منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

  • ۰
  • ۰

 

سیستم تهویه مطبوع ، تبرید و انجماد از طریق گاز مبرد تأمین می شوند - ترکیبی که معمولاً در حالت مایع یا گازی یافت می شود.  گاز مبرد با جذب گرما از محیط کار می کند ، که با ترکیب سایر اجزا like مانند کمپرسورها و اواپراتورها باعث ایجاد هوای خنک می شود.

سیستم های تهویه مطبوع حاوی مبرد داخل کویل های داخلی مس هستند ، زیرا ماده مبرد گرما را از داخل جذب می کند ، از حالت خود به عنوان گاز به مایع منتقل می شود. این مایع به بیرون فرستاده می شود ، جایی که یک فن هوای گرم را از روی سیم پیچ ها خارج می کند و به سمت خارج خارج می شود.

از آنجا مبرد خنک می شود و دوباره به گاز تبدیل می شود. سپس یک فن بر روی سیم پیچ های خنک شده هوا را منفجر می کند ، در نتیجه هوای خنک از واحد و در سراسر خانه شما خارج می شود. این چرخه در طی فرآیند خنک سازی بارها و بارها تکرار می شود.


انواع مبردها در AC


R12


کلروفلوئورکربن ها (CFC) ، از جمله R12 ، مبردهای شناخته شده ای هستند که به طور قابل توجهی در اثر گاز گلخانه ای نقش دارند. تولید واحدهای دارای R12 در سال 1994 به دلیل مقررات متوقف شد. کلروفلوئورکربن ها یکی از دلایل اصلی کاهش لایه ازن و اثر گاز گلخانه ای بود.

R22


R22 مبرد Hydrochlorofluorocarbon (HCFCs) است که نسبت به R12 از نظر محیط زیست کمی آسیب دید اما در سال 2010 به دلیل قانون هوای پاک برای حذف در ایالات متحده مجاز شد. انتظار می رود R22 تا سال 2020 کاملاً از رده خارج شود.

R410A


R410A یک ماده مبرد هیدروفلوئوروکربن (HFCs) است ، که به عنوان محیط زیست ایمن تر از R22 است. GWP (پتانسیل گرم شدن کره زمین) 2090 است ، به این معنی که اگر یک کیلوگرم در جو آزاد شود ، 2090 برابر یک کیلوگرم کربن تأثیر خواهد داشت. همانطور که گفته شد ، R410A دارای ODP (پتانسیل تخریب ازن) 0 است.

R32


R32 همچنین مبرد HFC است که بسیاری از تولیدکنندگان تهویه مطبوع برای عملکرد آن در زمینه محیط زیست ، مصرف انرژی ، کارایی و ایمنی از آن استفاده می کنند. در مقایسه با R410A ، R32 دارای GWP 675 - حدود 30٪ پایین تر است. ODP هر دو مبرد 0 هستند.

چرا از R410A به R32 تغییر می دهیم؟


R32 به سرعت در حال تبدیل شدن به  گاز مبرد مورد علاقه بسیاری از تولیدکنندگان AC ، از جمله Perfect Aire است. در حالی که دلایل زیادی برای این سوئیچ وجود دارد ، مزایای اصلی R32 عبارتند از:

R32 دارای GWP 675 ، تقریبا 30٪ پایین تر از R410A است
سیستم های R32 تا 20٪ از مبرد کمتری نسبت به R410A استفاده می کنند که باعث کارآیی بیشتر و هزینه کمتری برای کار می شود
پتانسیل کاهش ازن 0
بازیافت از R410A آسان تر است ، زیرا R32 مبرد تک جزئی است

 

آیا می توان مبرد را در واحد موجود ارتقا داد؟


لطفا توجه داشته باشید که امکان تبدیل واحد مبرد R410A به واحد R32 وجود ندارد. مبرد فقط باید توسط تکنسین های آموزش دیده و واجد شرایط استفاده شود. این متخصصان می توانند در یافتن سیستمی با قابلیت R32 به شما کمک کنند.

 

مشاهده لیست قیمت انواع گاز مبرد در لینک روبرو : مبرد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی