منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

  • ۰
  • ۰

 

اگر در یک شهر یا شهرک زندگی می کنیم ، تقریباً فکر نمی کنیم که چگونه آب هر روز به ساکنان ما عرضه می شود. روستاهای کوچک نیز غالباً مجموعه ای از لوله ها را برای انتقال آب برای هر خانه ای در منطقه تأمین می کنند. تنها چیزی که باید بدانیم نحوه بازکردن شیر در سینک ظرفشویی است. زیرا کار داخلی قابل مشاهده نیست و تامین آب به همسایگان در جاده وابسته نیست. هر خانه دارای سیستم چاه و الکترومکانیکی است تا آب را از چاه بیرون آورده و به خانه منتقل کند. این مقاله به بررسی اجمالی پمپ آب و نحوه عملکرد آن ، انواع و کاربردهای آنها می پردازد.

پمپ آب چیست؟


پمپ آب را می توان به عنوان پمپی تعریف کرد که از اصولی مانند مکانیکی و هیدرولیکی در سراسر سیستم لوله کشی استفاده می کند و نیروی کافی برای استفاده در آینده ایجاد می کند. آنها به دلیل تمدن اولیه تقریباً در یک ساختار و ساختار دیگر قرار داشته اند. در حال حاضر این پمپ ها در طیف گسترده ای از برنامه های مسکن ، کشاورزی ، شهرداری و تولید مورد استفاده قرار می گیرند.

اصل کار پمپ آب


اصل کار پمپ آب پنتاکس عمدتا به اصل جابجایی مثبت و همچنین انرژی جنبشی برای فشار آوردن آب بستگی دارد. این پمپ ها از برق AC و در غیر اینصورت از برق DC برای تغذیه موتور پمپ آب استفاده می کنند در حالی که سایر پمپ ها می توانند به انواع دیگر درایورها مانند موتورهای بنزینی و در غیر این صورت دیزلی انرژی دهند.

پمپ آب یک دستگاه قابل حمل است و می تواند در چندین برنامه خانگی مورد استفاده قرار گیرد. از این پمپ ها برای پمپاژ مقدار زیادی آب از مکانی به مکان دیگر استفاده می شود. هدف اصلی پمپ آب همه کاره است. یک پمپ با کیفیت که می توان با دقت انتخاب کرد ، ممکن است برای تخلیه آب از مناطق کم سیل ، پر کردن مجدد استخر و وان ، سموم دفع کننده و غیره کود مناسب باشد.

مجموعه پمپ های آب بسیار بزرگ است ، بنابراین ، هنگام انتخاب یک پمپ قوی و سازگار ، باید در مورد نیاز فکر کنید.

انواع پمپ آب


پمپ های آب به دو نوع جابجایی مثبت و گریز از مرکز طبقه بندی می شوند. این پمپ ها عمدتا برای تامین آب به طور مداوم از مکانی به مکان دیگر طراحی شده اند.

 

پمپ آب گریز از مرکز


پمپ های گریز از مرکز با پروانه چرخشی طراحی شده اند که می تواند برای تامین آب پمپ و فشار جریان تخلیه مورد استفاده قرار گیرد. این پمپ ها انواع مختلفی دارند که شامل سطل زباله ، شناور و مدل های استاندارد است. با استفاده از این پمپ ها می توان انواع مایعات را با ویسکوزیته کم پمپاژ کرد. و همچنین این پمپ ها با مایعات نازک خوب کار می کنند و میزان جریان بالایی را ارائه می دهند.

ملاحظات
این پمپ ها در کاربردهای مختلفی مانند ساختمان و همچنین سیستم آب کاربرد دارند. این پمپها برای تأمین آب ساختمانها و مطابقت با سیستمهای پنوماتیک که در آن آسانسور بدون مکش ضروری است مورد استفاده قرار می گیرند. هدف اصلی این پمپ های آب پمپاژ آب از چاه های منازل و افزایش فشار آب در خطوط ورودی است. پمپ های گریز از مرکز یک منبع تحت فشار مداوم برای سیستم های آتش نشانی ارائه می دهند و می توانند مانند پمپ های مخزن در تنظیمات افقی در غیر این صورت عمودی عرضه شوند.

پمپ های گریز از مرکز افقی هستند تا مشکلات کلی متعددی را ایجاد کنند. اینها ممکن است به گردش مایع برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد ناشی از منابع کم نیاز داشته باشند. این نوع پمپ ها باید برای عملکرد صحیح آماده شوند. از آنجا که سر سیستم مکش مثبت هنگام انتخاب پمپ بسیار کمتر است ، می تواند منجر به حفره شود ، وضعیتی که در آن هر جا حباب های هوا نزدیک به پروانه ایجاد می شود ، سپس منجر به سیگنال های شوک در داخل پمپ آب می شود. سرانجام ، سایش پروانه پمپ می تواند با تأخیر مواد جامد درون سیال تخریب شود.

 

چگونه پمپ را انتخاب کنیم؟


هنگام انتخاب پمپ پمپیران موارد زیر را باید در نظر گرفت که شامل موارد زیر است.

مواد: مواد پمپ برای مصارف در معرض آب و هوا باید مقاوم باشد.

قدرت: قدرت پمپ عمدتا شامل اسب بخار و میزان جریان است.

نوع سوخت و موتور: موتور و سوخت پمپ باید موتور الکتریکی ، گاز ، هیدرولیک ، دیزل ، در غیر این صورت دستی باشد.

هد: خروج کل سر ، در غیر این صورت حداکثر توان پمپ ، مناسب برای برنامه پیشنهادی است

کاربردهای پمپ آب


پمپ های آب به دلایل آبگیری و کاهش زمان خرابی ناشی از وقوع باران های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. کاربردهای متداول این پمپ ها شامل ساختمانها ، چاهها ، تقویت آب ، گردش آب گرم ، گودالهای حفاظتی ، حفاظت از سیستمهای آتش نشانی و غیره است.

بنابراین ، این همه در مورد پمپ های آب است که اغلب در زمینه های ساختمانی برای حذف مازاد آب و همچنین آبگیری استفاده می شود. به دلیل باران های شدید ، جریان آب می تواند افزایش یابد و پمپ های آب به شما امکان می دهد آب را به سرعت تامین کنید تا زمان خرابی را کاهش دهید. این پمپ ها برای کاربردهایی مانند برقی ، هیدرولیکی ، گازسوز و غیره دستی مناسب هستند.

این پمپ ها به زندگی ما افزوده می شوند زیرا انواع مختلفی از کارهای صنعتی ، کشاورزی و خانگی را ممکن می سازند. اما ، انواع پمپ های آب در بازار آنقدر سازگار و فراوان است که انتخاب پمپ مناسب مناسب نیازهای شما چالش برانگیز است.

 

مشاهده لیست قیمت انواع پمپ آب در لینک روبرو : پمپ آب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی