منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

  • ۰
  • ۰

فیلترهای شنی استخر چگونه کار می کنند

فیلترهای شن و ماسه استخر

 

فیلترهای  شنی و ماسه گزینه ای محبوب برای تمیز کردن استخرهای شنا است. این فیلترها از شن و ماسه طبیعی به عنوان ماده فیلتر استفاده می کنند ، در حالی که از بین می رود ، زباله ها را به دام می اندازند تا فقط آب تمیز داخل استخر شما پمپ شود. از آنجا که فیلترهای شنی و ماسه دارای قطعات کاغذ یا فیبر برای مسدود کردن یا پارگی نیستند ، آنها اغلب می توانند سالها به طول بروند که تنها حداقل نگهداری لازم برای نگه داشتن آنها در شرایط خوب اجرا است. اگر به دنبال یک راه حل تصفیه آب استخر هستید ، وقت خود را در نظر بگیرید که مزایای فیلترهای شن را در نظر بگیرید تا ببینید کدام یک مناسب شما و استخر است.

 

فیلترهای شنی چگونه کار می کنند

 

فیلترهای شنی یا ماسه ای با اجازه گردش آب از طریق قوطی حاوی ماسه کار می کنند. آب با سهولت در ماسه ها جریان می یابد ، اما ذرات بزرگتر قادر به عبور از آن نیستند. هنگامی که زباله ها و سایر ذرات توسط ماسه ها فیلتر می شوند ، یک پمپ آب تمیز را به داخل استخر منتقل می کند. با جمع شدن مواد زاید بیشتر توسط فیلتر ، بازده  قیمت فیلتر شنی نیز افزایش می یابد. زباله ها در واقع به جلوگیری از عبور ذرات کوچکتر از ماسه کمک می کند. به منظور اطمینان از سازگاری و اطمینان از اینکه بیشتر اگر در تمام موارد باقی مانده موجود در آب استخر شما فیلتر نشود ، از شن و ماسه آرایش خاص و اندازه دانه استفاده می شود. فیلترهای ماسه ای از # 20 ماسه سیلیسی با دانه هایی استفاده می کنند که در محدوده 45 تا 55 میلی متر قرار دارند. هر نوع ماسه ای که به عنوان "ماسه استخر" یا "ماسه فیلتر" خریداری می کنید ، این استاندارد را رعایت می کند ، زیرا به طور خاص برای استفاده در خرید فیلترهای استخر شنی و ماسهفروخته می شود.

 

جهت مشاهده لیست قیمت انواع فیلتر شنی ، فیلتر استخر روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

مواد فیلتر شده توسط Sand

 

طیف وسیعی از مواد توسط فیلتر شنی شما ضبط می شود. مواد بزرگتر مانند برگ ، شن و حشرات به هیچ وجه قادر به عبور از ماسه نخواهند بود و حتی با حرکت آب آب استخر شما از طریق قوطی فیلتر ، مواد کوچکتر متوقف می شوند. حتی ذرات کوچک بین 20 تا 100 میکرون اندازه توسط ماسه درون فیلتر شنی شما اسیر می شوند و ذرات کوچکتر از آن به طور بالقوه می توانند در جمع آوری فیلترها باقی بمانند. ذراتی که در ابتدا از طریق فیلتر عبور می کنند بعداً می توانند فیلتر شوند زیرا آب موجود در استخر شما از طریق فیلتر باز می شود.

 

مورد نیاز تعمیر و نگهداری فیلتر شنی

 

از آنجا که مواد توسط  فروش فیلتر شنی شما ضبط می شوند ، تمیز کردن و نگهداری گاه به گاه لازم است. هرچه فیلتر و ضایعات شما بیشتر باشد ، فشار بیشتری برای ساخت درون قوطی فیلتر شروع خواهد شد. به خواندن اولیه فشارسنج در فیلتر شنی استخر خود توجه داشته باشید ، سپس هر هفته یا دوبار آن را بررسی کنید تا ببینید فشار زیاد شده است یا خیر. پس از افزایش فشار 8 تا 10 پوند ، باید با انجام آنچه که به عنوان "تمیز کردن ماشین لباسشویی" شناخته می شود ، فیلتر را تمیز کنید تا خاک اضافی و سایر مواد زاید را از ماسه جدا کنید. شستشوی عقب یک فیلتر شنی آسان است. آب دوچرخه سواری پمپ را از طریق فیلتر خاموش کرده و بگذارید کاملاً متوقف شود. پس از متوقف شدن پمپ ، شیلنگ شستشوی پشتی را جدا کرده یا به آن وصل کنید و شیر تنظیم پمپ را به "Backwash" تبدیل کنید. پمپ را روشن کنید و بگذارید آن را اجرا کند. آب به وضوح بیرون می آید ، و با ریختن بیشتر گرد و غبار و زباله ها ، تیره تر می شود. اجازه دهید آب تا زمانی که مجدداً روشن شود ، جریان یابد و سپس پمپ را خاموش کنید. شیر تنظیم را به "شستشو" تبدیل کنید و اجازه دهید پمپ در چرخه شستشو به مدت 30 تا 45 ثانیه کار کند. بعد از اینکه فیلتر را شستشو داده اید ، قبل از شروع دوباره کار ، دوباره شلنگ پشتی را قرار داده و پمپ را به حالت عادی خود تنظیم کنید.

 

تغییر شن

 

متأسفانه ، حتی شستشوی معمولی نیز نمی تواند فیلتر شنی را برای همیشه کار کند. سرانجام ماسه های موجود در ظرف فیلتر نیاز به تغییر دارد ، اگرچه این به طور کلی فقط باید هر 5 تا 7 سال یک بار انجام شود. تغییر شن و ماسه کار دشواری نیست ، البته بسته به اندازه قوطی که از فیلتر شن استفاده می کند ، می تواند کمی زمان بر باشد. با انجام یک کارواش عقب شروع کنید ، پس از اتمام کار پمپ خاموش شوید. شیر فشار را در قسمت بالای قوطی فیلتر باز کنید تا فشار از درون فیلتر ماسه آزاد شود ، سپس دریچه تخلیه را در قسمت پایین قوطی باز کنید تا آب درون آن آزاد شود. پیچ و مهره های نگهدارنده قوطی را با هم شروع کنید و از یک طرف به طرف دیگر متناوب کنید تا از آسیب دیدن ظرف با فشار بیش از حد از یک طرف جلوگیری کنید. قسمت بالای قوطی را برداشته و سپس ماسه های موجود در داخل قوطی صافی را صاف کنید. هنگامی که شن و ماسه را از صافی حذف کردید ، فیلتر استخر اجزای جانبی را در داخل آن بررسی کنید تا ببینید که آیا بیش از حد سست یا شکسته هستند. هر گونه جنبه جانبی را که شکسته یا شل شده است ، جایگزین کنید ، سپس ظرف را پر از آب پر کنید تا در شروع کار افزودن ماسه ، از آنها در برابر صدمه محافظت کنید. شن و ماسه تمیز را درون ظرف بریزید و آن را درون یک اینچ یا دو قسمت از آن پر کنید. اگر مطمئن نیستید که چه مقدار ماسه را باید اضافه کنید ، با کتابچه راهنمای مالک استخر خود مشورت کنید. هنگامی که فیلتر پر از شن و ماسه شد ، در قسمت بالای قوطی را مجدداً وصل کنید و یک شستشوی دیگر را نیز انجام دهید

 

جهت مشاهده لیست قیمت انواع فیلتر شنی ، فیلتر استخر روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی