منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

۲۹ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

همیشه فیلتر شنی استخر کارآمد ، ارزان و با نگهداری کم همیشه هدف است. شما نمی خواهید تمام وقت و پول خود را صرف اطمینان از اینکه فیلتر شنی شما آنچه را که قرار است انجام دهد ، انجام دهد. احتمالاً به همین دلیل است که در وهله اول فیلتر شنی استخر شن و ماسه دارید.

آنها بندرت مسدود می شوند ، کیف پول و پشت شما راحت است و عملکرد خوبی دارند. آب استخر کاملاً شفاف دریافت می کنید و بیشترین کاری که باید انجام دهید این است که هر چند سال یک بار شن و ماسه را بیرون بریزید.

به هر حال چگونه می توان سیلیس فیلتر شنی استخر را تغییر داد؟ با تصمیم گیری در مورد انتخاب نوع شن و ماسه شروع کنید - چند گزینه پیش رو دارید. بیاموزید که چگونه بگویید چه زمانی زمان تغییر است ، بنابراین مجبور نیستید دائماً با آب کثیف و ابری مبارزه کنید. هنگامی که برای مقابله با آن آماده شدید ، شن خود را عوض کنید و در کمترین زمان به شنا برگردید.

سیلیس فیلتر استخر چیست؟


اشکالات مرده باکتریها جلبک ها فیلتر شنی استخر شما این موارد را به دام می اندازد ، بنابراین نمی توانند آب را کدر کنند یا شناگران را بیمار کنند. رسانه فیلتر مواردی است که این آلودگی ها را می گیرد. در این حالت ، شن و ماسه همان رسانه است.

سیلیس از نظر فیلتراسیون بسیار عالی است و در سایر برنامه های ایمنی آب مانند تصفیه فاضلاب ، سیستم های سپتیک و حتی برای آب آشامیدنی استفاده می شود.

از نظر چشم آموزش ندیده ، بیشتر شن ها تقریباً یکسان به نظر می رسند ، بنابراین ممکن است فکر کنید که همه شن ها برابر هستند ، اما این طور نیست. وسوسه آن کیسه شن بازی ارزان در گاراژ خود نشوید. این سیستم تصفیه شما را از بین می برد. همیشه مطمئن شوید که از یکی از سه نوع شن و ماسه در فیلتر شنی استخر خود استفاده کنید.

ماسه سیلیکا


سیلیس فیلتر شنی استخر که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد ، ماسه سیلیس شماره 20 است. این ماده از کوارتز زمینی به وجود می آید ، که دانه های سیلیس تیز و با لبه های دندانه دار را ایجاد می کند و برای به دام انداختن ریزگردها از آب عبور می کند.

شن و ماسه سیلیس استخراج می شود ، تولید نمی شود.

شن شیشه ای


اگر به دنبال محیط فیلتر با تأثیرات محیطی کم هستید ، شن و ماسه شیشه یک گزینه موثر برای سیلیس است. این ماده از شیشه 100٪ بازیافتی ساخته شده و لمس آن صاف است ، اما با این وجود ذراتی به اندازه دو میکرون را ضبط می کند - یعنی یک میلیونیمم متر.

دانه های شیشه همه اندازه های متفاوتی دارند ، بنابراین کانال دهی را به حداقل می رساند ، وقتی این اتفاق می افتد که آب استخر مسیری را مستقیم از شن و ماسه قطع می کند و از فیلتر به طور تصفیه نشده عبور می کند. شن و ماسه شیشه ای نیز دارای بار منفی است ، بنابراین در گرفتن ذرات آهن و منگنز برتری دارد. این امر به ویژه اگر استخر شما از منبع آب سخت پر شود بسیار مفید است.

شن و ماسه زئولیت


این ماده جایگزین سیلیس که از مواد معدنی سنگ های آتشفشانی به نام زئولیت ایجاد شده است ، به دلیل شکل لانه زنبوری مانند اسفنج مانند ، 100 برابر سطح شن و ماسه فیلتر استاندارد است.

زئولیت با استفاده از فرآیندی به نام غربالگری مولکولی ، کلرامین ها - محصولات جانبی کلر که باعث چشمان چشم شناگران می شود - را به دام شیمیایی می اندازد. این یک روش فانتزی است که می گوید کلرآمین ها به طور نامحدود در درون ذرات شن و ماسه زئولیت گیر می کنند.

اگر متوجه شدید که باید استخر خود را مرتبا شوک بزنید ، شن و ماسه زئولیت می تواند بدون نیاز به استفاده از بسیاری از مواد افزودنی شیمیایی استخر ، تحت کنترل کلرامین ها قرار گیرد.

چرا سیلیس فیلتر استخر خود را تغییر دهید؟


پمپ استخر آب کثیف را به فیلتر منتقل می کند ، جایی که از شن و ماسه عبور می کند ، جایی که آلودگی ها به دام می افتند. آب تمیز دوباره به استخر می ریزد. در حالی که اجازه می دهد آب تمیز شده از داخل آن عبور کند ، شن و ماسه دقیقاً چگونه مواد چربی را نگه می دارد؟

اگرچه دیدن آن با چشم غیرمسلح بسیار کوچک است ، اما هر سه نوع شن و ماسه دارای سطحی ناهموار هستند که در اثر عبور آب از آلودگی ها گرفتار می شوند.

با گذشت زمان ، آب شتابان سطح خاردار شن را از بین می برد و آن را صاف و گرد می کند. هنگامی که به ماسه سواحل با امواج شدید زیر میکروسکوپ نگاه می کنید ، به طور قابل توجهی نرم تر از شن و ماسه سواحل آرامتر است. همین اصل در مورد شن و ماسه فیلتر استخر وجود دارد که آب را برای چندین ساعت در روز از بین می برد.

این صافکاری نتیجه فرایندی به نام هوازدگی است. از قضا همان فرآیندی که باعث ایجاد شن می شود ، آن را نیز تبدیل به گرد و غبار می کند ، برای فیلتر کردن هر چیزی بی فایده است.

وقتی شن و ماسه فیلتر شنی استخر صاف می شود ، هیچ لبه دندانه ای برای گرفتن و نگه داشتن آلاینده ها ندارد. استخر شما ممکن است ابری به نظر برسد یا به درمان شوک مکرر نیاز داشته باشد زیرا رسانه فیلتر به پایان عمر خود نزدیک می شود.

 

مشاهده لیست قیمت فیلتر شنی در لینک روبرو : فیلتر شنی

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

آب گرم چیزی است که اکثر ما تا توقف کار آن امری عادی و بدیهی تلقی می کنیم. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آب گرم شما از کجا می آید یا سیلندر آب گرم شما چگونه کار می کند؟

ممکن است اینجا باشید زیرا از خود می پرسید که آیا سیستم فعلی شما برای شما مناسب است یا خیر. اگر به تغییر سیستم دیگ آبگرم خود فکر می کنید یا فقط به نحوه کار سیستم گرمایش علاقه مند هستید ، این پست می تواند به شما در پاسخ به سوالات شما کمک کند. ما در مورد نحوه کار مخزن آب گرم شما ، مزایای مخزن آب گرم ، هزینه آن و اندازه شما ممکن است توضیح دهیم.

اولاً ، آبگرمکن ایستاده چگونه کار می کند؟

مخازن یا سیلندرهای آب گرم راهی برای ذخیره آب گرم و گرم نگه داشتن آن برای زمان نیاز شما است. دو نوع مختلف سیلندر وجود دارد که در خانه های انگلستان یافت می شود: مستقیم و غیر مستقیم. آب درون یک سیلندر آب گرم مستقیم توسط بخاری غوطه وری درون استوانه گرم می شود. یک سیلندر آب گرم غیر مستقیم برای تولید آب گرم مانند دیگ بخار به یک دستگاه خارجی احتیاج دارد.

هنگامی که سیلندر خود را مستقیم یا غیرمستقیم تشخیص دادید ، دو نوع سیلندر دیگر نیز می توانید داشته باشید. این می تواند یک استوانه منفذ یا یک استوانه منفرد باشد. تفاوت اصلی این است که یکی به مخزن آب سرد نیاز دارد و دیگری نیاز ندارد.

یک سیلندر هواکش به مخزن آب سرد متکی است و آب را به درون سیلندر تغذیه می کند تا توسط دیگ بخار یا بخاری غوطه ور شود. مخزن آب سرد باید در قسمت زیرانداز واقع شود زیرا سیستمی است که برای کار به جای فشار به نیروی جاذبه نیاز دارد. این معمولاً به این معنی است که فشار آب شما در طبقه پایین بهتر از طبقه بالا است و ممکن است به این معنی باشد که برای حفظ فشار خوب دوش به پمپ برقی احتیاج دارید.

سیلندر اختراع شده به مخزن آب سرد احتیاج ندارد زیرا آب از منبع تغذیه به آن وارد می شود. فشار اصلی بهتر از فشار ایجاد شده در سیستم های تغذیه گرانش است بنابراین عملکرد دوش شما باید بهبود یابد. مزیت دیگر این است که با از بین بردن مخزن آب ، فضای اتاق زیر شیروانی را پس انداز خواهید کرد.

نصب سیلندر اختراع نشده ممکن است گران باشد زیرا به مکانیسم های ایمنی بیشتری نیاز دارد. ممکن است به سوپاپ تسکین دهنده ، که خطر گرم شدن بیش از حد آب را کاهش می دهد و ترموستات دوقلو برای کنترل دمای سیلندر ، نیاز داشته باشید. همچنین به گرم شدن آب به منبع انبساط احتیاج دارد. در پایین صفحه در مورد مخازن انبساط بیشتر بدانید.

تنها سیستمی که می تواند بدون سیلندر یا آبگرمکن کار کند ، دیگ بخار ترکیبی است که آب را به صورت داخلی گرم می کند.

آبگرمکن ایستاده چه مزایایی دارد؟


داشتن آبگرمکن ایستاده فواید زیادی دارد. بسیاری از مردم تصور می کنند که یک سیلندر فضای گرانبهایی را اشغال می کند که می تواند برای چیز دیگری مورد استفاده قرار گیرد. با این حال ، این توانایی را دارید که سیلندر را در یک کمد قرار دهید و فضا را به یک کمد هوا تبدیل کنید. کمد هوا مکانی عالی برای نگهداری حوله های تمیز ، ملافه و لباس های شما است.

یک سیستم با آبگرمکن ایستاده می تواند با تقاضای زیاد برای آب گرم کنار بیاید. اگر شما یک خانواده چهار نفره یا بیشتر هستید ، ممکن است این نوع سیستم را عملی تر از سایر گزینه ها بدانید.

آبگرمکن بوتان بسیار متنوع است. آنها راههای مختلفی را برای گرم کردن آب (مستقیم یا غیرمستقیم) فراهم می کنند ، اما همچنین می توان آب را از طریق انرژی خورشیدی یا سوخت های زیست توده با پایداری بیشتری گرم کرد. همچنین ، در صورت خراب شدن دیگ بخار می توان یک منبع گرمایی پشتیبان را در یک سیلندر غیر مستقیم قرار داد ، بنابراین احتمال کمبود آب گرم کاهش می یابد.

نکته برتر: در یک کت عایق مناسب برای مخزن آب گرم خود سرمایه گذاری کنید تا آب را برای مدت طولانی تری گرم نگه دارید و هزینه های گرمایش را کاهش دهید.


مخزن انبساطی بر روی آبگرمکن ایستاده چیست؟


همانطور که قبلاً ذکر شد ، یک سیلندر اختراع نشده به مخزن انبساط نیاز دارد. از مخزن انبساط برای جلوگیری از افزایش فشار در اثر گرم شدن و منبسط شدن آب استفاده می شود. با گرم شدن آب ، حجم آن می تواند تا چهار درصد افزایش یابد. مخزن انبساط می تواند این حجم آب اضافی را جذب کند تا فشار در سیستم جمع نشود.

شما به یک مخزن انبساطی با تمام سیلندرهایی که 30 لیتر یا بزرگتر باشند نیاز دارید. اگر سیلندر شما کوچکتر از این است ، باید یک لوله کش یا مهندس تهیه کنید تا به شما کمک کند در مورد نیاز به مخزن انبساط تصمیم بگیرید.

دلیل این که شما در سیستم تهویه به مخزن انبساطی احتیاج ندارید ، وجود شیرهای داخلی مخصوصی است که به صورت خودکار کار را انجام می دهند.

 

آبگرمکن ایستاده چه مدت باید دوام بیاورد؟


مانند همه لوازم خانگی ، آبگرمکن برقی شما برای همیشه دوام نخواهد آورد. تشخیص اینکه چه زمانی مخزن به تعویض نیاز دارد دشوار است ، اما علائم کلی وجود دارد که می توانید به آنها توجه کنید.

نشت
آبگرمکن ایستاده که نشت می کند معمولاً جبران ناپذیر است زیرا نشانه آسیب داخلی است. شما باید هرچه سریعتر تعویض مخزن خود را بررسی کنید.

 

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن ایستاده در لینک روبرو : آبگرمکن ایستاده

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

سازگاری با آب سخت را آسان می کند.
1. فاز شستشو ، آلودگی را از مخزن مواد معدنی پاک می کند.

2. شارژ مجدد مخزن مواد معدنی با سدیم از محلول نمک باعث جابجایی کلسیم و منیزیم می شود که سپس در زهکشی شسته می شود.

3. فاز نهایی مخزن معدنی را با آب شیرین شستشو داده و منبع آب نمک را بارگیری می کند تا برای چرخه بعدی آماده شود.
فراموش کردن اهمیت آب در زندگی آسان است. مطمئناً ما در رژیم غذایی به آن نیاز داریم ، اما در خانه های ما ابزاری است - یک محیط مایع که مواد را از یک مکان به مکان دیگر منتقل می کند. و یکی از دلایلی که این کار را به خوبی انجام می دهد این است که در نگه داشتن چیزها بسیار عالی است ، یا با تعلیق یا حل آنها.

برخلاف اکثر ابزارها ، آب با یک کتابچه راهنمای دستورالعمل ارائه نمی شود. اگر اینگونه بود ، می دانستید که چرا ظرف هایی که فکر می کنید شسته شده اند در هنگام خشک شدن با لکه هایی پوشانده شده اند ، چرا آب دوش شما روی هر چیزی که لمس می کند یک فیلم می گذارد و چرا آنچه فکر می کنید آب تمیز است سیستم لوله کشی شما را مسدود کرده است .

فاز شستشو ، آلودگی موجود در مخزن مواد معدنی را از بین می برد.
شارژ مجدد مخزن معدنی با سدیم از محلول نمک ، کلسیم و منیزیم را جابجا می کند ، سپس آن را در تخلیه شسته می شود.
فاز نهایی مخزن معدنی را با آب شیرین شستشو داده و مخزن آب نمک را بارگیری می کند تا برای چرخه بعدی آماده شود.


راه حل مسئله است
در حالی که آب در زمین است ، هر قسمت که عبور می کند ، بیت های محلول را برمی دارد. گرچه این می تواند به معنای آلودگی باشد که آب را برای نوشیدن نامناسب می کند ، اما در بسیاری از موارد این بدان معنی است که آب حاوی مواد معدنی موجود در زمین است. از این میان کلسیم و منیزیم از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند زیرا بر عملکرد آب در خانه های ما تأثیر می گذارند. این مواد معدنی آب ما را سخت می کند.

یکی از تأثیرات سختی گیر آب این است که صابون ها و شوینده ها تا حدی کارایی خود را از دست می دهند. صابون به جای حل شدن کامل ، با مواد معدنی ترکیب شده و یک کشک صابون منعقد شده ایجاد می کند. از آنجا که صابون کمتری حل می شود ، به مقدار بیشتری نیاز است. و کشک نامحلول چسبناک به اطراف آویزان است - به پوست می چسبد و ممکن است در واقع از پاکسازی جلوگیری کند. موهای شسته شده کسل کننده و بی روح به نظر می رسند.

در لباسشویی ، اوضاع خیلی بهتر نیست. کشک صابون می تواند در لباس های شما کار کند زیرا در ماشین لباسشویی اتوماتیک شما شسته می شود. این می تواند آلودگی را در الیاف محبوس نگه دارد و باعث سفت و سخت شدن پارچه می شود.

رسوبات نامحلول صابون علاوه بر تأثیر بر روند واقعی شستشو ، لکه هایی را روی هر چیزی که می شوید - از ظرف هایتان گرفته تا ماشین خانوادگی - بر جای می گذارد و یک فیلم صابون در حمام و دوش شما جمع می شود.

دلیل دیگر نگرانی در مورد سختی گیر آب تأثیر آن بر روی سیستم لوله کشی شماست. رسوبات کلسیم و منیزیم می تواند در لوله ها تجمع یابد و جریان ورودی به شیرهای آب و لوازم خانگی را کاهش دهد. در آبگرمکن ها ، این مواد معدنی تجمع مقیاسی ایجاد می کنند که باعث کاهش کارایی و عمر بخاری می شود.

رفع سختی آب


آب عبوری از مخزن معدنی یونهای کلسیم و منیزیم با بار مثبت را از دست می دهد و به دانه های پلاستیکی با بار منفی می رسد.م منبع آب نمک دارای یک محلول نمک است که مخزن مواد معدنی را شستشو می دهد و یون های کلسیم و منیزیم را جایگزین سدیم می کند. یک متر در بالای مخزن معدنی چرخه های شارژ را تنظیم می کند. مجموعه سوپاپ جریان آب را برای هر مرحله از چرخه بازسازی هدایت می کند.


آب عبوری از مخزن معدنی یونهای کلسیم و منیزیم با بار مثبت را از دست می دهد و به دانه های پلاستیکی با بار منفی می رسد. منبع آب نمک دارای یک محلول نمک است که مخزن مواد معدنی را شستشو می دهد و یون های کلسیم و منیزیم را جایگزین سدیم می کند. یک متر در بالای مخزن معدنی چرخه های شارژ را تنظیم می کند. مجموعه سوپاپ جریان آب را برای هر مرحله از چرخه بازسازی هدایت می کند.
راه حل مشکل این است که از کلسیم و منیزیم خلاص شوید. در حالی که درمان های شیمیایی وجود دارد که این کار را انجام می دهد ، محبوب ترین پاسخ نرم کننده آب است.

سختی گیر آب معمولی یک وسیله مکانیکی است که به سیستم آبرسانی خانه شما تعبیه شده است. همه نرم کننده های آب از یک اصل عملیاتی یکسان استفاده می کنند: آنها مواد معدنی را برای چیز دیگری ، در بیشتر موارد سدیم ، تجارت می کنند. به این فرآیند تبادل یونی گفته می شود.

قلب نرم کننده آب مخزن مواد معدنی است. این پر از دانه های کوچک پلی استایرن است که به آن رزین یا زئولیت نیز گفته می شود. دانه ها بار منفی دارند.

کلسیم و منیزیم موجود در آب هر دو دارای بارهای مثبتی هستند. این بدان معناست که با عبور آب سخت از مخزن مواد معدنی ، این مواد معدنی به دانه ها می چسبند. یونهای سدیم نیز بارهای مثبتی دارند ، البته به اندازه بار کلسیم و منیزیم نیستند.

هنگامی که یک محلول نمکی بسیار قوی از مخزنی که دارای دانه هایی از قبل اشباع شده با کلسیم و منیزیم است دفع می شود ، حجم زیاد یون های سدیم برای بیرون راندن یون های کلسیم و منیزیم از دانه ها کافی است. نرم کننده های آب دارای یک منبع آب نمک جداگانه هستند که از نمک معمولی برای ایجاد این محلول نمک استفاده می کنند.

در عملکرد طبیعی ، آب سخت به مخزن معدنی منتقل می شود و یون های کلسیم و منیزیم به سمت دانه ها حرکت می کنند و جایگزین یون های سدیم می شوند. یونهای سدیم به t تبدیل می شوند

او آب می دهد. هنگامی که دانه ها از کلسیم و منیزیم اشباع شدند ، واحد وارد یک چرخه بازسازی 3 فاز می شود. ابتدا فاز شستشوی معکوس جریان آب را برطرف می کند تا خاک از مخزن خارج شود. در مرحله شارژ مجدد ، محلول نمک غنی از سدیم از مخزن آب نمک از طریق مخزن معدنی حمل می شود. سدیم روی دانه ها جمع می شود و جایگزین کلسیم و منیزیم می شود که در تخلیه پایین می آیند. پس از پایان این مرحله ، مخزن مواد معدنی از آب نمک اضافی پاک شده و مخزن آب نمک دوباره پر می شود.


سختی گیر آب چگونه کار می کند


در تبادل یونی ، یون های سختی گیر رزینی جایگزین یون های سدیم روی مهره ها می شوند. فرآیند معکوس می شود تا مواد معدنی از بین بروند.
بیشتر سختی گیر های آب محبوب دارای سیستم بازسازی خودکار هستند. ابتدایی ترین نوع آن دارای تایمر برقی است که بر اساس یک برنامه منظم سیستم را شستشو و شارژ می کند. در هنگام شارژ مجدد ، آب نرم در دسترس نیست.

نوع دوم کنترل از رایانه ای استفاده می کند که میزان آب مصرفی را مشاهده می کند. وقتی آب کافی از مخزن معدنی برای تخلیه دانه های سدیم عبور کرد ، رایانه باعث بازسازی می شود. این سختی گیر ها اغلب ظرفیت رزین ذخیره دارند ، به طوری که در هنگام شارژ مقداری سختی گیر در دسترس خواهد بود.

نوع سوم کنترل از کنتور آب مکانیکی برای اندازه گیری میزان مصرف آب و شروع مجدد شارژ استفاده می کند. مزیت این سیستم این است که هیچ اجزای الکتریکی مورد نیاز نیست و مخزن مواد معدنی فقط در صورت لزوم شارژ می شود. هنگامی که به دو مخزن معدنی مجهز باشد ، آب نرم شده همیشه در دسترس است ، حتی هنگام شارژ مجدد دستگاه.

 

مشاهده لیست قیمت انواع سختی گیر آب در لینک روبرو : سختی گیر

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

برای هر صاحب خانه ، پمپ آب کاری است که ممکن است شما مجبور باشید زودتر از آن انجام دهید. پمپ آب بسیار راحت و کارآمد است. تأمین آب به طور منظم به تمام مناطق خانه شما را تضمین می کند. در حالی که پمپ های آب بیشتر توسط لوله کش های واجد شرایط نصب می شوند ، شما همچنین می توانید این کار را به تنهایی انجام دهید و خود را از متحمل شدن هزینه های اضافی نجات دهید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بدانید چگونه یک پمپ آب را در یک خانه نصب کنید و خوب کار می کنید. همچنین ، اگر از نرم کننده آب استفاده می کنید که زندگی شما را آسان می کند و شما را از مشکل سلامتی محافظت می کند. خوشبختانه ، این مقاله تمام اطلاعاتی را که باید بدانید در اختیار شما قرار می دهد. مراحل زیر را دنبال کنید:

آماده سازی پمپ آب

این یکی از حساس ترین مراحل است. این تعیین خواهد کرد که آیا پروژه شما روان خواهد بود یا پروژه های دیگر. ابتدا با تعیین و به دست آوردن ابزار و موادی که برای پروژه مورد نیاز است ، شروع کنید. اینها ممکن است شامل لوله های آب ، کابلهای برق ، انبردست ، آچار ، نوار برق ، پیچ و پیچ گوشتی باشد (و نه محدود به آنها). همچنین وقت خود را بگذارید تا تعیین کنید کدام نوع پمپ آب را می خواهید نصب کنید. امروزه مدل های زیادی در دسترس است بنابراین به راحتی می توان مدلی را پیدا کرد که متناسب با نیازهای شما تنظیم شود.

پلاگین را برای پمپ نصب کنید

بنابراین چگونه می توان پمپ آب را در خانه نصب کرد؟ خوب ، اولین کاری که شما باید انجام دهید نصب پلاگین برای پمپ آب است. بیشتر پمپ های آب خانگی برای کار خود به برق متکی هستند بنابراین دوشاخه در این حالت برق پمپ آب شما را تأمین می کند. دوشاخه باید در نقطه ای نه چندان دور از جایی که قصد نصب پمپ آب خود را دارید نصب شود. با این کار می توانید از حداقل منابع استفاده کنید.

فضایی را برای پمپ آب خود ایجاد کنید

این مرحله به شدت بستگی به این دارد که بخواهید پمپ آب خود را در چه بخشی از خانه خود نصب کنید. در بیشتر موارد ، پمپ آب در برخی از قسمت های حیاط خانه نصب شده است که می تواند به راحتی آب تمام قسمت های خانه شما را تأمین کند.

در این صورت باید سایه بان برای پمپ آب پنتاکس خود ایجاد کنید. با استفاده از چند ورق چوب و آهن یک "خانه" قابل توجه برای پمپ آب خود بسازید. این باعث می شود آب شما از عوامل خارجی مانند باران یا حتی سرقت جلوگیری کند. پس از آن ، لوله های اصلی آب را متصل کنید تا با این خانه پمپ آب آماده شوید تا مراحل نصب پمپ آب را انجام دهید.

سیم کشی

مرحله بعدی قرار دادن سیم های برق به گونه ای است که آنها فیش برق را با پمپ آب متصل کنند. برای اقدامات ایمنی بیشتر ، بسته به موقعیت خانه پمپ آب ، همه سیمها باید از زیر زمین عبور کنند.

پمپ آب خود را نصب کنید

با تمام لوله های آب و سیم های برق موجود ، زمان نصب واقعی پمپ آب فرا رسیده است. با کمک یک دست کمک ، پمپ آب خود را برداشته و در خانه پمپ آب قرار دهید. کابل های برق و لوله های آب را به دستورالعمل های ارائه شده توسط سازنده به پمپ شناور متصل کنید.

بیشتر پمپ های آب دستورالعمل های متفاوتی دارند ، بنابراین عاقلانه خواهد بود که راهنما را بخوانید فارغ از اینکه چند بار پمپ های آب را نصب کرده اید. توجه به این نکته مهم است که بهترین راه برای دور زدن این مرحله این است که هم برق و هم آب را خاموش کنید تا کارتان تمام شود. این کار نه تنها کار شما را آسان می کند بلکه از خطراتی مانند برق گرفتگی نیز جلوگیری می کند.

پمپ آب خود را تست کنید

بیشتر پمپ های آب قبل از استفاده به پرایمینگ نیاز دارند. پرایمینگ فرآیند آماده سازی پمپ آب پمپیران با افزایش سطح فشار آن برای استفاده آماده است. پس از پرایمینگ ، با باز کردن دریچه های آب و روشن کردن برق ، عملکرد پمپ خود را بررسی کنید. اگر به تمام مراحل ارائه شده در بالا عمل کرده اید ، آب باید روان روان شود. با این حال ، ممکن است با اولین بار درخواست ، آن را درست دریافت نکنید. بعضی اوقات ممکن است نشتی به خصوص در نواحی اطراف مفاصل مشاهده کنید. برای نشت ، این یک مورد ساده برای محکم کردن مفاصل است. با این حال ، اگر پمپ آب شما به درستی کار نمی کند. شاید لازم باشد به مراحل بالا برگردید.

نکته حرفه ای

هنگام نصب پمپ آب ، دستورالعمل های ارائه شده توسط سازنده کالای خود را بخوانید. با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که دیگر مجبور نیستید به مرحله ای برگردید که فکر می کردید از آن گذشته اید. همچنین تمام ابزارها و موادی را که از قبل برای پروژه نیاز دارید جمع کنید. پرس و جو از دوستان و خانواده که قبلاً پمپ آب نصب کرده اند نیز به شما کمک خواهد کرد.

مزایای نصب پمپ آب در یک خانه

اکنون که می دانید چگونه یک پمپ آب در خانه نصب کنید ، اجازه دهید در ابتدا برخی از مزایای نصب یک پمپ را بررسی کنیم:

شما را پس انداز می کند
هزینه داشتن پمپ آب شخصی را نمی توان با هزینه ای که با اشتراک پمپ عمومی یا هر شکل دیگری از آب عمومی تأمین می شود مقایسه کرد. هزینه های مربوط به اشتراک پمپ آب بسیار زیاد است ، نیازی به گفتن نیست که هیچ تضمینی برای تأمین منظم آب پاک وجود ندارد. اگر یک پمپ آب در خانه خود نصب کنید ، خوب است که بروید.

از تأمین آب به طور منظم اطمینان حاصل کنید
کار پمپ آب پمپاژ آب به منبع آب منزل است که به نوبه خود آب قسمتهای دیگر خانه شما را تأمین می کند. نصب پمپ آب 

بنابراین ، تأمین آب منظم را که می دانید کلید زندگی انسان است تضمین می کند.

حکم نهایی

شکی نیست که پمپ آب برای هر خانه ای بسیار ضروری است. این وظیفه پمپاژ آب به پمپ آب را بر عهده دارد که به نوبه خود آن را به قسمت های مختلف خانه شما می رساند. اگرچه درست است که یک لوله کش وظیفه نصب پمپ های آب را دارد ، اما شما همیشه می توانید این کار را به تنهایی و با رعایت برخی دستورالعمل های DIY مانند دستورالعمل های ارائه شده در این مقاله انجام دهید. در این مقاله نحوه نصب پمپ آب در خانه و همه مواردی که برای موفقیت در پروژه لازم دارید توضیح داده شده است.

 

مشاهده لیست قیمت انواع پمپ آب در لینک روبرو : پمپ آب

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

با ورود به خانه شما با یک سختی گیر آب ، آب سخت از مخازن دوقلویی پر از دانه های رزین درجه مواد غذایی عبور می کند. یون های کلسیم و منیزیم موجود در آب سخت جذب این دانه های رزینی می شوند. در نرم کننده شما ، تبادل یونی با از بین بردن کلسیم و منیزیم و آزاد سازی یون های سدیم در آب ، باعث نرم شدن آن می شود.

آب نرم مداوم سال پیش سختی گیر آب نوعی مخزن دوقلو و غیر الکتریکی را به انگلستان معرفی کرد - یک طرح ثبت اختراع شده به این معنی که خانه شما با آب نرم 24/7 تأمین می شود. نرم کننده های آب برای تمیز کردن رسوبات معدنی کلسیم و منیزیم نیاز به تمیز کردن یا بازسازی با استفاده از محلول نمک یا نمک دارند. در طراحی های تک مخزن ، این بدان معنی است که آب سخت خانه شما در مدت زمان کوتاهی تأمین می شود در حالی که مخزن خود را تمیز می کند.

در مورد سختی گیر آب دو مخزن ما اینگونه نیست. 24 ساعت شبانه روز آب نرم زیبا خواهید داشت. منبع آب در زمان های مختلف احیا می شوند ، به این معنی که در حالی که یکی خود را تمیز می کند ، دیگری می تواند آب نرم شده خانه شما را تأمین کند.

به این ترتیب دیگ آبگرم و لوازم شما دائماً محافظت می شوند و هر زمان که بخواهید می توانید حمام یا دوش مجلل داشته باشید. آیا می توانم آب نرم بنوشم؟ آب نرم شده کمی سدیم بیشتری نسبت به آب سخت دارد. با این حال ، در واقع یک سدیم شیر بیشتر از یک لیوان آب نرم شده وجود دارد.

تنها زمانی که ما احتیاط را توصیه می کنیم این است که هنگام استفاده از شیر خشک برای نوزادان کوچک یا اگر از رژیم کم سدیم استفاده می کنید. در این موارد ، ما به شما توصیه می کنیم ابتدا با پزشک خود مشورت کنید. در غیر این صورت ، این به انتخاب شخصی بستگی دارد.

 

مشاهده لیست قیمت انواع سختی گیر آب در لینک روبرو : سختی گیر

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

کولر آبی در تاریخ

 

یونانیان باستان ، رومی ها و مصری ها با آویختن حصیرهای مرطوب جلوی پنجره ها و دهانه های چادر ، از کولر آبی استفاده می کردند. هوای گرم که از طریق تشک ها می وزد باعث می شود هوای داخل در دمای مناسبی حفظ شود. این تشک ها نسخه اولیه لنت های خنک کننده امروزی ما بودند.

اختراع اولین فن های تهویه مکانیکی در قرن پانزدهم و بعداً روی کل سیستم های کولر آبی انرژی با ترکیب برج های خنک کننده و فن ها برای تولید کنندگان منسوجات انگلیس در قرن هجدهم ، مهر و موم سیستم های کولر آبی را که امروز می شناسیم و استفاده می کنیم ، قرار داد.

سیستم های کولر آبی مدرن چگونه کار می کنند


قلب سیستم کولر آبی مدرن ، پد خنک کننده است که در آن آب تبخیر می شود و هوای عبوری از آن سرد می شود. پد های خنک کننده از ورق های سلولزی فلوت ساخته شده اند که به هم چسبیده اند. این ماده برای جلوگیری از پوسیدگی و اطمینان از ماندگاری طولانی و حداقل نگهداری ، با ترکیبات خاصی آغشته می شود.

یک سیستم توزیع آب ویژه ، آب را روی بالشتک های خنک کننده پخش می کند و از یکنواختی از آب اطمینان حاصل می کند که کل سطح را مرطوب نگه می دارد تا قابلیت خنک سازی را به حداکثر برساند. فن ها فشار منفی ایجاد می کنند و باعث می شوند هوا از طریق لنت ها خارج شود. تبخیر حاصل از تماس هوا و آب است. یک سیستم کنترل پمپ آب را کار می کند و فن هوا خنک را در منطقه پخش می کند.

مزایای کولر آبی:

هوای تمیز که خطر باکتری و ویروس را کاهش می دهد
بدون مواد شیمیایی و مبرد
مصرف انرژی کم
تجهیزات بدون تعمیر و نگهداری
کولرهای آبی و باکتری ها و ویروس ها


همه راه حل های کولر آبی آبسال ما کیفیت هوای بسیار تمیز را ارائه می دهند زیرا همراه با پیش فیلتر شدن هوا هستند. این ترکیب با رطوبت ناچیز حاصل از استفاده از خنک کننده تبخیری ، باکتری ها را از بین می برد و سرعت انتشار ویروس ها در هوا را کاهش می دهد.

کولر آبی و باکتری ها و ویروس ها


همه راه حل های کولر آبی ما کیفیت هوای بسیار تمیز را ارائه می دهند زیرا همراه با پیش فیلتر شدن هوا هستند. این ترکیب با رطوبت ناچیز حاصل از استفاده از خنک کننده تبخیری ، باکتری ها را از بین می برد و سرعت انتشار ویروس ها در هوا را کاهش می دهد.

خنک کننده و رطوبت تبخیری


حجم معینی از هوا در دما و فشار معین می تواند مقدار مشخصی از بخار آب را جذب و نگه دارد. اگر آن حجم هوا حاوی 65٪ ظرفیت رطوبت آن باشد ، گفته می شود که در 65٪ رطوبت نسبی باشد.

هرچه روز گرمتر باشد ، هوا خشک تر می شود ، با تبخیر می توان خنک کننده بیشتری انجام داد. به عبارت دیگر ، اثر خنک کننده هنگامی که بیشتر از همه به آن نیاز داشته باشید ، بهترین است.

با این وجود کولرهای آبی ما به خوبی در محیط های با رطوبت بالا کار می کنند و بسیار کارآمدتر از یک فن ساده که فقط هوای گرم را گردش می کند ، باقی می مانند. کولرهای ما بسته به دما و رطوبت موجود در محیطی که می خواهید خنک شوید ، رطوبت را بین 2 تا 5 درصد افزایش می دهند. افزایش جزئی در مناطق تهویه شده هوای تولید شده توسط واحد قابل مشاهده نیست.

 

مشاهده لیست قیمت انواع کولر آبی در لینک روبرو : کولر آبی

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

پمپ های آب جت توسط برق کار می کنند. این پمپ همراه با یک موتور الکتریکی است که وظیفه تأمین انرژی پمپ گریز از مرکز یا پروانه را بر عهده دارد. پروانه وظیفه دارد آب را از منبع به مقصد منتقل کند. به طور کلی ، موتور وظیفه تعیین میزان آبی را دارد که می تواند در یک زمان خاص و با چه سرعتی پمپ شود.

با این حال ، پروانه نیز نقش خود را بازی می کند. می تواند بر این اساس منقبض شود تا سرعت حرکت آب در سیستم افزایش یابد. پروانه نقشی مشابه نازل در شلنگ باغ دارد و از آنجا که #نحوه_کار_پمپ_آب را تعیین می کند بسیار حیاتی است.

در هر موردی که منبع آب آنقدر عمیق نباشد ، یک پمپ آب جت معمولی باید بتواند کار را انجام دهد. با این حال ، قبل از استفاده از پمپ آب ، ابتدا باید آن را پرایم کنید تا اطمینان حاصل شود که فشار لازم برای افزایش جریان آب آزاد را دارد. پمپ همچنین باید دارای یک شیر چک یک طرفه باشد که اطمینان حاصل کند آب پس از پمپاژ به عقب بر نمی گردد.

همانطور که گفته شد ، با توجه به فاکتور فشار جو ، فقط می توان با استفاده از #پمپ آب تا طول 25 فوت پمپاژ آب انجام داد. با این حال ، آیا می توانید سد بشکنید؟ در برخی مناطق ، به ویژه در مناطق خشک ، ممکن است منابع آب عمیق تر از متوسط ​​25 فوت باشد. خوشبختانه ، شما می توانید پمپ آب خود را تغییر دهید تا آب را از چنین منابع پمپاژ کنید.

خب این چطور کار می کند؟ خوب ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که قطعات پمپ آب را جدا کنید و سپس آنها را به صورت استراتژیک مونتاژ کنید. با جدا کردن جت از موتور و سپس محفظه پروانه شروع کنید و پس از آن می توانید پروانه را در منبع آب قرار دهید. در بیشتر تاسیسات ، یک لوله 10-20 فوت کمتر از حداقل چاه افتاده و برای اتصال با بدنه جت و برگشت به پمپ استفاده می شود. پس از اتصال تمام قطعات به یکدیگر ، روند پمپاژ آب (که در بالا توضیح داده شد) ادامه دارد ، فقط این بار خلا more بیشتری ایجاد می شود و آب با سرعت بیشتری پمپاژ می شود تا همان اثرات پمپ های آب کم عمق را بدست آورد.

نحوه کار هر قسمت پمپ آب


همانطور که احتمالاً متوجه شده اید ، پروانه و موتور مهمترین قسمتهای پمپ آب هستند. نگاهی عمیق به هر یک از قسمتهای زیر می اندازیم:

پروانه
پروانه دارای برخی تیغه های خمیده است که بسیار سریع می چرخد ​​و آب را به مسیرهای درست هدایت می کند. از آنجا که پروانه بسیار سریع می چرخد ​​، نیروی گریز از مرکز بر روی آبی که به تیغه های آن برخورد می کند ، عمل می کند ، بنابراین ، آن را از طریق جت با سرعت بالا هدایت می کند. سپس سرعت زیاد باعث می شود که آب با فشار زیاد از لوله خارجی عبور کند.

موتور
موتور عمدتا برای تأمین انرژی سیستم پمپ آب است. پمپ های کوچک آب دارای موتورهای کوچکتر و بالعکس هستند. موتور با دقت به پروانه متصل است و وظیفه تعیین سرعت چرخش موتور دوم را دارد. با تغذیه موتور ، یک میدان مغناطیسی از طریق روتور ایجاد می شود. پس از آن ، میدان مغناطیسی باعث چرخش روتور در یک جهت خاص می شود ، بنابراین پروانه را در این روند هدایت می کند. سیم پیچ های موجود در سیستم پمپ آب پنتاکس نیز تعیین می کند که روتور و پروانه به چه سرعت می چرخند.

آیا عناصر مشترکی وجود دارد؟


اگرچه درست است که انواع مختلفی از پمپ های آب موجود است ، اما این درست است که همه آنها دارای عناصر مشترکی هستند. به عنوان مثال ، اجزای موجود در خروجی همیشه یکسان هستند. این بدان معنی است که پمپ های آب همیشه به طور مداوم کار نمی کنند ، بنابراین احتمال تغییر فشار در اکثر مواقع وجود دارد. در صورت عدم استفاده از پمپ آب پمپیران برای مدت زمان قابل توجهی ، آماده سازی آن ایده خوبی خواهد بود.

نتیجه
#پمپ_آب چگونه کار می کند؟ این سوالی است که من پاسخ سرراستی برای آن ندارم زیرا مدلهای زیادی در دسترس است. با این حال ، از این مقاله ، سعی کردم نحوه کار اجزای اصلی را توضیح دهم و معتقدم اطلاعات اینجا باید برای ادامه کار شما کافی باشد. پروانه و موتور نقش بزرگی در سیستم پمپ آب دارند و باید همیشه از آنها مراقبت شود. همچنین باید بعد از مدت ها در حالت خوابیده پمپ آب خود را پرایم کنید.

 

مشاهده لیست قیمت انواع پمپ آب در لینک روبرو : پمپ آب

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

اساساً یک پمپ آب بی صدا برای کاهش سطح صدا و ایجاد یک کار بی صدا طراحی شده است. پمپ باعث افزایش حجم و فشار آب خارج شده از شیرهای منزل و باغ شما می شود. این کار در سهولت انجام کارهای روزمره مانند شستن ظرف ها ، دوش گرفتن و مسواک زدن بسیار کمک می کند.

سطح صدای پمپ های آب بی صدا معمولاً زیر 50dB (دسی بل) باقی می ماند. با این حال ، برخی از پمپ های آب بسیار آرام حتی می توانند به زیر 23dB برسند. صدای پمپ نه تنها به دلیل کار موتور ایجاد می شود ، بلکه به دلیل سر و صدایی است که در اثر اصطکاک جریان آب بین آب و دیواره لوله ایجاد می شود.

پمپ آب بی صدا


پمپ آب بی صدا می تواند به شبکه اصلی (آب شهری) یا مخزنی که در کنار خانه شما قرار دارد متصل شود. اگر فشار آب از شبکه شما ناپایدار باشد یا اگر منبع تغذیه شما برای رسیدن به شیرهای سطح بالای خانه شما مشکل داشته باشد ، داشتن پمپ آب بی صدا توصیه می شود. پمپ های آب بی صدا را می توان برای کاربردهای مختلفی از جمله: آکواریوم ، طبی ، فواره ، استخر و همچنین خانه ، لوازم آشپزخانه ، دوش ، لوازم حمام و گردش آب استفاده کرد.

تفاوت بین پمپ آب بی صدا و پمپ تقویت کننده منظم؟


منبع آب هرچه باشد ، هنگام مکش آب به داخل پمپ ، گردش آن و بیرون راندن آن ، همزمان با رساندن آب از سیستم پمپ عبور کرده و پمپ را خنک می کند.

بیشتر پمپ های بی صدا ، در مقایسه با پمپ های معمولی که هوا خنک می شوند ، آب خنک می شوند. آنها همچنین دارای بدنه های جذب کننده صدا و مخازن فشار کوچک هستند تا از دویدن زیاد جلوگیری کنند.

پمپ های آب شناور به طور کامل در مخزن آب شما غوطه ور هستند ، از این رو یک عملکرد کاملاً بی صدا را ارائه می دهند.

بوستر پمپ های اتوماتیک با پروانه های چند مرحله ای عملکردی آرام و بی صدا را فراهم می کنند و باعث می شوند که بوستر پمپ روی سیستم های لوله کشی طولانی تر یا افزایش ارتفاعات خیلی زیاد کار نکند.

پمپ تقویت کننده با درایو سرعت متغیر ، قدرت پمپ و جریان آب را تنظیم می کند. درایو دور متغیر شروع و توقف بی صدا را کاهش می دهد که باعث کاهش نیروی چرخشی شدید می شود ، بنابراین باعث صرفه جویی در انرژی و افزایش عمر موتور می شود. این یک جریان بسیار ثابت آب از هر شیر باز فراهم می کند ، مهم نیست که چند شیر آب به طور همزمان باز هستند.

مزایای استفاده از پمپ آب بی صدا چیست؟


سبک ، جمع و جور ، قدرتمند و آسان برای استفاده
نصب آسان و بدون تعمیر و نگهداری
سطح صدا در مقایسه با پمپ پنتاکس معمولی (همان حجم یخچال) بسیار کم است
حتی در شب هنگام باز کردن شیر آب و یا شستشوی توالت ، همسایگان یا کسی را که در داخل خانه قرار دارد مزاحم نمی کند


معایب پمپ آب بی صدا چیست؟


بوستر پمپ آب بی صدا کمی گرانتر از بوستر پمپ معمولی است
پمپ های آب بی صدا توصیه می شود.

 

مشاهده لیست قیمت انواع پمپ آب بی صدا در لینک روبرو : پمپ آب بی صدا

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

منبع آبی پلاستیکی که به طور فزاینده ای محبوب می شوند ، به طور کلی از پلی اتیلن با درجه حرارت مواد غذایی تحت درمان با اشعه ماورا بنفش ، اصلاح شده ساخته می شوند.

این بدان معنی است که آنها از ماندگاری بالایی برخوردارند ، از نظر ساختاری قوی هستند (به خصوص موجدار) و برای آب قابل شرب یا آب آشامیدنی مناسب هستند.

روی پایه ای از گرد و غبار یا شن و ماسه سنگ شکن نصب می شوند ، به طور معمول حداکثر تا 25 ضمانت دارند و در اندازه های مختلف از باریک تا بزرگ در دسترس هستند.

درباره پلی اتیلن


پلی اتیلن یک پلاستیک آزمایش شده و واقعی است که حداقل 25 سال در معرض آفتاب قرار نمی گیرد. به همین دلیل اکثر منبع آب پلی اتیلن با 25 سال ضمانت ارائه می شوند. برای آرامش خاطر و محافظت بیشتر ، توصیه می کنیم یکی از مارک های استاندارد شناخته شده مانند مخازن ذخیره پلی اتیلن برای آب و مواد شیمیایی AS / NZ4766: 2006 یا سیستم های مدیریت کیفیت AS / NZS ISO 9001: 2016 - الزامات را انتخاب کنید ، که به معنی مخزن با توجه به استانداردهای "بهترین عمل" جهان ساخته شده است.

ساخت
منبع آب پلاستیکی
 / پلی اتیلن قالب دوار هستند. قالب قوطی استیل سازنده با گرانول یا پودر پلاستیک پر شده ، بسته شده و روی یک منبع گرمایی چرخانده می شود تا پلاستیک ذوب شود. بعد از ذوب شدن پلاستیک و سرد شدن قوطی ، برای آشکار شدن مخزن جدید باز می شود.

برخی از قالبهای کنیستر فولادی دارای فلنج در قسمت کناری هستند تا برداشت مخزن از قالب آسانتر شود. مخازن ساخته شده در این قالب ها خطی را نشان می دهند که قالب به هم می پیوندد ، با این حال ، این اتصال در مخزن نیست - هنوز هم در یک "قطعه" ساخته شده است.

ظاهر
شکل و اندازه منبع آب پلاستیکی مخزن بسته به تولید کننده متفاوت است. از منظر مهندسی ، قوی ترین طراحی مشخصات راه راه است. این طرح ها همچنین مانند مخزن معمولی به نظر می رسند که می تواند یک نقطه مثبت فروش باشد. اضلاع موجدار مسلماً کمتر مورد توجه تانکهای باریک و کوچک است. مخازن آب پلی اتیلن که در یک طیف رنگی موجود است ، نسبتاً سبک هستند. این امر باعث سهولت نصب و حمل و نقل آنها می شود.

مزایا و معایب
هزینه ، رنگ ، کیفیت آب ، وزن و سهولت نصب همه موارد مهم فروش منبع آب پلی اتیلن است. مخازن نسبتاً ارزان قیمت هستند ، آنها دارای طیف وسیعی از رنگ ها هستند ، برای نگهداری آب با کیفیت نوشیدنی طراحی شده اند و نصب آنها سبک و ساده است. برخی از مدل ها همچنین برای نصب در زیر زمین تقویت شده اند ، و آنها را به گزینه ای متنوع متناسب با طیف وسیعی از سایت ها و موقعیت ها تبدیل کرده است.

منبع آب مناسب شما


همانطور که می بینید ، دلایل زیادی وجود دارد که منبع پلاستیکی آب پلی اتیلن ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد.

با این حال ، صرف نظر از اینکه شما مخزن پلی اتیلن را نصب می کنید یا نه ، مطمئن شوید که مخزن مناسب و مناسب برای نیازها و دارایی خود را انتخاب کنید.

شما همچنین باید منبع آب پلاستونیک باران خود را با تجهیزات مناسب باران باران تکمیل کنید تا اطمینان حاصل شود که آبی که در مخزن شما قرار دارد تمیز و مناسب است.

 

مشاهده لیست قیمت انواع منبع آب پلاستیکی در لینک روبرو : منبع آب پلاستیکی

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

سختی گیر آب خانگی

 

آب سخت هر منبع آب ای است که حاوی مواد معدنی یا فلزات اضافی مانند کلسیم و منیزیم باشد. اگرچه استفاده از آب سخت به طور کلی بی خطر است ، اما می تواند مشکلات مختلفی را در رابطه با تمیز کردن ، طول عمر دستگاه و کارایی ایجاد کند. در EcoWater ، آنچه را که به نظر ما بهترین تضمین سیستم نرم کننده آب در بازار است ، برای کمک به شما در پیروزی در نبرد با آب سخت داریم.

مزایای سختی گیر آب


سیستم های سختی گیر آب خانگی با حذف کلسیم ، منیزیم و رسوبات از آب ، آب سخت خانه شما را تصفیه می کنند. هنگامی که این عناصر تولید کننده آب سخت از بین بروند ، خانواده شما از این مزایای آب نرم برخوردار خواهند شد:

کاهش تجمع فیلم در وان ها ، غرق ها ، شیرهای آب و کاشی های دیواری.
از بین بردن لکه بینی در ظروف شیشه ای ، ظروف و ظروف مسطح ناشی از آب سخت.
لباس های شسته رفته و سفیدتر ، در حالی که از مواد شوینده 50٪ کمتر استفاده می کنید.
حذف بقایای آب سخت در پارچه ها ، که می تواند به ماندگاری بیشتر لباس کمک کند.
کاهش رسوب در لوله ها و تا 29٪ کاهش مصرف انرژی آبگرمکن به دلیل کاهش رسوب در مقیاس.
با استفاده از وسایلی مانند ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و قهوه ساز عمر آب خود را حفظ کنید.
مقدار مواد پاک کننده و آب اضافی که به سمت تخلیه می رود و به آب های زیرزمینی و / یا سیستم آب جامعه شما برمی گردد کاهش می یابد.
چگونه یک سختی گیر آب برای خانه خود انتخاب کنیم


با وجود همه سیستم های تصفیه آب خانگی - از جمله سختی گیر های آب مسکونی بدون نمک - که در بازار وجود دارد ، چگونه تصمیم می گیرید که برای خانه شما مناسب باشد؟ مطمئن شوید که سختی گیر های آب را بر اساس آب خانه و مصرف آب خانواده خود مقایسه کنید.

سختی گیر های آب خانگی را به سبک تک مخزن مخزن یا سیستم دو مخزنی ارائه می دهد. کدام یک برای خانه شما مناسب است؟ مقدار فضای موجود برای سیستم را به همراه سختی آب خود در نظر بگیرید.

 

مشاهده لیست قیمت انواع سختی گیر در لینک روبرو : سختی گیر

  • bamin tahvie