو : رادیاتور

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

اکثریت قریب به اتفاق مردم در انگلیس نوعی گرمایش مرکزی دارند اما به طرز حیرت انگیزی تعداد زیادی از آنها نمی دانند که سیستم گرمایش مرکزی رادیاتور آنها چگونه کار می کند. ما اجزای اصلی سیستم های گرمایش مرکزی را خراب کرده ایم تا به شما کمک کنیم کاملاً درک کنید که چگونه آنها برای گرم کردن خانه شما کار می کنند.

دیگ های آبگرم چگونه کار می کنند؟


در ابتدایی ترین سطح ، یک دیگ آبگرم معمولی به همان روش اجاق گاز کار می کند که باعث سوختن گاز طبیعی برای تولید گرما می شود. با این حال ، جایی که آنها متفاوت هستند این است که ، وقتی روشن می شوند ، یک جریان ثابت آب از یک مبدل حرارتی عبور می کنند تا به طور مداوم به اندازه کافی آب گرم کنند تا خانه شما گرم شود.

دیگ آبگرم رادیاتور سنتی این آب را از طریق لوله ای که از طریق مخزن آب گرم پیچیده شده است هدایت می کنند تا آب (قابل آشامیدن) را برای استفاده خانگی گرم کنند ، قبل از اینکه رادیاتورها را تغذیه کنند. با این حال ، دیگهای بخار مدرن فقط این آب را به یک مبدل حرارتی ثانویه می فرستند که با آمدن از شبکه به سرعت آب را گرم می کند.

دیگ های آبگرم چه چیزی را می سوزانند؟


اکثر دیگهای آبگرم گاز طبیعی را که اغلب مستقیماً به خانه شما منتقل می شود ، خالی می کنند. با این حال ، همه به شبکه گاز دسترسی ندارند. چندین گزینه دیگر وجود دارد از جمله مواردی که مستقیماً با برق کار می کنند ، دیگهای آبگرم روغن که از نفت سفید استفاده می کنند ، دیگهای آبگرم LPG که گاز مایع را می سوزانند و حتی دیگهای بخار چوب.

همه این گزینه ها دارای بازده ، قیمت و ردپای کربن متفاوت هستند که آنها را برای انواع مختلف نصب مناسب می کند.

رادیاتورها چگونه کار می کنند؟


رادیاتورها خیلی ساده کار می کنند. آب از دیگ بخار گرم می شود و به رادیاتور می رود و در آنجا از طریق لوله های داخلی عبور می کند که داخل رادیاتور پنلی به عقب و جلو می چرخد ​​تا هوای اطراف را گرم کند. با بالا رفتن هوای گرم ، هوای گرم در حالی که هوای خنک غرق می شود اتاق را به گردش در می آورد تا جایی که به رادیاتور نزدیک شود و در آنجا گرم شود.

یک تصور غلط رایج این است که شما می توانید رادیاتور خود را برای کنترل گرمای اتاق کنترل کنید ، اما در واقع این درست نیست زیرا فقط یک دمای آب از دیگ بخار به رادیاتور شما می رود. سوپاپ کنار رادیاتور شما با احساس دمای اتاق کار می کند ، وقتی هوا خیلی سرد می شود رادیاتور را روشن می کند و با گرم شدن اتاق دوباره خاموش می شود.

 

ترموستات ها ی رادیاتور چگونه کار می کنند؟


ترموستات های رادیاتور مانند شیرهای ترموستاتیک رادیاتورها کار می کنند اما به جای مسدود کردن و باز کردن منبع تغذیه رادیاتورها ، دیگ بخار را خاموش یا روشن می کند. ترموستات های مدرن معمولاً بی سیم هستند و با گیرنده ای که با دیگ بخار نصب شده است ، جفت می شوند. هنگامی که دمای خانه شما کمی سرد می شود ، ترموستات این را اندازه گیری می کند و سیگنالی را به گیرنده دیگ بخار می فرستد که به نوبه خود به دیگ آبگرم می گوید که زمان روشن شدن است.

همانطور که می توانید تصور کنید ، شیرهای رادیاتور و ترموستات می توانند در برابر یکدیگر کار کنند زیرا ترموستات می تواند دائماً خواستار گرما شود ، اما اگر شیر رادیاتور رادیاتور در اتاق فکر کند به اندازه کافی گرم است ، اتاق گرم نمی شود.

با وجود یک ایده ساده ، ترموستات ها می توانند در تنظیم دمای خانه و صرفه جویی در هزینه های شما در قبض های گرمایشی بسیار موثر باشند. در حالی که با روشن و خاموش شدن دیگ ، دمای خانه شما در اطراف دمای تنظیم شده در نوسان است ، اما این امر معمولاً قابل توجه نیست.

آب گرمایش مرکزی


آب گرمایش مرکزی و رادیاتور ایران رادیاتور شما به طور نامحدود در سیستم شما می ماند و به آب داغی که از شیرهای آب خارج می شود متصل نیست. این بدان معنی است که اگر فشار مدام کاهش یابد - در یک سیستم معمولی تحت فشار - ممکن است نشتی کوچک داشته باشید. همچنین به این معنی است که می توانید مواد افزودنی شیمیایی را به سیستم گرمایشی خود اضافه کنید تا از خوردگی در امان بماند.

آب شیرهای شما از منبع تغذیه شبکه تأمین می شود و یا برای ذخیره موقت در یک مخزن آب گرم گرم می شود یا وقتی برای استفاده فوری وارد خانه می شود ، گرم می شود.

چگونه آب در اطراف حرارت مرکزی و رادیاتور شما حرکت می کند؟


تقریباً در تمام خانه های مدرن سیستم پمپاژ و تحت فشار وجود خواهد داشت و پمپی که آب گرم را در اطراف سیستم گرمایش مرکزی هدایت می کند اغلب قسمت داخلی دیگ است. از این سیستم ها به عنوان سیستم های کاملاً پمپ شده یاد می شود ، اما تنها نوع موجود نیستند.

تأسیسات قدیمی ممکن است دارای طرح های تغذیه شده با نیروی جاذبه باشند که بر اساس این واقعیت کار می کنند که آب گرم از آب سرد کمتر و در نتیجه سبک تر است. این بدان معنی است که با گرم شدن آب توسط دیگ بخار می توان آن را از طریق وزن آب سرد از مخزن آب سرد در اتاق زیر شیروانی از طریق سیستم هدایت کرد. با رسیدن دوباره آب گرم به مخزن آب سرد ، به اندازه کافی خنک و سنگین خواهد بود تا بتوانید آب گرم را فشار دهید و چرخه را ادامه دهید.

نوع نهایی سیستم های ترکیبی است که هم از پمپ ها و هم از نیروی جاذبه برای انتقال آب در اطراف لوله ها استفاده می کنند.

سایر انواع گرمایش مرکزی رادیاتور


سیستم های هوای گرم در آمریکای شمالی و ساختمانهای تجاری در انگلیس محبوب هستند ، اگرچه در خانه های انگلیس معمول نیستند. این نوع سیستم با گرم کردن هوا به جای آب در دیگ بخار مرکزی کار می کند و سپس از طریق مجاری به اتاقهایی که نیاز به گرما دارند وارد می شود. مزیت این سیستم ها این است که می توانند با سیستم های تهویه مطبوع تلفیق شوند.

پمپ های حرارتی دقیقاً به همان روشی که یخچال شما کار می کند ، عمل می کنند ، با این تفاوت که به جای اینکه از یخچال فریزر شما گرما بیرون بیاورند ، گرما را از زمین و داخل خانه بیرون می کشند. سپس می توان مستقیماً در اطراف خانه شما به رادیاتورها یا گرمایش از کف از طریق سیستم های گرمایش مرکزی متداول تر پمپ کرد.

گرمایش های گرمایی گرمایش گرمایش "مرکزی" ندارند اما برای کسانی که از شبکه گاز زندگی می کنند ، گزینه محبوبی هستند. اینها بخاری های برقی هستند که گرمای تولید شده خود را ذخیره می کنند. این بدان معنی است که آنها می توانند در طول شب که برق کمتر است گرم شوند و سپس در روز که گرانتر است ، گرما را آزاد کنند. جدا از این ، آنها عملکردی کاملاً شبیه رادیاتورهای معمولی دارند - مگر اینکه بدون نیاز به لوله کشی.

 

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور در لینک روبرو : رادیاتور

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

عایق بندی در خانه مقاومت در برابر جریان گرما را فراهم می کند و هزینه های گرمایش و سرمایش را کاهش می دهد. عایق بندی مناسب منزل شما نه تنها هزینه های گرمایش و سرمایش را کاهش می دهد بلکه راحتی را نیز بهبود می بخشد.

عایق چگونه کار می کند


برای درک چگونگی عملکرد عایق ، این امر به درک جریان گرما کمک می کند ، که شامل سه مکانیسم اساسی است - هدایت ، همرفت و تابش. رسانایی راهی است که گرما از طریق مواد حرکت می کند ، مثلاً وقتی قاشقی که در یک فنجان داغ قهوه قرار می گیرد گرما را از طریق دسته خود به دست شما منتقل می کند.

همرفت راهی است که گرما از طریق مایعات و گازها به گردش در می آورد و به همین دلیل هوای سبکتر ، گرمتر بالا می رود و هوای سردتر و متراکم تری در خانه شما غرق می شود. گرمای تابشی در یک خط مستقیم حرکت می کند و هر ماده جامد موجود در مسیر را که انرژی آن را جذب می کند گرم می کند.

بیشتر مواد عایق معمول با کند کردن جریان گرمایی رسانا و - به میزان کمتری - جریان گرمای همرفت کار می کنند. موانع تابشی و سیستم های عایق انعکاسی با کاهش گرمای تابشی کار می کنند. برای بازده ، سطح بازتابنده باید رو به فضای هوایی باشد.

صرف نظر از مکانیسم ، گرما از گرمتر به کولر جریان می یابد تا زمانی که دیگر اختلاف دما وجود نداشته باشد. در خانه شما این بدان معناست که در زمستان گرما مستقیماً از تمام فضاهای زندگی گرم شده به اتاق زیر شیروانی بدون گرمکن مجاور ، گاراژها ، زیرزمین ها و حتی بیرون از خانه می رود. جریان گرما همچنین می تواند به طور غیرمستقیم از طریق سقف های داخلی ، دیوارها و کف ها حرکت کند - هر کجا که اختلاف دما وجود داشته باشد. در طول فصل خنک کننده ، گرما از فضای باز به داخل خانه می رود.

برای حفظ راحتی ، گرمای از دست رفته در زمستان باید توسط سیستم گرمایشی شما و گرمای بدست آمده در تابستان توسط سیستم خنک کننده شما حذف شود. عایق بندی مناسب منزل شما با ایجاد یک مقاومت موثر در برابر جریان گرما ، این جریان گرما را کاهش می دهد.

 

مقادیر R


مقاومت یک ماده عایق در برابر جریان گرمای رسانا از نظر مقاومت حرارتی یا مقدار R اندازه گیری یا درجه بندی می شود - هرچه مقدار R بیشتر باشد ، اثر عایق بیشتر است.

مقدار R به نوع عایق ، ضخامت و چگالی آن بستگی دارد. مقدار R برخی از عایق ها نیز به دما ، پیری و تجمع رطوبت بستگی دارد. هنگام محاسبه مقدار R نصب چند لایه ، مقادیر R لایه های جداگانه را اضافه کنید.

نصب عایق بیشتر در خانه مقدار R و مقاومت در برابر جریان گرما را افزایش می دهد. به طور کلی ، افزایش ضخامت عایق به تناسب مقدار R را افزایش می دهد. با این حال ، با افزایش ضخامت نصب شده برای عایق پرشده ، تراکم ته نشین شده محصول به دلیل فشرده سازی عایق تحت وزن خود افزایش می یابد. به دلیل این فشرده سازی ، مقدار R عایق پرشده متناسب با ضخامت تغییر نمی کند. برای تعیین میزان عایق کاری برای آب و هوای خود ، با یک پیمانکار عایق بندی محلی مشورت کنید.

تأثیر مقاومت یک ماده عایق در برابر جریان گرما نیز به نحوه و محل نصب عایق بستگی دارد. به عنوان مثال ، عایق فشرده شده ارزش R کامل آن را تأمین نمی کند. مقدار R کلی دیوار یا سقف تا حدودی با مقدار R عایق متفاوت خواهد بود زیرا گرما با سرعت بیشتری از طریق گل میخ ها ، تیرچه ها و سایر مصالح ساختمانی عبور می کند ، در پدیده ای معروف به پل حرارتی. علاوه بر این ، عایق کاری که به اندازه کافی متراکم حفره های ساختمان را پر می کند تا جریان هوا را کاهش دهد ، می تواند اتلاف حرارت همرفتی را نیز کاهش دهد.

برخلاف مواد عایق بندی سنتی ، موانع تابشی مواد بسیار بازتابنده ای هستند که به جای جذب گرما ، از تابش مجدد ساطع می شوند و باعث کاهش بارهای خنک کننده می شوند. به همین ترتیب ، یک سد تابشی دارای مقدار R ذاتی نیست.

اگرچه محاسبه مقدار R برای یک مانع تابشی خاص یا یک عایق انعکاسی منعکس کننده امکان پذیر است ، اما کارآیی این سیستم ها در توانایی آنها در کاهش گرما با بازتاب گرما از فضای زندگی است.

میزان عایق یا مقدار R مورد نیاز شما به آب و هوا ، نوع سیستم گرمایشی و سرمایشی و بخشی از خانه که قصد دارید آن را عایق بندی کنید بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به اطلاعات ما در مورد افزودن عایق به خانه موجود یا عایق بندی خانه جدید مراجعه کنید. همچنین به یاد داشته باشید که آب بندی هوا و کنترل رطوبت برای بهره وری انرژی ، سلامتی و راحتی در خانه مهم است.
تمام آلاسکا در منطقه 7 به جز بخش های زیر در منطقه 8:

بیتل
دلینگهام
Fairbanks N. Star
نه
دامنه شمالی
شمال غربی قطب شمال
جنوب شرقی Fairbanks
وید همپتون
یوکون-کویوکوک
منطقه 1 شامل هاوایی ، گوام ، پورتوریکو و جزایر ویرجین است.

 

عایق دیوار:

هر زمان که سایدینگ خارجی بر روی دیوار قاب چوبی عایق بندی نشده برداشته شود:

قبل از نصب سایدینگ جدید ، در غلاف سوراخ کرده و عایق را به داخل حفره دیواره خالی منفجر کنید و
مناطق 3-4: غلاف جداره عایق R5 را در زیر سایدینگ جدید اضافه کنید
مناطق 5-8: R5 را به غلاف جداره عایق R6 در زیر سایدینگ جدید اضافه کنید.
هر زمان که سایدینگ خارجی بر روی دیوار قاب عایق بندی شده چوب برداشته شود:

برای مناطق 4 تا 8: قبل از نصب سایدینگ جدید ، غلاف عایق R5 را اضافه کنید.
* این توصیه ها سطح مقرون به صرفه ای از عایق بر اساس بهترین اطلاعات موجود در مورد هزینه های سوخت و مواد محلی و شرایط آب و هوایی است. در نتیجه ، سطح ممکن است با محلی فعلی متفاوت باشد
کدهای ساختمانی

 

انواع عایق بندی


برای انتخاب بهترین عایق برای خانه خود از بین انواع بسیاری از عایق های موجود در بازار ، باید بدانید که عایق را در کجا می خواهید یا باید نصب کنید و چه مقدار R می خواهید نصب را بدست آورید.

ملاحظات دیگر ممکن است تأثیرات کیفیت هوای داخل خانه ، هزینه های چرخه زندگی ، محتوای بازیافتی ، انرژی تجسم یافته و سهولت نصب را داشته باشد ، خصوصاً اگر قصد دارید نصب را خود انجام دهید. برخی از استراتژی های عایق کاری به نصب حرفه ای نیاز دارند ، در حالی که صاحبان خانه به راحتی از عهده دیگران برمی آیند.

مواد عایق


مواد عایق دامنه را از مواد الیاف حجیم مانند فایبرگلاس ، پشم سنگ و سرباره ، سلولز و الیاف طبیعی تا صفحات فوم سخت تا ورقه های براق اجرا می کند. مواد حجیم در برابر جریان حرارتی رسانا و - به میزان کمتری - در برابر حفره ساختمان مقاومت می کنند.

تخته های فوم سخت برای مقاومت در برابر جریان گرمای رسانا هوا یا گاز دیگری را به دام می اندازند. فویل های بسیار انعکاسی در موانع تابشی و سیستم های عایق انعکاسی ، گرمای تابشی را از مکان های زندگی منعکس می کنند ، و این امر خصوصاً در خنک کننده آب و هوا مفید است. سایر مواد کمتر متداول مانند کفهای سیمانی و فنلی و ورمیکولیت و پرلیت نیز موجود است.

 

مشاهده لیست قیمت انواع عایق در لینک روبرو :  https://www.bamintahvie.com/category/heating/insulation

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

ما می دانیم که امروزه انتخاب وسایل چقدر دشوار است ، مخصوصاً در مناطقی که واقعاً برایتان مهم نیست. شما فقط می خواهید از شیر آب شما آب گرم خارج شود. ما شما را می شنویم

بسیاری از راهنماهای پیچیده وجود دارد. نوشتن یک متن ساده و کوتاه دشوارتر از یک متن طولانی است ، به من اعتماد کنید.

در Klugit Energy ما همیشه وقت داریم که زندگی شما را آسان تر کنیم و B.S را کاهش دهیم.
در اینجا 1 دقیقه در مورد نحوه انتخاب آبگرمکن برقی مطالعه شده است:

1. ظرفیت آبگرمکن برقی خود را انتخاب کنید (چند لیتر)

اگر فقط به طور استثنایی آب گرم شما تمام شود و اگر قصد ندارید خانواده خود را گسترش دهید ، فقط به ظرفیت فعلی پایبند باشید.

در غیر این صورت در اینجا یک کمک سریع ارائه می شود:
یک نفر: 50 لیتر
دو نفر: 80L-100L
سه نفر: 120-150 لیتر
چهار تا پنج نفر: 200 لیتر

اطمینان حاصل کنید که مخزن جدید آبگرمکن برقی با فضایی که قصد نصب آن را دارید متناسب است. ظرفیت های بزرگتر اندازه های بزرگتر

2. وقت خود را برای انتخاب قدرت آبگرمکن خود تلف نکنید

بر خلاف خرید جاروبرقی ، یخچال یا AC ، جایی که شما باید میزان قدرت آن را انتخاب کنید ، در آبگرمکن های برقی کاملا استاندارد است:

50 لیتر تا 80 لیتر: 1500 وات
بالاتر از 80L تا 200L: 2000W
بالاتر از 200L: 3000W


3. وقت خود را برای انتخاب توابع پیچیده تلف نکنید

فقط مدلی را انتخاب کنید که بتوانید دما را کم و بیش انتخاب کنید (یک دستگیره بسیار خوب انجام می شود)
عملکرد جالب دیگر برای صرفه جویی در مصرف انرژی حالت SMART است ، اما تفاوت قیمت آبگرمکن هنوز در مقایسه با گزینه های دیگر بسیار زیاد است.

4. محدوده قیمت و مارک را انتخاب کنید

به دنبال ارزانترین و گرانترین نباشید. یک مارک قابل اعتماد مانند Ariston ، Atlantic ، Bosch یا برچسب سفید قابل اعتماد مانند Equation از Leroy Merlin را انتخاب کنید. بعد از اینکه به 2 یا 3 گزینه برای انتخاب رسیدید ، نوبت به مرحله نهایی می رسد.


5- به نمایندگی بروید و یک نصاب استخدام کنید

به نمایندگی هایی مانند Leroy Merlin بروید ، با کارمندان بخش صحبت کنید تا به شما کمک کند بین 2 یا 3 مدل از پیش انتخاب شده خود را انتخاب کنید. تصمیم را در مورد عملکرد انرژی متمرکز کنید و نه بر روی ویژگی های پیچیده.
سرانجام ، حتی اگر اطمینان داریم که خودتان می توانید آن را نصب کنید ، فقط یک نصبی استخدام کنید تا این کار را انجام دهد (برای مثال می توانید یکی را در لروی مرلین رزرو کنید).
برای یک نصب کننده کار کاملاً مستقیمی است و برای شما ارزش سرمایه گذاری را دارد.
علاقه مند؟ آیا می خواهید در مورد چگونگی استفاده از آبگرمکن برقی خود برای صرفه جویی در هزینه و محیط زیست بیشتر بدانید؟

 

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

آب وقتی گرم می شود منبسط می شود و اگر جایی برای رفتن نداشته باشد ، می تواند وضعیت خطرناکی ایجاد کند. داخل آبگرمکن خانه خود را با فشار بیش از حد داخلی تصور کنید.

در گذشته ، آب تحت فشار جمع شده به راحتی به سیستم تأمین شهر تخلیه می شد. اما این همیشه ممکن نیست. اگر چیزی برای جلوگیری از این انتشار وجود داشته باشد ، شما نیاز به محافظ دیگری خواهید داشت - که ما را به منبع انبساط آبگرمکن می رساند.

منبع انبساط آبگرمکن چیست؟


منبع انبساط آبگرمکن یک تشکر کوچک اضافی است که به واحد آبگرمکن شما متصل است. برای کنترل آب اضافی جمع شده طراحی شده است. بنابراین ، هنگامی که فشار آب بیش از حد بالا می رود ، به جای آسیب رساندن به شیرآلات ، اتصالات و اتصالات لوله کشی منزل ، به مخزن انبساطی شما سرازیر می شود و به طور بالقوه باعث ایجاد ترکیدگی با خسارات و هزینه های بی اندازه می شود.

انتظار 2

هنگامی که آب شما به صورت حرارتی منبسط می شود ، یک منبع انبساط آبگرمکن از افزایش فشار ناخواسته جلوگیری می کند. با گرم شدن آب از 50 درجه فارنهایت به 120 درجه فارنهایت ، آب تقریباً 2٪ منبسط می شود.

شما مخزن انبساط را از دریچه ورودی که آب گرم را به خانه شما می فرستد پایین خط نصب می کنید. مخزن دارای دو بخش است که توسط یک شیر لاستیکی جدا می شود. آب از قسمت بالایی عبور می کند و در پایین هوای تحت فشار وجود دارد.

این فشار هوا است که به مخزن اجازه می دهد فشار اضافی آبگرمکن شما را جذب کند و این باعث می شود آن از سیستم های دیگر خانه خود دور نشود.

چه کسی به منبع انبساط آبگرمکن نیاز دارد؟


اگر یک "سیستم بسته" دارید ، به این معنی که یک مانع برگشت جریان یا وسیله دیگری وجود دارد که به شما اجازه نمی دهد آب شما به منبع اصلی جریان یابد ، انبساط حرارتی منجر به افزایش فشار قابل توجهی در سیستم لوله کشی خانه شما می شود.

در این شرایط نه تنها باید منبع انبساط حرارتی داشته باشید بلکه برخی از شهرداری ها نیز به آن نیاز دارند. بعلاوه ، اگر سیستم بسته دارید و موفق به دریافت این پادمان نمی شوید ، تولید کننده بخاری آب شما ممکن است ضمانت شما را باطل کند.

در صورت داشتن آبگرمکن بدون مخزن ، به منبع انبساط آبگرمکن نیاز ندارید زیرا مخزنی وجود ندارد و فشاری ایجاد نمی کند. به همین ترتیب ، اگر خانه شما با یک سیستم آبرسانی باز کار کند ، جایی که آب اضافی به منبع آب شهری برمی گردد ، هیچ مشکلی برای سیستم لوله کشی خانه شما ایجاد نمی کند.

سوالات متداول در مورد مخازن انبساط بخاری آب عبارتند از:

سوپاپ چک چیست؟
سوپاپ چک مکانیزمی است که از برگشت جریان آب منبسط شده با حرارت در جهت اشتباه جلوگیری می کند. بدون مخزن انبساط ، افزایش فشار می تواند باعث ایجاد فشار غیر ضروری بر روی لوله کشی شما از جمله آبگرمکن شود و باعث کاهش عمر کاری آنها شود.

 

آیا منبع انبساط باید در سمت سرد نصب شود؟


اگرچه مخازن انبساطی می توانند در قسمت گرم نصب شوند ، اما اکیداً توصیه می کنیم که آنها روی خط سرد ، پایین دست شیر ​​خاموش نصب شوند.

در کجا باید منبع انبساطی در رابطه با بخاری آب گرم نصب شود؟


منبع انبساطی شما می تواند در هر مکانی از سیستم لوله کشی شما باشد و نیازی به نصب در مجاورت آبگرمکن ندارد. معمولاً با استفاده از "T" در ورودی سرد به آبگرمکن نصب می شود. اما ، از لحاظ عملکردی ، می توان آن را در هر نقطه از خط ورودی سرد نصب کرد.

آیا منبع انبساط را می توان از هر زاویه ای نصب کرد؟


منبع انبساط را می توان از هر زاویه ای نصب کرد. این با اطلاعاتی که با هر منبع انبساطی که در یک فروشگاه خرده فروشی خریداری می کنید در تعارض است. دستورالعمل نصب همراه مخازن انبساط خرده فروشی می گوید مخزن باید در حالت عمودی آویزان نصب شود.

هنگامی که یک منبع انبساط  خرده فروشی انتخاب می کنید ، با "اتصالات زین" همراه است. این به شما امکان می دهد از لحیم کاری خودداری کنید و نصب منبع انبساط را برای افراد متوسط ​​ساده تر می کند. زین دارای گیره های ساده روی لوله است و همراه با نخ است که به شما امکان می دهد مخزن را وصل کنید.

ابتدا یک سوراخ کوچک در لوله موجود سوراخ می کنید. در مرحله بعدی ، گیره محکم شده است تا سوراخ با ورودی مخزن انطباق همسو شود. اگرچه این یک گزینه است ، ما به چندین دلیل این اتصالات را توصیه نمی کنیم. آنها فقط اجازه می دهند مخزن در یک موقعیت قرار گیرد (عمودی) ، و غیر قابل اعتماد هستند.

در عوض ، ما توصیه می کنیم اتصالات مناسب را در سیستم لحیم کنیم یا از اتصالات گالوانیزه استفاده کنیم.

چگونه می توان فهمید که به تعویض مخزن انبساط آبگرمکن نیاز دارید یا خیر
منبع انبساط شما بخشی حیاتی از لوله کشی و سیستم گرمایش آب خانه شما است. در حالی که یک آبگرمکن سنتی ممکن است 10-15 سال دوام داشته باشد ، منبع انبساط شما ممکن است قبل از این مرحله خراب شود. اول ، شما می توانید از طریق نصب مناسب که اطمینان از مطابقت فشار هوا در مخزن با فشار آب در خانه شما است ، عمر منبع انبساط خود را افزایش دهید.

با بازرسی دوره ای از منبع انبساط باز می توانید از یک حادثه پرهزینه جلوگیری کنید. اگر می بینید که در زیر مخزن یا نزدیک اتصالات آب چکه می کند ، ممکن است شیر ​​مسدود شود. این امر می تواند به دلیل آواربرداری مانند رسوبات معدنی اتفاق بیفتد.

شما همچنین باید مکانیزمی برای بررسی فشار مانند اندازه گیری فشار آب در اختیار داشته باشید که بتواند به شما بگوید که مخزن به درستی کار می کند یا دیافراگم آسیب دیده است. مخزن انبساط آبگرمکن اغلب بدون نیاز به تعویض کل سیستم شما قابل تعویض است.

 

مشاهده لیست قیمت انواع منبع انبساط در لینک روبرو : منبع انبساط

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

آبگرمکن ، مانند هر وسیله دیگری ، می تواند از کار بیفتد. آنها معمولاً حدود ده سال خوب هستند اما اغلب به تعمیرات مداوم احتیاج دارند ، به خصوص اگر آبگرمکن بی کیفیت انتخاب کرده باشید. ترمیم آن مهم است تا بتوانید از بخاری بیشتر بیرون بیایید و حتی در زمان سرد بودن هوا به دریافت آب گرم ادامه دهید.

لوله کش های متخصص ما آماده کمک هستند!


وقتی نوبت به تعمیر آبگرمکن می رسد ، متخصصان در اینجا هستند تا به شما در تشخیص مشکلات و رفع آبگرمکن کمک کنند. ما با افتخار خدمات سریع ، قابل اعتماد و موثر تعمیر آبگرمکن را به صاحبان خانه در سراسر آتلانتا ارائه می دهیم. لوله کش های متخصص ما به اندازه کافی تجربه دارند تا مارک ها و مدل های مختلف آبگرمکن را اداره کنند. چه آبگرمکن شما نشت کرده باشد و چه به اندازه کافی آب را گرم نمی کند ، می توانید برای انجام درست کار برای اولین بار به بامین تهویه تکیه کنید!

چگونه می توانم بفهمم که آبگرمکن من نیاز به تعمیر دارد؟


آبگرمکن برای چند سال اول درخواست تعمیر نمی کند ، با این وجود بازرسی از آنجا که علائم آسیب دیده است هنوز مهم است. هر زمان که علائم زیر را مشاهده کردید ، بلافاصله با یک متخصص قابل اعتماد که خدمات تعمیر آبگرمکن را ارائه می دهد برای بررسی آبگرمکن خود تماس بگیرید.

آب ناپاک
تغییرات فشار آب
آب گرم کمتر از حد معمول
نشتی در آبگرمکن یا اطراف آن
علائم زنگ زدگی یا زوال
آب مزه یا بوی دیگری دارد
آبگرمکن تولید صدا


بسیاری از ما تصور می کنیم که این علائم رایج یا بزرگ نیستند ، از این علائم غافل می شویم این یک اشتباه بزرگ است که در نهایت می تواند هزینه های زیادی برای شما داشته باشد. اگر هر یک از موارد بالا را تجربه کردید ، خانواده خود را در معرض خطر قرار ندهید زیرا ممکن است بخاری آبگرمکن شما تعمیر شود. بنابراین ، بلافاصله با ما تماس بگیرید و ما یک لوله کش باتجربه را برای ارزیابی و تعمیر آبگرمکن به ملک شما می فرستیم. تکنسین ما در صورت نیاز تعمیرات مناسب یا تعویض بخاری آب را توصیه می کند.

چرا باید آبگرمکن را تعمیر کنم؟


غفلت از تعمیرات ممکن است در طولانی مدت بسیار پرهزینه باشد. شما نه تنها خطر آسیب رساندن به آبگرمکن بلکه مخزن را نیز دارید. به همین دلیل مهم است که هیچ وقت را از دست ندهید و با ما در تماس باشید تا بتوانید دستگاه را نجات دهید. سالها متخصصان لوله کشی با تجربه ما خدمات آبگرمکن بدون دردسر را در آتلانتا به شما ارائه می دهند.

برای تعیین وقت ملاقات امروز با هر زمان گرمایش ، سرمایش و لوله کشی با شماره 02188306500 تماس بگیرید!

هزینه تعمیر آبگرمکنچقدر است؟


این هزینه به عوامل مختلفی از جمله نوع آبگرمکن نصب شده و ماهیت خسارت وارد شده بستگی دارد. برخی از مشکلات جزئی فقط چند دلار برای شما هزینه دارد اما برخی از مشکلات عمده ممکن است چند صد مورد عقب نماند.

در بعضی موارد ، ممکن است لازم باشد کل آبگرمکن یا چند جز را تعویض کنیم. ما فقط پس از بررسی وضعیت آبگرمکن می توانیم به شما پیشنهاد بدهیم. هنگامی که با ما تماس می گیرید ، در حداقل زمان ممکن یک تکنسین متخصص تعمیر آبگرمکن درب منزل خود برای بازرسی بخاری و برآورد در محل به شما ارائه می دهد.


مهم است که برای تعمیر یا تعویض آبگرمکن به دنبال کمک حرفه ای باشید. امتحان کردن آن به تنهایی ممکن است بسیار پرهزینه باشد زیرا ممکن است در نهایت به آبگرمکن یا مخزن آسیب برسانید. ما از باتجربه ترین ارائه دهندگان خدمات تعمیر آبگرمکن در ایران هستیم. کارکنان ما فوق العاده حرفه ای و کاملاً آموزش دیده هستند.

فرقی نمی کند نیاز شما چیست. ما به شما گوش خواهیم داد و با توجه به نیازهای شما یک راه حل سفارشی ارائه خواهیم داد. ما  انواع مشتری ها را شامل می شویم ، از جمله مشتریان تجاری و مسکونی. خدمات ما بسیار مقرون به صرفه است و همه موارد مربوط به تعمیرات آبگرمکن را پوشش می دهیم.

در هر زمان با شماره 02188306500 با ما تماس بگیرید تا با یکی از نمایندگان ما صحبت کنید و درباره چگونگی هرگونه گرمایش ، خنک سازی و لوله کشی هر زمان می توانید به قدرت و کارایی آبگرمکن کمک کنید بیشتر بدانید!


تعمیر و تعویض آبگرمکن


Tomball Plumbng جایگزین آبگرمکن ها در Tomball ، Magnolia و اطراف آن می شود. آبگرمکن ها در خانه های ما برای تأمین آب گرم مورد نیاز برای استحمام ، تمیز کردن لباس و شستن ظروف مورد نیاز است.
 
بیشتر آبگرمکن ها در خانه های این مناطق در اتاق زیر شیروانی قرار دارند. بنابراین ، توصیه می کنیم در مدت 10 سال به دلیل آسیب احتمالی که ممکن است در صورت بروز نشتی در آبگرمکن ایجاد شود ، تعویض آبگرمکن را در نظر بگیرید.
 
در صورت لزوم تعویض آبگرمکن ، صاحبان خانه دو گزینه پیش رو دارند: آبگرمکن های سنتی از نوع مخزن یا آبگرمکن بدون مخزن. توجه به این نکته مهم است که قطر اندازه آبگرمکن نوع مخزن به دلیل الزامات استانداردهای کارایی فدرال افزایش یافته است. این ممکن است هنگام تلاش برای نصب یک آبگرمکن جدید از طریق درب اتاق زیر شیروانی یا یک کمد کوچک ، مشکلاتی ایجاد کند.

 

مشاهده لیست قیمت آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن

  • bamin tahvie