منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

۲۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

وقتی دما کاهش می یابد ، یک اتاق گرم و دنج می تواند سرمای زمستان را از بین ببرد و روحیه را شاد کند ، اما هزینه دارد. کدام هیتر بودجه شما را خراب نمی کند؟ ما فهمیدیم.

وقتی دما کاهش می یابد ، یک اتاق گرم و دنج می تواند سرمای زمستان را از بین ببرد و روحیه را شاد کند ، اما هزینه دارد. ما اعداد را جمع آوری کردیم و مشخص کردیم هزینه استفاده از هیتر برقی ، پارافینی و گازی در زمستان چقدر است

هیتر برقی


اگر برق دارید و Eskom بار کم نمی کند ، هیتر های برقی یکی از ساده ترین راه ها برای گرم کردن خانه شما هستند. هیتر می خرید ، آن را وصل می کنید و اتاق گرم می شود. همچنین تا زمانی که هیتر ها به درستی استفاده شوند ، گزینه ای امن است. هنگام خرید و استفاده از هیتر برقی باید دو هزینه را آماده کنید - هزینه بخاری و هزینه برق.

چگونه می توان هزینه برق را پرداخت کرد
برق در هر کیلووات (کیلووات) در ساعت شارژ می شود. 1 کیلووات 1000 وات است. روی بسته بندی و برچسب گذاری روی هیتر ، وات هایی که هیتر استفاده می کند را خواهید دید ، برای مثال 1500 وات.

نکته اصلی: اگر دستگاه شما فقط ولت (V) یا آمپر (A) در آن ذکر شده است ، از تولید کننده یا خرده فروش بپرسید که هیتر چند وات مصرف می کند.

وقتی می دانید که توان هیتر شما چقدر مصرف می کند ، آن را در هزینه برق و زمانی که از هیتر برای آن استفاده می کنید ضرب کنید.

در اینجا مثالی از نحوه محاسبه هزینه هیتر دیواری ، ابتدا وات و سپس هزینه 3 ساعت در روز به مدت 30 روز ارائه شده است:

کیلووات استفاده شده: تقسیم وات بر 1000

1000 4 425 = 0.425

هزینه 3 ساعت در روز به مدت 30 روز: هزینه kW * x کیلو وات ساعت x روز را چند برابر کنید

0.425 197 197.02 3 3 30 30 = 7536c یا R75.36

توجه به این نکته ضروری است:

هرچه هیتر شما از وات بیشتری استفاده کند ، هزینه برق بیشتری خواهد داشت
تنظیمات بالاتر یا گرمتر در بخاری ها معمولاً از وات بیشتری استفاده می کنند. گرم کردن بخاری شما ممکن است گرمای بیشتری به شما بدهد اما می تواند هزینه های شما را دو برابر کند
هرچه ساعت هیتر شما بیشتر باشد وات بیشتری مصرف می کند و هزینه بیشتری برای برق پرداخت خواهید کرد
هزینه استفاده از هیتر های کم مصرف کمتر است ، اما ممکن است اتاق را آنطور که دوست دارید گرم نکند
به یاد داشته باشید ، پتوهای گرم زمستانی و بطری های آب گرم کار خوبی را برای گرم نگه داشتن شما انجام می دهند. برای صرفه جویی در مصرف برق از این وسایل بیشتر و هیتر ها کمتر استفاده کنید.

 

بر اساس موارد فوق ، هیتر های پانل دیواری باید کمترین هزینه را داشته باشند. این هیتر ها برای گرم کردن اتاقهای 10 تا 12 متر مربع مناسب هستند. نصب آنها آسان است ، آنها را روی دیوار نصب می کنید. با این حال ، آنها از وات کم استفاده می کنند ، بنابراین گرمای آنها کمتر از یک هیتر گازی یا هیتر باتری است ، به عنوان مثال. و قابل حمل نیستند

هیتر های گازی


رایج ترین هیتر های گازی مورد استفاده در آفریقای جنوبی 3 هیتر پانلی هستند که از قوطی 9 کیلوگرمی LPG ، گاز مایع نفتی استفاده می کنند. یک هیتر گازی حدود 100 R1 و یک سیلندر گاز 9 کیلویی R650 (با گاز) هزینه دارد.

قیمت گاز توسط وزارت نیرو تعیین می شود و درست مانند بنزین ، قیمت هر ماه تغییر می کند. شما می توانید آخرین قیمت ها را در وب سایت بامین تهویه پیدا کنید. همچنین می توانید از تامین کنندگان گاز نقل قول بگیرید. ما در 13 آوریل 2021 قیمت یک کپسول گاز 9 کیلوگرمی را در R245 قیمت گذاری کردیم. همچنین ممکن است لازم باشد که سیلندر گاز خود را بردارید تا دوباره پر شود ، بنابراین ممکن است هزینه ها و زمان حمل و نقل در بر داشته باشد.

به گفته بروس ویلسون از میدگاس ، یک قوطی گاز 9 کیلویی حدود 30 ساعت دوام می آورد. بنابراین اجرای هیتر گازی با قدرت کامل 3 ساعت در روز به مدت 30 روز می تواند تقریباً 735 روپیه هزینه داشته باشد. با این حال ، بخاری های گازی در گرمایش اتاق ها بسیار کارآمد هستند و چون گرمای زیادی می دهند ، ممکن است نیازی به کار دائمی آنها با قدرت کامل نداشته باشید. بروس می گوید با گرم کردن اتاق در کمترین زمان می توانید گاز را ذخیره کنید. این امر هزینه شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

 

بخاری های پارافینی


هیتر های پارافینی می توانند اتاق ها را به طور م heatثر گرم کنند و هزینه آنها تا 400 R R ارزان است. ما بخاری های پارافینی را از R400 تا R1 000 قیمت گذاری کردیم.

مانند گاز ، هزینه پارافین روشن شده نیز هر ماه توسط وزارت انرژی تعیین می شود. هزینه 5 لیتر پارافین (تا پایان آوریل 2021) حدود 55 ریال است.

راه اندازی هیتر پارافین ارزان است ، اما خطرات ایمنی در بر دارد. اگر در اتاق نیستید هرگز بخاری پارافینی روشن نگذارید. هیتر را دور از هرگونه مواد اشتعال زا قرار دهید و در صورت واژگون شدن هیتر ، یک کپسول آتش نشانی یا پتو در این نزدیکی قرار دهید تا هر گونه شعله را خاموش کند.

 

نتیجه نهایی


در مقایسه هیتر های گازی و برقی ، هیتر پانل دیواری با استفاده از برق ارزان ترین هیتر است.

هنگام تصمیم گیری در مورد خرید هیتر ، نیازهای خود ، اتاق ، بودجه و هزینه های انرژی خود را در نظر بگیرید. انتخاب صحیح به این معنی است که شما گرم و راحت و ایمن هستید - بدون این که بودجه خود را کاهش دهید.

 

مشاهده لیست قیمت انواع هیتر در لینک روبرو : هیتر

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

اصطلاح "هیتر برقی" طیف وسیعی از محصولات را در بر می گیرد که تنوع بی نظیر قدرت الکتریکی را منعکس می کند. از هیتر های تابلویی مقرون به صرفه که برای اتاق هایی که کمتر از آنها استفاده می کنید گرمایش مقرون به صرفه ای ارائه می دهند ، گرفته تا پانل های مادون قرمز درجه یک که برای گرمایش با صرفه جویی در مصرف انرژی در سراسر خانه طراحی شده اند ، با انتخاب شیک ، انتخاب واقعاً نامحدود است.

اگر راه حل های سنتی گرمایش برقی را دوست دارید ، هیتر ذخیره سازی شب ممکن است برای شما مناسب باشد. اگر می خواهید زمان بیشتری را در بیرون بگذرانید ، شاید یک هیتر کوارتز حیاط به شما کمک کند تا عصرهای خود را در باغ بگذرانید.

یکی از مزایای بزرگ انتخاب هیتر برقی ، آزادی ترکیب و مطابقت است. برخلاف گرمایش مرکزی گاز ، شما متعهد به سیستم یکپارچه شوفاژهای لوله کشی نیستید. شما می توانید هیتر هالوژنی در باغ ، پنل مادون قرمز در حمام یا هیتر برقی دیواری در اتاق خواب انتخاب کنید: انتخاب با شماست - هیتر برقی برای هر مناسبت وجود دارد.

 

هیتر های برقی لوازم برقی هستند که برای گرمایش طراحی شده اند. این شامل طیف وسیعی از سیستم های گرمایش است: از کوچک و قابل حمل ، تا وظیفه بزرگ و سنگین. در زیر چتر هیتر های برقی همه چیز را از هیتر های پانل پلاگین گرفته تا هیتر های ذخیره سازی سنتی ، از هیتر های حیاط بیرونی تا پانل های مادون قرمز باریک پیدا خواهید کرد.

هیتر برقی

هیتر برقی که برای شما مناسب است به عوامل مختلفی بستگی دارد ، از اندازه فضایی که می خواهید گرم کنید ، تا فرکانسی که از آن فضا استفاده می کنید. انواع مختلفی از هیتر برقی وجود دارد که هر کدام از فناوری کمی متفاوت استفاده می کنند و در موقعیت های مختلف عالی هستند. اکثر ما به گرمایش مرکزی گاز عادت داریم ، یک سیستم گرمایش سفت و سخت و انعطاف ناپذیر که نیازهای مختلف گرمایشی را در نظر نمی گیرد یا اجازه گرمایش فردی را نمی دهد. استفاده از هیتر برقی یا ترکیبی از بهیتر های برقی مختلف ، گرمایش انعطاف پذیر ، قابل حمل و کارآمد را فراهم می کند.

رادیاتورهای برقی برای استفاده در خانه شما مناسب هستند و کارآمدترین جایگزین برای سیستم های گرمایش مرکزی هستند-دارای ترموستات های دیجیتال بسیار دقیق ، برنامه نویسی پیشرفته و گزینه های صرفه جویی در انرژی. هیتر های پانلی یک گزینه گرمایش کم هزینه هستند-مجهز به کنترل های اولیه ، هیتر های پانلی حرارت سریع را برای استفاده گاه به گاه یا تکمیلی تأمین می کنند.

هیتر پانلی

هیتر های پانلی در نظر گرفته نمی شوند که در تمام طول روز مانند همتایان رادیاتور برقی پیچیده خود استفاده کنند. نرده های حوله برقی گرمایش اضافی حمام را فراهم می کند و حوله های شما را خشک و گرم نگه می دارد - در سبک های نردبان کلاسیک و همچنین شیشه های طراح موجود است. هیتر های حیاط برای مقابله با نوسانات هوای بیرون طراحی شده اند - از هیتر کوارتز گرفته تا سرامیک ، ما طیف وسیعی از هیتر های فضای باز را برای مصارف خانگی و تجاری داریم.

یک هیتر برقی قابل حمل یک سیستم گرمایش عالی است ، که شامل محصولات تجاری و داخلی عادی از هیتر های فن دار تا هیتر های مادون قرمز زیر میز می شود.

چه بخواهید کارگاه را گرم کنید و چه در خانه ، یک هیتر برقی برای هر مناسبت وجود دارد. از هیتر های فشرده جمع و جور تا رادیاتورهای برقی تمام عیار ، هر آنچه را که نیاز دارید در اینجا در رادیاتورهای برقی مستقیم پیدا خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه کدام هیتر برقی مناسب نیازهای شما است ، تیم فروش ما می تواند مشاوره ای دوستانه ارائه دهد و فقط یک تماس تلفنی با شما فاصله دارد.

اندازه اتاق شما میزان قدرت مورد نیاز هر سیستم گرمایشی را برای گرم نگه داشتن آن تعیین می کند. هنگامی که می دانید از چه نوع سیستم گرمایشی استفاده خواهید کرد ، انواع ابزارها وجود دارد که به شما کمک می کند به راحتی وسایل مناسب برای کار را پیدا کنید. به عنوان مثال ، اگر می دانید که یک رادیاتور برقی می خواهید ، می توانید از ماشین حساب رادیاتور ما استفاده کنید تا سریعاً چند وات برای نگه داشتن اتاق در دمای راحت مورد نیاز قرار دهید.

اگر هنوز مطمئن نیستید که از چه نوع سیستم گرمایشی می خواهید استفاده کنید ، نمی توانید از ماشین حساب مانند سیستم بالا استفاده کنید. این به این دلیل است که انواع مختلف هیتر برقی به طرق مختلف از قدرت استفاده می کنند ، بنابراین بسته به انتخاب شما ممکن است به وات بیشتر یا کمتر نیاز داشته باشید.

به عنوان مثال ، هیتر های پانلی ذاتاً کارآیی کمتری نسبت به رادیاتورها دارند ، زیرا فقط از طریق جابجایی گرم می شوند و گرمای تابشی اضافی ندارند ، بنابراین برای گرم کردن همان فضا به یک هیتر پانلی وات بالاتر از رادیاتور نیاز دارید. این بدان معناست که نمی توانید از ماشین حساب رادیاتور برای پیدا کردن هیتر پانل با اندازه مناسب استفاده کنید ، و همین امر در مورد پانل های مادون قرمز ، هیتر های بیرونی و هیتر های ذخیره سازی نیز صدق می کند.

اما ناامید نشو! تمام محصولات ما به وضوح با "گرم شدن تا" مشخص شده اند ، تا حداکثر اندازه را نشان دهند که می توانند به راحتی گرم شوند. می توانید حداکثر حرارت را با مقادیر همه محصولات ما در هر یک از دسته های ما مقایسه کنید - و اگر روی یک محصول جداگانه کلیک کنید ، می توانید حداقل مقدار "گرم شدن تا" را پیدا کنید ، که اگر اتاق خود را بشناسید می تواند مفید باشد. پیچیده ، عایق ضعیف ، سقف بلند یا گرم کردن آن دشوار است. اگر شک دارید ، همیشه می توانید با تیم فروش متخصص ما تماس بگیرید: آنها تمام توصیه هایی را که برای انتخاب هیتر با اندازه کامل برای فضای خود لازم دارید به شما می دهند.

این یک افسانه است که تمام هیتر های برقی گران هستند. اصطلاح هیتر برقی بیش از هر نوع سیستم گرمایشی ، طیف وسیعی از مدلها را که از انواع مختلف فناوری استفاده می کنند ، پوشش می دهد. بسیاری از افرادی که دارای گرمایش مرکزی گاز هستند تنها با هیتر های برقی قابل حمل ارزان قیمت آشنا هستند که به عنوان یک اقدام موقتی در حین کار ساختمان یا در صورت خرابی دیگ بخار استفاده می شود. این هیترها که ارزان ساخته شده اند ، کارکرد آنها ناقص و گران است ، نام بدی بر گرمایش الکتریکی گذاشته اند - در حالی که در واقع ، گزینه های اقتصادی زیادی در دسترس هستند. برخی از هیتر های برقی آنقدر کارآمد هستند که حتی با وجود هزینه بالای برق ، می توانند با گرمایش مرکزی به عنوان یک سیستم گرمایشی مقرون به صرفه خانه رقابت کنند.

به عنوان مثال ، صفحات مادون قرمز یکی از کارآمدترین هیتر های برقی در بازار هستند. این صفحات صرفاً از طریق تابش گرم می شوند ،

 

گرم کردن مستقیم به همان شیوه ای که خورشید زمین را گرم می کند ، به جای گرم کردن هوا. افراد ، اشیاء و سطوح این گرما را جذب کرده و دوباره تابش می کنند ، بنابراین اتاق به سرعت تبدیل به یک رادیاتور 360 درجه می شود ، بدون این که گرما را از طریق خروجی از دست بدهد. این باعث می شود که صفحات مادون قرمز به طور منحصر به فردی ارزان اجرا شوند. آنها می توانند در سراسر خانه به عنوان یک سیستم گرمایش شیک و مقرون به صرفه استفاده شوند.

هیتر های ذخیره سازی جایگزینی قدیمی برای پانل های مادون قرمز هستند که کاملاً متفاوت عمل می کنند ، اما هنوز هم می توانند بسیار ارزان باشند. هیتر های انبار با استفاده از شارژ یک شبه که برق ارزان تر است و در طول روز گرما را آزاد می کنند ، از تعرفه های اقتصادی استفاده می کنند. انعطاف پذیرتر و قابل کنترل تر از سیستم های گرمایش جایگزین هستند ، اما اگر با سبک زندگی شما مطابقت داشته باشند ، هیتر های ذخیره سازی می توانند گرمایش الکتریکی بسیار ارزان را ارائه دهند.

در فضای باز ، هیتر های برقی حیاط یک کالای لوکس هستند ، اما اگر به دنبال منبع گرما برای باغ خود هستید ، متوجه خواهید شد که هیتر های برقی بسیار ارزان تر از هیتر های حیاط گاز هستند - و همچنین ایمن تر و تمیزتر هستند. و نیاز به نگهداری کمتری دارد. گرمایش صفحات برقی در داخل خانه گرانتر از رادیاتورهای برقی است ، اما خرید آنها ارزان تر است ، بنابراین ممکن است بهترین انتخاب برای اتاقی باشد که کمتر از آن استفاده می کنید ، مانند اتاق خواب یدکی

 

مشاهده لیست قیمت انواع هیتر برقی در لینک روبرو : هیتر

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

در فصل سرما که از کولر آبی استفاده نمی‌شود، باید تمهیداتی برای جلوگیری از آسیب دیدن این دستگاه اندیشید. از آنجایی که کولر آبی در فضای بیرون ساختمان و در معرض هوای سرد و یخ زدگی قرار دارد باید تمامی مواردی که سبب آسیب دیدن آن می شود را بررسی نمود.

 

برای نگهداری کولر آبی در زمستان رعایت موارد زیر ضروریمی باشد


تخلیه و شست و شو
قطع جریان آب
مسدود کردن دریچه ها
باز کردن تسمه کولر
قطع برق
کاور کردن کولر



مشاهده ادامه مقاله و لیست قیمت کولر آبی در لینک زیر:

نگهداری کولر آبی در زمستان

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

هیتر برقی اتاق برای گرم کردن یک فضای کوچک استفاده می شوند و معمولاً قابل حمل هستند یا روی دیوار نصب می شوند. بیشتر هیتر های اتاق از گاز یا برق استفاده می کنند.

هیتر های اتاق وسایل مناسبی هستند که گرمای متمرکز و موضعی را تأمین می کنند ، به ویژه در اتاق هایی برای افراد مسن ، بیمار یا با تحرک محدود مناسب است. اما آنها می توانند گران قیمت باشند.

[اگر به دنبال اطلاعات ما در مورد هیتر های ذخیره سازی شب هستید ، اینجا را کلیک کنید.]

هیتر های اتاق گاز یا برق زیادی مصرف می کنند و در صورت استفاده طولانی مدت به احتمال زیاد هزینه بیشتری نسبت به سیستم گرمایش مرکزی خواهند داشت.

در حالت ایده آل ، بخاری های اتاق فقط باید به عنوان منبع گرمای ثانویه یا مکمل مورد استفاده قرار گیرند. حتی در این صورت ، شما باید از بخاری مناسب برای فضایی که می خواهید گرم کنید استفاده کنید و دما و زمان روشن شدن بخاری را با دقت کنترل کنید. گرمکن هایی که این کنترل ها را دارند اغلب ارزان تر کار می کنند.

 

چه نوع هیتر برقی برای اتاق؟


وقتی تصمیم می گیرید از چه هیتر برقی استفاده کنید ، ابتدا به این فکر کنید که می خواهید از چه بخاری استفاده کند.

1) گرم کردن یک اتاق کامل برای چند ساعت یا بیشتر
برای این کار ، باید از هیتر کنوکتور استفاده کنید. اینها با گرم کردن هوا بلافاصله در کنار آنها عمل می کنند که به طور طبیعی نسبتاً یکنواخت در اطراف اتاق گردش می کند. اگر برای گرم کردن اتاق به مدت چند ساعت به منبع گرمایش اضافی نیاز دارید ، هیتر های کانوکتور انتخاب خوبی هستند. کار آنها کمی بیشتر طول می کشد ، اما این نوع هیتر را می توان با تایمر و ترموستات به راحتی کنترل کرد ، بنابراین شما اتاق را بیش از حد گرم نکنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید.

2) گرم کردن اتاق برای مدت کوتاهی
برای گرم شدن سریع ، یا برای گرم کردن جهت بیشتر ، باید از هیتر های تابشی استفاده کنید. اینها به سرعت کار می کنند و اگر می خواهید فقط قسمتی از اتاق را برای مدت کوتاهی گرم کنید ، مفید هستند ، زیرا آنها فقط آنچه را که در جلوی آنها قرار دارد گرم می کنند. برخلاف بخاری های کانوکتور ، گرمای یکسانی را در کل اتاق به دست نمی آورند ، بنابراین اغلب با گذشت زمان سطح آسایش یکسانی را ایجاد نمی کنند. آنها به ندرت دارای ترموستات یا تایمر هستند ، که می تواند هزینه های عملکرد آنها را در دوره های طولانی گران تر کند.

 

بخاری برقی اتاق


همه هیتر های برقی 100٪ کارآمد تلقی می شوند ، زیرا تمام الکتریسیته مورد استفاده خود را به گرما تبدیل می کنند ، اما این بدان معنا نیست که کارکرد آنها ارزان است. برای محاسبه هزینه اجرا ، باید به قدرت توان بخاری که بر حسب کیلووات (کیلو وات) نشان داده شده است ، توجه کنید. هرچه قدرت بیشتر باشد ، گرمای بیشتری تولید می شود ، اما هزینه آن نیز نسبتاً بیشتر خواهد بود.

جدول زیر هزینه های معمول را برای طیف وسیعی از هیتر های برقی اتاق نشان می دهد. هزینه ها مربوط به هیتر هایی است که در بالاترین تنظیمات استفاده می شوند و برای تمام ساعت گرما تولید می کنند. با این حال ، هیتر های دارای ترموستات هنگامی که دمای اتاق مورد نیاز به دست می آید به طور خودکار خاموش می شوند ، به این معنی که در واقع هزینه در طی چند ساعت کمتر می شود به

هیتر های گازسوز اتاق


هیتر های گازی از نظر کارآیی با هیتر های برقی متفاوت هستند ، زیرا همه گازها به خروجی گرما به داخل اتاق تبدیل نمی شوند (برخی از آنها به عنوان گازهای خروجی ، رطوبت و ایجاد نور از بین می روند). با این حال گاز اصلی تقریباً سه برابر ارزان تر از برق است ، به این معنی که هزینه های جاری اغلب قابل مقایسه است "

هیتر های گازی را می توان با گاز اصلی یا LPG (گاز مایع نفتی) که به آن گاز بطری می گویند ، کار کرد. اگر قصد خرید هیتر گازی را دارید ، باید مقررات ایمنی فعلی را بررسی کنید ، زیرا برخی از هیتر های ثابت به دودکش یا دودکش احتیاج دارند ، تا گازهای احتراق و رطوبت را در خانه تهویه کنند.

هیتر های گازی قابل حمل نیازی به دودکش ندارند ، با این وجود شما هنوز باید مطمئن شوید که اتاق به خوبی تهویه می شود. در غیر این صورت خطری از مونوکسید کربن وجود دارد ، در حالی که هیتر های گاز بخار آب می توانند باعث تراکم شوند و در صورت عدم تهویه می توانند منجر به مشکلات مرطوب و قالب شوند.

هیتر های گازی با درجه حرارت خروجی و درجه بازدهی به فروش می رسند ، که باید در کنار هم به آنها نگاه کرد. خروجی گرما نشان می دهد که چقدر گرما به اتاق وارد می شود. اگر به دو بخاری با خروجی حرارتی یکسان نگاه کنید ، عملکرد هیتر با راندمان بالاتر نسبت به هیتر با بازده کمتر ارزان تر خواهد بود. این به این دلیل است که از گاز کمتری برای تامین همان مقدار گرما استفاده می کند.

جدول زیر هزینه عملکرد هیتر ها را با استفاده از گاز اصلی و LPG ، بر اساس میانگین خروجی گرما و راندمان هیتر های مختلف محاسبه می کند. هزینه های واقعی متفاوت خواهد بود ، اما آنچه مهم است نحوه مقایسه آنها با یکدیگر است. اینها بر این اساس است که هیتر ها به مدت یک ساعت بدون هیچ گونه کنترل ترموستات در حالت کامل کار می کنند.

جدول زیر هزینه های معمول را برای طیف وسیعی از هیتر های گازسوز نشان می دهد. باز هم ، هزینه های واقعی با تغییر قیمت گاز متفاوت خواهد بود ، اما آنچه مهم است نحوه مقایسه آنها با یکدیگر است.

 

مشاهده لیست قیمت انواع هیتر در لینک روبرو : هیتر

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

کولرهای آبی

 

تاریخچه کلی کولر های آبی


کولر های آبی به طور اصلی در چین باستان ، مصر ، هند و ایران استفاده می شد. خدمتکاران روی کوزه های آب هوا را هوا می کردند.
لئوناردو دو وینچی با سیستم خنک کننده با فن عمل کرد.
در جنوب غربی ، اسپانیایی ها مشی از الیاف کاکتوس یا علف را روی شیشه های آب رس (اوللاس) کشیدند.


وقتی نسیمی می وزید ، این امر به خنک شدن هوا کمک می کند. مهاجران اولیه انگلو برای کمک به بهبود خنکی ، اولاها را در در یا پنجره آویزان می کردند. مهاجران اولیه همچنین در بالای روزنه های دیوار ، روپوش مرطوب آویزان کردند.


هنگام معرفی فن های برقی ، ورق های مرطوب جلوی پنکه قرار گرفت تا هوا خنک شود. (این اتفاق در سال 1917 رخ داد.)
همچنین در اوایل دهه 1900 ، مهاجران کولرهای خام خود را می ساختند.


اسکار پالمر از ققنوس با اختراع کولر آبی شناخته شده است. در سال 1908 او اولین کولر آبی بخار از نوع قطره ای را در آریزونا ساخت.
تا سال 1933 ، هزاران کولر آبی خانگی در آریزونا ظاهر شد. دو استاد دانشگاه آریزونا مارتین تورنبورگ و پل تورنبورگ دستورالعمل های شبیه سازی شده در مورد نحوه ساخت و استفاده از کولرهای آبی را منتشر کردند.
 

چرا گاهی اوقات "کولر مردابی" نامیده می شود؟


منشاء دقیق این نام مشخص نیست. پیمانکار جولیان هایدن که جعبه ای ساخت ، گفت: "اگر مراقبت نمی شد ، یک جعبه اولیه تبدیل به یک باتلاق مینیاتوری شد. حشرات و قارچ ها در پد خیس یا در زهکشی زیر جعبه پنجره رشد می کنند. اینجا بوی مرداب می دهد. "

استفاده از آب کولر آبی


بحثی در مورد میزان استفاده از کولرهای آبی وجود دارد. داده های مربوط به استفاده از آب سردتر تبخیری کمیاب است زیرا تحقیقات کمی در این زمینه انجام شده است و عوامل زیادی از ترکیب خانه تا محل خنک کننده بر استفاده از آب سردتر تأثیر می گذارد.

در خانه های سرد برای حومه صحرا ، پنجره جدیدی باز می شود ، جفری کوک ، معمار ققنوس ، تخمین می زند که کولر 4500 CFM (فوت مکعب در دقیقه) ، تحت شرایط آب و هوایی ، 200 گالن آب در روز مصرف می کند.


از سوی دیگر ، در یک مصاحبه تلویزیونی در توسان در سپتامبر 1990 ، یکی از کارکنان شرکت آب توسان اظهار داشت که یک کولر آبی آبسال برای خنک کردن یک خانه 1500 فوت مربعی تقریباً چهار گالن آب در ساعت یا 96 گالن در روز مصرف می کند ، تخمین زده می شود 50. درصد کمتر از کوک.


علاوه بر این ، اداره منابع آب آریزونا تخمین می زند که یک کولر آبی معمولی خانگی توسان به طور متوسط ​​در طول سال از 16 گالن در روز استفاده می کند.
به تازگی ، یک مطالعه تحقیقاتی توسط دفتر مطالعات زمین های خشک در دانشگاه آریزونا و بخش خدمات آب در شهر فینیکس با بودجه وزارت منابع آریزونا آغاز شده است.

این مطالعه کولر های آبی را در 46 خانه در فینیکس بررسی کرد. داده های اولیه این مطالعه نشان می دهد که میزان مصرف آب کولر آبی انرژی در فینیکس حدود 7.6 گالن برای هر ساعت کارکردن کولر بوده است (4.4 گالن در ساعت برای سیستم های بدون خالی کردن و 10.4 گالن در ساعت برای سیستم های دارای خالی شدن خون)


منابع دیگر بیان می کنند که کولر آبی 9000 گالن آب در سال و 40 گالن آب در روز استفاده می کند. دیگری که هر کولر به طور متوسط ​​سالانه 30،000 گالن آب مصرف می کند.

 

مشاهده لیست قیمت انواع کولر آبی در لینک روبرو : کولر آبی

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

به آبگرمکن احتیاج دارید ، دیگ آبگرم گاز بگیرید ، درست است؟ صبر کن! آیا مطمئن هستید که این بهترین گزینه برای شما است؟

گران ، بزرگ ، غیرقابل اعتماد. تعویض دیگ بخار قدیمی و نصب دیگ آبگرم جدید یکی از پرهزینه ترین خریدهای خانه است ، بدون ذکر دردسر بزرگ…

معایب آبگرمکن های معمولی می تواند به مراتب بیشتر از مزایا باشد ، به همین دلیل است که افراد بیشتری به سراغ برق می روند. یک مدل گاز با کیفیت بالا می تواند 5000 پوند هزینه داشته باشد-از جمله نصب و حذف-با این که اغلب از محصول استفاده کافی برای اثبات مقرون به صرفه بودن آن نمی شود. در عوض ، مدلهای برقی مقرون به صرفه هستند و در صورت استفاده صحیح ، گرمایش سازگار با محیط زیست و بدون عیب را ارائه می دهند.

بنابراین روشهای الکتریکی و معمولی چگونه مقایسه می شوند؟

مقایسه کارایی


آبگرمکن های برقی مدرن آب گرم 100٪ کارآمد هستند. آنها تمام انرژی دریافتی خود را برای دیگ بخار به گرما تبدیل می کنند. این سطح کارایی بسیار بیشتر از دیگهای گاز است که در بهترین حالت 80-90 are هستند ، مقداری که می تواند در طول زمان کاهش یابد. دیگهای گاز بخشی از گرمای خود را از طریق سقف یا سیستم تهویه از دست می دهند ، در حالی که آبگرمکن های برقی در حفظ دمای تنظیم شده عالی هستند.

دیگ های معمولی انرژی را برای گرم نگه داشتن دائمی آب مصرف می کنند. آنها در گرم کردن آب هنگامی که مخزن مورد استفاده قرار می گیرد ، خوب عمل می کنند ، اما این امر با احتباس بی اثر حرارت آنها کاهش می یابد. آبگرمکن های ذخیره شده با انرژی الکتریکی آب را با عناصر پیچ خورده گرم می کنند و به طور متناوب برای حفظ دمای از پیش تعیین شده عمل می کنند ، بنابراین هدر رفت انرژی را به حداقل می رسانند.

بسیاری از صاحبان خانه ها آبگرمکن برقی دیواری کمی گرانتر را انتخاب می کنند که آب را در صورت نیاز گرم می کند. اگر از منبع آب به طور مرتب استفاده نشود ، می توان در دراز مدت هزینه زیادی را پس انداز کرد. هر دو راه حل گرمایش آب برقی کارآمد و مقرون به صرفه هستند ، ایده آل برای متخصصان دارای خانواده های کوچک ، صاحبخانه ها یا املاک تجاری.

مقایسه کنترل
آبگرمکن های برقی کنترل بی نظیری بر گرمایش شما ارائه می دهند. اگر برای اولین بار یک دیگ بخار ده ساله را تعویض می کنید ، باید بدانید که راه حل های گرمایش مدرن با گذشت زمان تغییر کرده و در سالهای اخیر بسیار پیچیده تر و قابل کنترل تر شده است. جدیدترین سیستم های گرمایش الکتریکی دارای لات 20 هستند و از فناوری پیشرفته صرفه جویی در انرژی و تنظیمات قابل تنظیم استفاده می کنند. مدل هایی با WIFI داخلی برای کنترل و شاخص های مصرف گوشی های هوشمند موجود است.

یک دیگ آبگرم گاز معمولی را می توان به ترموستات الکتریکی یا صفحه کنترل متصل کرد ، با این حال این لوازم جانبی باید در هزینه های اضافی در نظر گرفته شوند و اغلب فقط قادر به روشن و خاموش کردن دیگ بخار در زمان های تعیین شده هستند.

در حالی که جایگزین های الکتریکی مدرن به شما امکان می دهد کنترل حرارت خود را به دست بگیرید ، تنظیمات و برنامه های دقیق دما ، بهبود عملکرد و ایمنی را افزایش دهید. هرگز کوتاه نیایید و با دیگ بخار خود از راه دور تماس بگیرید ، بین تایمرهای 24 ساعته و 7 ساعته سفارشی تغییر دهید یا یک عملکرد تقویت کننده را برای گرمایش بیشتر در مواقع مورد نیاز فعال کنید.

مقایسه هزینه
هزینه های اولیه گاز و دیگر دیگ های معمولی که فاقد هزینه آبگرمکن برقی هستند ، فوراً مورد توجه قرار می گیرند. تبلیغ می شود که هزینه های کلی دیگهای معمولی کمتر از جایگزین های الکتریکی است. این امر در برخی از سناریوها صادق است و تنها در صورتی که به اندازه کافی در موقعیت مناسبی قرار داشته باشید تا از دیگ بخار جدید بیشترین بهره را ببرید.

با این وجود ، اگر قصد دارید بیش از عمر آبگرمکن در خانه بمانید و تصمیم به نصب یک نوع گاز قدیمی دارید ، از کارایی و فناوری تضمین شده مدلهای الکتریکی مدرن می گذرید. استفاده هوشمندانه از آبگرمکن برقی - سفارشی سازی تنظیمات شخصی و نظارت از راه دور بر هدر رفت انرژی - هزینه های دراز مدت را می توان کاهش داد. در نهایت ثابت می شود که بسیار کمتر از پس انداز بالقوه ای است که توسط یک دیگ بخار معمولی اعطا می شود.

هیتر شاپ طیف وسیعی از آبگرمکن های برقی از جمله مدل های ذخیره شده ، لحظه ای و پمپ آب حرارتی را عرضه می کند. مواد با کیفیت بالا همراه با آخرین فن آوری ، راه حل های آبگرمکن برقی ما به یک افزودنی دائمی و دوست داشتنی در خانه تبدیل می شوند - با ضمانت نامه های بزرگ ما تا 25 افزایش می یابد.

 

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

اگر در یک شهر یا شهرک زندگی می کنیم ، تقریباً فکر نمی کنیم که چگونه آب هر روز به ساکنان ما عرضه می شود. روستاهای کوچک نیز غالباً مجموعه ای از لوله ها را برای انتقال آب برای هر خانه ای در منطقه تأمین می کنند. تنها چیزی که باید بدانیم نحوه بازکردن شیر در سینک ظرفشویی است. زیرا کار داخلی قابل مشاهده نیست و تامین آب به همسایگان در جاده وابسته نیست. هر خانه دارای سیستم چاه و الکترومکانیکی است تا آب را از چاه بیرون آورده و به خانه منتقل کند. این مقاله به بررسی اجمالی پمپ آب و نحوه عملکرد آن ، انواع و کاربردهای آنها می پردازد.

پمپ آب چیست؟


پمپ آب را می توان به عنوان پمپی تعریف کرد که از اصولی مانند مکانیکی و هیدرولیکی در سراسر سیستم لوله کشی استفاده می کند و نیروی کافی برای استفاده در آینده ایجاد می کند. آنها به دلیل تمدن اولیه تقریباً در یک ساختار و ساختار دیگر قرار داشته اند. در حال حاضر این پمپ ها در طیف گسترده ای از برنامه های مسکن ، کشاورزی ، شهرداری و تولید مورد استفاده قرار می گیرند.

اصل کار پمپ آب


اصل کار پمپ آب پنتاکس عمدتا به اصل جابجایی مثبت و همچنین انرژی جنبشی برای فشار آوردن آب بستگی دارد. این پمپ ها از برق AC و در غیر اینصورت از برق DC برای تغذیه موتور پمپ آب استفاده می کنند در حالی که سایر پمپ ها می توانند به انواع دیگر درایورها مانند موتورهای بنزینی و در غیر این صورت دیزلی انرژی دهند.

پمپ آب یک دستگاه قابل حمل است و می تواند در چندین برنامه خانگی مورد استفاده قرار گیرد. از این پمپ ها برای پمپاژ مقدار زیادی آب از مکانی به مکان دیگر استفاده می شود. هدف اصلی پمپ آب همه کاره است. یک پمپ با کیفیت که می توان با دقت انتخاب کرد ، ممکن است برای تخلیه آب از مناطق کم سیل ، پر کردن مجدد استخر و وان ، سموم دفع کننده و غیره کود مناسب باشد.

مجموعه پمپ های آب بسیار بزرگ است ، بنابراین ، هنگام انتخاب یک پمپ قوی و سازگار ، باید در مورد نیاز فکر کنید.

انواع پمپ آب


پمپ های آب به دو نوع جابجایی مثبت و گریز از مرکز طبقه بندی می شوند. این پمپ ها عمدتا برای تامین آب به طور مداوم از مکانی به مکان دیگر طراحی شده اند.

 

پمپ آب گریز از مرکز


پمپ های گریز از مرکز با پروانه چرخشی طراحی شده اند که می تواند برای تامین آب پمپ و فشار جریان تخلیه مورد استفاده قرار گیرد. این پمپ ها انواع مختلفی دارند که شامل سطل زباله ، شناور و مدل های استاندارد است. با استفاده از این پمپ ها می توان انواع مایعات را با ویسکوزیته کم پمپاژ کرد. و همچنین این پمپ ها با مایعات نازک خوب کار می کنند و میزان جریان بالایی را ارائه می دهند.

ملاحظات
این پمپ ها در کاربردهای مختلفی مانند ساختمان و همچنین سیستم آب کاربرد دارند. این پمپها برای تأمین آب ساختمانها و مطابقت با سیستمهای پنوماتیک که در آن آسانسور بدون مکش ضروری است مورد استفاده قرار می گیرند. هدف اصلی این پمپ های آب پمپاژ آب از چاه های منازل و افزایش فشار آب در خطوط ورودی است. پمپ های گریز از مرکز یک منبع تحت فشار مداوم برای سیستم های آتش نشانی ارائه می دهند و می توانند مانند پمپ های مخزن در تنظیمات افقی در غیر این صورت عمودی عرضه شوند.

پمپ های گریز از مرکز افقی هستند تا مشکلات کلی متعددی را ایجاد کنند. اینها ممکن است به گردش مایع برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد ناشی از منابع کم نیاز داشته باشند. این نوع پمپ ها باید برای عملکرد صحیح آماده شوند. از آنجا که سر سیستم مکش مثبت هنگام انتخاب پمپ بسیار کمتر است ، می تواند منجر به حفره شود ، وضعیتی که در آن هر جا حباب های هوا نزدیک به پروانه ایجاد می شود ، سپس منجر به سیگنال های شوک در داخل پمپ آب می شود. سرانجام ، سایش پروانه پمپ می تواند با تأخیر مواد جامد درون سیال تخریب شود.

 

چگونه پمپ را انتخاب کنیم؟


هنگام انتخاب پمپ پمپیران موارد زیر را باید در نظر گرفت که شامل موارد زیر است.

مواد: مواد پمپ برای مصارف در معرض آب و هوا باید مقاوم باشد.

قدرت: قدرت پمپ عمدتا شامل اسب بخار و میزان جریان است.

نوع سوخت و موتور: موتور و سوخت پمپ باید موتور الکتریکی ، گاز ، هیدرولیک ، دیزل ، در غیر این صورت دستی باشد.

هد: خروج کل سر ، در غیر این صورت حداکثر توان پمپ ، مناسب برای برنامه پیشنهادی است

کاربردهای پمپ آب


پمپ های آب به دلایل آبگیری و کاهش زمان خرابی ناشی از وقوع باران های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. کاربردهای متداول این پمپ ها شامل ساختمانها ، چاهها ، تقویت آب ، گردش آب گرم ، گودالهای حفاظتی ، حفاظت از سیستمهای آتش نشانی و غیره است.

بنابراین ، این همه در مورد پمپ های آب است که اغلب در زمینه های ساختمانی برای حذف مازاد آب و همچنین آبگیری استفاده می شود. به دلیل باران های شدید ، جریان آب می تواند افزایش یابد و پمپ های آب به شما امکان می دهد آب را به سرعت تامین کنید تا زمان خرابی را کاهش دهید. این پمپ ها برای کاربردهایی مانند برقی ، هیدرولیکی ، گازسوز و غیره دستی مناسب هستند.

این پمپ ها به زندگی ما افزوده می شوند زیرا انواع مختلفی از کارهای صنعتی ، کشاورزی و خانگی را ممکن می سازند. اما ، انواع پمپ های آب در بازار آنقدر سازگار و فراوان است که انتخاب پمپ مناسب مناسب نیازهای شما چالش برانگیز است.

 

مشاهده لیست قیمت انواع پمپ آب در لینک روبرو : پمپ آب

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

بعد از تمام این مدت که به مشورت رادیاتور مناسب ، اتصالات مناسب و آنچه در خانه شما بهتر به نظر می رسد پرداختید ، آخرین چیزی که می خواهید این است که رادیاتور به طور کلی کار خود را متوقف کند. هزینه ، زمان و تلاش برای نصب رادیاتور صرف می شود و احساس می کنید همه چیز بیهوده بوده و می تواند شما را ناامید و سرد کند. اکوسیستم رادیاتور یک سیستم پیچیده است ، که در قرن گذشته کامل شده است ، و بنابراین ممکن است اغلب برای کالیبراسیون به دست متخصص نیاز داشته باشد ، بسیاری از قطعات کار کل را ایجاد می کند.

هر یک از این قطعات باید بدون مشکل و همگام با سایر قسمتها کار کنند تا مطمئن شوید که رادیاتور شما در بهترین حالت کار می کند. با در نظر گرفتن این نکته ، کارهای مختلفی وجود دارد که می توانید به عنوان صاحب خانه انجام دهید تا مطمئن شوید رادیاتور شما در بهترین حالت قرار دارد و به شما این قدرت را می دهد که کنترل خانه خود را در دست بگیرید.

اگرچه برخی از مشکلاتی وجود دارد که برای آنها باید به لوله کش مراجعه کنید ، اما بسیاری از آنها را خودتان می توانید برطرف کنید. این احساس خودکفایی نه تنها در هزینه شما صرفه جویی می کند ، بلکه احساس غرور را نیز به شما هدیه می دهد. خانه شما خانه شما است و اینکه بتوانید آن را تعمیر و مراقبت کنید بخشی از نحوه کنترل انسان بر جهان طبیعی است.

 

رادیاتورهای سرد

چه رادیاتور ستونی باشد ، چه رادیاتور پانلی ، هیچ کس مایل به سرد شدن نیست. ایده خانه سرد زمانی که به آن نیاز دارید تا با تمام توان کار کند ، یک مشکل ناامید کننده است ، به ویژه هنگامی که زمستان در راه است یا در واقع در نوسان کامل است. اگرچه به نظر می رسد هیچ امیدی وجود ندارد ، اما با کمی حوصله و کمی کار کارآگاهی ، بدون فراخوانی سطوح لوله کشی می توانید دریابید که مشکل چیست.

 

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است رادیاتور آلومینیومی به هیچ وجه روشن نشود. اینها شامل مشکل در دیگ بخار یا سیستم گرمایش مرکزی است که قلب خانه شما گرم می شود. اگر همه چیز در رادیاتور شما روشن است و از لحاظ تئوری باید کاملاً کار کند ، پس مشکل می تواند ریشه ای باشد.

برای این منظور ، ممکن است لوله کش بخاطر پیچیدگی ها و قانونی بودن که ممکن است در تعمیر دیگ آبگرم ایجاد شود ، مورد نیاز باشد. اگر دیگ بخار شما کار می کند ، ممکن است ارزش بررسی شیر ترموستاتیک رادیاتور را داشته باشد.

برای بررسی سوپاپ ترموستاتیک ، کافی است سر را از سر سوپاپ بردارید و ببینید که آیا پین داخل آزادانه به بالا و پایین حرکت می کند یا خیر. اگر به نظر می رسد این کار را نمی کند ، سپس یک ضربه دقیق به آن بزنید تا شل شود.

 

رادیاتورهای ولرم

رادیاتورهای ولرم می توانند حتی بیشتر مضحک باشند. بالا بردن گرمایش در اتاق و سپس مشاهده اینکه فقط تا حدی گرم شده است یک مشکل شگفت آور شایع است. قرار گرفتن در دمای مطلوب می تواند باعث آزار بسیار شود و معمولاً به دلیل نقص در رادیاتور در مقابل سیستم گرمایش مرکزی است. دلایل مختلفی می تواند برای این امر وجود داشته باشد ، از جمله تنظیمات ترموستات اتاق یا تنظیمات دما روی دیگ آبگرم. اگر مشکل مرتباً تکرار شود ، ممکن است ارزش تماس با لوله کش را داشته باشد. علت مشکل در اینجا ممکن است بسیار پیچیده باشد تا خود را برطرف کنید. در بیشتر مواقع ، دلایل ذکر شده در بالا معمولاً جواب می دهد و توسط صاحب رادیاتور به راحتی قابل رفع است.

 

فشار کم روی رادیاتورها

این مشکل اغلب در رادیاتورهای بلند ایجاد می شود. با توجه به ارتفاع آنها ، رادیاتور بلند می تواند تسلیم نیروهای جاذبه شود ، به ویژه اگر فشار در سیستم دیگ بخار شما خراشیده نباشد. برای رفع این مشکل ، سپس دو طرف دریچه های رادیاتور برقی را با استفاده از پیچ گوشتی سر تخت یا با دست باز کنید. بازکردن هر دو سوپاپ به شما این امکان را می دهد تا آب سرد اصلی را وارد کنید که باید بتوانید از ورود آن بشنوید. چشم خود را روی فشار سنج نگه دارید تا به 1.5 برسد. وقتی به این مرحله رسیدید ، هر دو سوپاپ را یکی یکی ببندید.

 

رادیاتور در بالا گرم و در پایین سرد است

رادیاتورهایی که در بالا گرم و در پایین سرد هستند اغلب تحت تأثیر سیستم گرمایش با لجن در آن هستند. این می تواند زمانی اتفاق بیفتد که دیگ بخار از آب پر می شود و به دلیل اینکه از منبع آب بزرگ می آید ، مقداری آب ناخواسته و ناخالص وارد می کند. تجمع مواد معدنی در آب نیز می تواند به این امر بیفزاید. لجن در اطراف رادیاتورها به گردش در آمده و در قسمت پایین آنها گیر می افتد ، زیرا فشار آنقدر زیاد نیست که مواد جامد را به بالا و اطراف لوله ها فشار دهد. تجمع لجن می تواند منجر به مسدود شدن لوله ها شود ، مشکلی که باید توسط یک متخصص برطرف شود. یک متخصص سیستم گرمایش شما را از بین می برد و لجن اضافی را که معمولاً علت گرمایش ناهموار رادیاتور است ، از بین می برد.

 

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور در لینک زیر : رادیاتور

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

مراحل نصب هیتر برقی دیواری

 

منبع برق ثابت را در نزدیکی محل نصب مورد نظر هیتر برقی تعیین کنید.
قبل از انجام هرگونه کار الکتریکی ، مطمئن شوید که برق در صفحه قطع کننده مدارهای فعال خاموش است و با تستر آن را خاموش کنید.
اگر از پریز موجود به عنوان منبع تغذیه استفاده می کنید ، صفحه روکش را با پیچ گوشتی بردارید ، سپس خروجی را از جعبه خارج کنید. همچنین ممکن است لازم باشد جعبه را از دیوار جدا کنید.
سیم کشی 14/2 را از پریز موجود به محل هیتر برقی دیواری جدید اجرا کنید. ممکن است لازم باشد سوراخ های دیواری یا سازه های دیگر را انجام دهید.
غلاف روی سیم جدید در خروجی موجود را بردارید ، سپس آن سیم را از طریق جعبه برق تغذیه کنید.
هادی ها را روی سیم جدید بکشید و یا آنها را به پیچ موجود در خروجی وصل کنید یا با استفاده از مهره های سیم به رساناهای موجود متصل کنید.
جعبه برق موجود در دیوار را دوباره محکم کنید ، خروجی را تعویض کرده و صفحه روکش را نصب کنید.
انتهای دیگر سیم جدید را جدا کرده و هادی ها را از منبع تغذیه به سیم های مناسب در هیتر برقی متصل کنید.
براکت های نصب شده را روی دیوار نصب کنید ، سپس روی هیتر روی آن براکت ها کلیک کنید.
برق را به مدار بازگردانید و بخاری را روشن کنید.

 

مشاهده لیست قیمت انواع هیتر برقی در لینک روبرو : هیتر برقی

  • bamin tahvie
  • ۰
  • ۰

 

به احتمال زیاد براکت های موجود شما با رادیاتور جدید سازگار نیستند ، بنابراین باید آنها را باز کنید. بنابراین ، ممکن است مجبور شوید هر گونه شکاف باقی مانده از سوراخ های ثابت قبلی را پر کنید.

نکته: سعی کنید نوار شوفاژ بازتابنده را به دیوار پشت محل اتصال رادیاتور جایگزین وصل کنید. این باعث می شود گرما به اتاق شما بازگردد و قبض گرمایش را کاهش دهد.

برای براکت های جدید مته بزنید
قبل از حفاری به دیوار ، باید مطمئن شوید که پشت آن را با یک آشکارساز دیجیتال بررسی کرده اید.
آنها به شما اطلاع می دهند که آیا لوله ها ، کابل ها یا ناودانی هایی وجود دارد که قصد دارید حفاری کنید. آن را روی سطح اجرا کنید و در صورت وجود خطرات به شما اطلاع می دهد.
براکت های جدید را تنظیم کنید
پس از اتمام حفاری ، براکت ها را به دیوار بچسبانید و بتوانید رادیاتور آلومینیومی خود را روی براکت ها ثابت کنید. مطابق دستورالعمل سازنده ، بنابراین.
شیرهای خود را ضربه بزنید و نصب کنید
مقداری PTFE یا نوار لوله کشی تهیه کنید و به طول 20 سانتی متر دور هر نخ سوپاپ بپیچید.
بنابراین تنظیمات آسان تر است ، بهتر است قبل از اتصال رادیاتور به دیوار ، شیرهای خود را نصب کنید.
پس از انجام این کار ، هر دو سوپاپ را کاملاً باز کنید تا رادیاتور از سیستم گرمایش مرکزی با آب پر شود.
رادیاتور را بلند کرده و آویزان کنید
رادیاتور جدید را روی براکت های دیواری بالا ببرید.
بررسی کنید که رادیاتور مستقیما آویزان است و سپس می توانید اتصالات را محکم کنید.
این شغل دو نفره است. اگر کسی را داشته باشید که به شما کمک کند بسیار راحت تر و کمتر استرس زا است.

دریچه ها را باز کرده و اجازه دهید آب وارد شود
اطمینان حاصل کنید که شیرهای کنترل دستی و جریان خون کاملاً باز هستند و دریچه جریان خون را باز کنید تا آب به داخل رادیاتور برقی وارد شود.
هنگامی که رادیاتور "غرغره" خود را متوقف کرد و پر شد ، شیر قفل را با همان دورانی که برای بستن زودتر لازم داشتید باز کنید.
بررسی های نهایی
بررسی کنید که همه اتصالات و آب بندی ها خشک و ضد آب هستند. در صورت لزوم سفت شوید و سپس می توانید سیستم گرمایش مرکزی خود را دوباره روشن کنید.
در نهایت ، آخرین چک ها را انجام دهید تا از نشت آب و حتی داغ شدن رادیاتور اطمینان حاصل کنید.
ما دوست داریم لوازم حمام شما را ببینیم و آنها را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذاریم - اگر شما در تعمیرات لوله کشی کار کرده اید ، ما را در عکس های خود تگ کنید تا در آن برجسته شویم!

ما دوست داریم بدانیم ، پس چرا طرح های مورد علاقه خود را در رسانه های اجتماعی با ما به اشتراک نمی گذارید؟

 

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور در لینک روبرو : رادیاتور

  • bamin tahvie