منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

  • ۰
  • ۰

 

رادیاتور پنلی شکل ظاهری تقریبا شبیه رادیاتورهای آلومینیمی دارند ولی از جنس ورقهای فولادی و به صورت یک تکه ساخته میشوند . جریان آب در این رادیاتورها معمولا در سطح جلو و عقب وجود دارد و وفاصله بین این دو سطح باعث ایجاد یک جریان هوا از پایین به بالا میشود . این رادیاتورها ممکن است در ارتفاع 40 ، 50 ، 60 و 70 سانتی متر تولید شوند و طول رادیاتور نیز میتواند از در طیف وسیعی متغییر باشد .

این نوع رادیاتور ها ممکن است در انواع تک پنل ، دو پنل و دو کنوکتور باشد . عرض این رادیاتور ها کم و سطح آن صاف بوده و در محلهای که سایر انواع رادیاتور در چیدمان دکوراسیون منزل ایجاد مشکل نماید استفاده از رادیاتور پنلی انتخاب خوبی است .

از مزایای این رادیاتورها میتوان به ظاهر نسبتا زیبا و متناسب با دکوراسیون منازل مسکونی ، سطح تابش یکنواخت و مناسب و قابلیت نصب از هر طرف رادیاتور اشاره کرد . یکی از ایرادات این نوع رادیاتورها این است که در صورت بروز نشتی و سوراخ شدن ، رادیاتور آلومینیومی باید به طور کامل تعویض شود و امکان تعویض پره ای یا بخشی از آن وجود ندارد .

همچنین امکان افزایش ظرفیت رادیاتور از طریق افزایش پره وجود ندارد . ظرفیت حرارتی رادیاتورهای پنلی در کاتالوگی که توسط سازندگان ارائه میشود بر حسب ابعاد و مدل آنها ارائه میشود.

 

مشاهده ادامه مقاله در لینک روبرو : رادیاتور پنلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی