منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

  • ۰
  • ۰

نصب کولر آبی

 

کولر آبی چیست؟

کولر آبی یا Evaporative Cooling از سیستمی مشابه سیستم تبخیر طبیعت استفاده می کند. آیا تا به حال متوجه شده اید که وقتی عرق می کنید و سپس جلوی پنکه بیرون می روید یا با نسیم خنکی روبرو می شوید ، بلافاصله احساس خنک شدن می کنید؟ سیستم کولر آبی با تبخیر مایع و آزاد شدن هوای خنک در نتیجه به همان روش کار می کند.

کولر آبی چگونه کار می کند؟


کولر آبی با استفاده از فن ، لنت ، پمپ و آب کار می کند. واحد داخلی به واحدی در خارج متصل می شود که هوای گرم را جذب می کند. هوا وارد واحد می شود و از طریق یک پد جاذب که پر از آب خنک است عبور می کند. سپس این امر باعث می شود که هوای بیرون به هوای خنکی تبدیل شود که در داخل آن دمیده می شود تا شما را همیشه خنک نگه دارد.

مزایای کولر آبی چیست؟


مزایای مختلفی برای کولر آبی وجود دارد که آن را به گزینه ایده آل برای خانه شما تبدیل می کند. این شامل:

هزینه کم نصب کولر آبی و راه اندازی:

نصب کولر آبی و راه اندازی خنک کننده تبخیری ارزان تر در کل خانه است. مجاری را می توان در سراسر خانه نصب کرد ، به این معنی که در همه جای خانه شما راحت خواهد بود ، در حالی که سیستم های اسپلیت ممکن است کل خانه شما را پوشش ندهد. همچنین عملکرد آنها نسبت به انواع دیگر تهویه مطبوع ارزان تر است.
درها و پنجره ها را باز بگذارید: اگر کودکانی دارید که دائماً درها و پنجره ها را باز می گذارند ، یا ایده این را دارید که هوای تازه در تابستان از خانه شما عبور کند ، کولر آبی یک انتخاب عالی است. حتی با ورود هوای بیرون به خانه نیز به همان اندازه قدرتمند خواهد بود.
سازگار با محیط زیست: کولر آبی هیچگونه انتشار گازهای گلخانه ای آزاد نمی کند ، اثر کربن شما را کاهش می دهد و آن را به گزینه ای سازگار با محیط زیست تبدیل می کند.


هنگام نصب کولر آبی چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟


هنگام نصب کولر آبی ، باید آب و هوایی را که در آن زندگی می کنید در نظر بگیرید. کولر آبی آبسال در تمام مناطق آب و هوایی به جز مناطق گرمسیری که رطوبت می تواند اثر بخشی آن را کاهش دهد ، عالی است. همچنین باید مطمئن شوید که خنک کننده خود را توسط متخصصانی نصب کرده اید که می توانند واحدهای باکیفیت و نصب را ارائه دهند.

 

مشاهده لیست قیمت نصب کولر آبی در لینک روبرو : نصب کولر آبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی