منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

  • ۰
  • ۰

 

ممکن است برخی از افراد عملکرد فیلتر شنی تصفیه آب و دستگاه سختی گیر را یکسان بدانند در صورتی که این دو دستگاه دارای کاربرد و عملکردی کاملا متفاوت از یکدیگر بوده و هر کدام از این دو دستگاه به منظور خاصی استفاده میشود که دستگاه دیگر عملا نمیتواند کاربری دستگاه دیگر را برآورده سازد.

انجام مقایسه بین کارکرد سختی گیر و فیلتر شنی تصفیه آب ، نیازمند شناخت کامل هر دو دستگاه و موارد کاربری هرکدام است . در مباحث قبلی عملکرد دستگاه سختی گیر رزینی مورد بررسی قرار گرفت که پیشنهاد میشود برای درک بهتر مطالب این نوشتار به عنوان پیش نیاز این بحث مورد مطالعه قرار گیرد . اما در مورد فیلترهای تصفیه آب یا فیلترهای شنی بهتر است ابتدا بررسی مختصری صورت میپذیرد تا بتوان مقایسه مناسبی بین این دو دستگاه انجام داد .

نتیجه

با مقایسه کارکرد سختی گیر و فیلتر تصفیه آب میتوان نتیجه گرفت که هر کدام از این دو دستگاه برای کاربری کاملا متفاوت از دیگری تعریف شده است . در مواردی که در نظر داریم ناخالصی های فیزیکی ، میکروبی ، مواد معلق و رنگ و بوی نامطلوب آب را از بین ببریم باید از فیلتر تصفیه آب استفاده کنیم و زمانی که میخواهیم سختی آب را برای استفاده در یک فرآیند  از بین ببریم باید به سراغ دسگاه سختی گیر برویم.

 

ادامه مقاله در لینک روبرو :تفاوت سختی گیر و فیلتر شنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی