منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

  • ۰
  • ۰

 

به آبگرمکن احتیاج دارید ، دیگ آبگرم گاز بگیرید ، درست است؟ صبر کن! آیا مطمئن هستید که این بهترین گزینه برای شما است؟

گران ، بزرگ ، غیرقابل اعتماد. تعویض دیگ بخار قدیمی و نصب دیگ آبگرم جدید یکی از پرهزینه ترین خریدهای خانه است ، بدون ذکر دردسر بزرگ…

معایب آبگرمکن های معمولی می تواند به مراتب بیشتر از مزایا باشد ، به همین دلیل است که افراد بیشتری به سراغ برق می روند. یک مدل گاز با کیفیت بالا می تواند 5000 پوند هزینه داشته باشد-از جمله نصب و حذف-با این که اغلب از محصول استفاده کافی برای اثبات مقرون به صرفه بودن آن نمی شود. در عوض ، مدلهای برقی مقرون به صرفه هستند و در صورت استفاده صحیح ، گرمایش سازگار با محیط زیست و بدون عیب را ارائه می دهند.

بنابراین روشهای الکتریکی و معمولی چگونه مقایسه می شوند؟

مقایسه کارایی


آبگرمکن های برقی مدرن آب گرم 100٪ کارآمد هستند. آنها تمام انرژی دریافتی خود را برای دیگ بخار به گرما تبدیل می کنند. این سطح کارایی بسیار بیشتر از دیگهای گاز است که در بهترین حالت 80-90 are هستند ، مقداری که می تواند در طول زمان کاهش یابد. دیگهای گاز بخشی از گرمای خود را از طریق سقف یا سیستم تهویه از دست می دهند ، در حالی که آبگرمکن های برقی در حفظ دمای تنظیم شده عالی هستند.

دیگ های معمولی انرژی را برای گرم نگه داشتن دائمی آب مصرف می کنند. آنها در گرم کردن آب هنگامی که مخزن مورد استفاده قرار می گیرد ، خوب عمل می کنند ، اما این امر با احتباس بی اثر حرارت آنها کاهش می یابد. آبگرمکن های ذخیره شده با انرژی الکتریکی آب را با عناصر پیچ خورده گرم می کنند و به طور متناوب برای حفظ دمای از پیش تعیین شده عمل می کنند ، بنابراین هدر رفت انرژی را به حداقل می رسانند.

بسیاری از صاحبان خانه ها آبگرمکن برقی دیواری کمی گرانتر را انتخاب می کنند که آب را در صورت نیاز گرم می کند. اگر از منبع آب به طور مرتب استفاده نشود ، می توان در دراز مدت هزینه زیادی را پس انداز کرد. هر دو راه حل گرمایش آب برقی کارآمد و مقرون به صرفه هستند ، ایده آل برای متخصصان دارای خانواده های کوچک ، صاحبخانه ها یا املاک تجاری.

مقایسه کنترل
آبگرمکن های برقی کنترل بی نظیری بر گرمایش شما ارائه می دهند. اگر برای اولین بار یک دیگ بخار ده ساله را تعویض می کنید ، باید بدانید که راه حل های گرمایش مدرن با گذشت زمان تغییر کرده و در سالهای اخیر بسیار پیچیده تر و قابل کنترل تر شده است. جدیدترین سیستم های گرمایش الکتریکی دارای لات 20 هستند و از فناوری پیشرفته صرفه جویی در انرژی و تنظیمات قابل تنظیم استفاده می کنند. مدل هایی با WIFI داخلی برای کنترل و شاخص های مصرف گوشی های هوشمند موجود است.

یک دیگ آبگرم گاز معمولی را می توان به ترموستات الکتریکی یا صفحه کنترل متصل کرد ، با این حال این لوازم جانبی باید در هزینه های اضافی در نظر گرفته شوند و اغلب فقط قادر به روشن و خاموش کردن دیگ بخار در زمان های تعیین شده هستند.

در حالی که جایگزین های الکتریکی مدرن به شما امکان می دهد کنترل حرارت خود را به دست بگیرید ، تنظیمات و برنامه های دقیق دما ، بهبود عملکرد و ایمنی را افزایش دهید. هرگز کوتاه نیایید و با دیگ بخار خود از راه دور تماس بگیرید ، بین تایمرهای 24 ساعته و 7 ساعته سفارشی تغییر دهید یا یک عملکرد تقویت کننده را برای گرمایش بیشتر در مواقع مورد نیاز فعال کنید.

مقایسه هزینه
هزینه های اولیه گاز و دیگر دیگ های معمولی که فاقد هزینه آبگرمکن برقی هستند ، فوراً مورد توجه قرار می گیرند. تبلیغ می شود که هزینه های کلی دیگهای معمولی کمتر از جایگزین های الکتریکی است. این امر در برخی از سناریوها صادق است و تنها در صورتی که به اندازه کافی در موقعیت مناسبی قرار داشته باشید تا از دیگ بخار جدید بیشترین بهره را ببرید.

با این وجود ، اگر قصد دارید بیش از عمر آبگرمکن در خانه بمانید و تصمیم به نصب یک نوع گاز قدیمی دارید ، از کارایی و فناوری تضمین شده مدلهای الکتریکی مدرن می گذرید. استفاده هوشمندانه از آبگرمکن برقی - سفارشی سازی تنظیمات شخصی و نظارت از راه دور بر هدر رفت انرژی - هزینه های دراز مدت را می توان کاهش داد. در نهایت ثابت می شود که بسیار کمتر از پس انداز بالقوه ای است که توسط یک دیگ بخار معمولی اعطا می شود.

هیتر شاپ طیف وسیعی از آبگرمکن های برقی از جمله مدل های ذخیره شده ، لحظه ای و پمپ آب حرارتی را عرضه می کند. مواد با کیفیت بالا همراه با آخرین فن آوری ، راه حل های آبگرمکن برقی ما به یک افزودنی دائمی و دوست داشتنی در خانه تبدیل می شوند - با ضمانت نامه های بزرگ ما تا 25 افزایش می یابد.

 

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی