منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

  • ۰
  • ۰

 

ته نشینی مواد معلق در آب استخر و ایجاد گل و لای در کف آن امری غیر قابل اجتناب می باشد . این موضوع در استخر های روباز بسیار بیشتر و حادتر می باشد . گل و لای ته نشین شده در استخر موجب از بین رفتن کیفیت آب ، شفافیت آب و همچنین بروز بیماری خواهد شد .

این مواد و گل و لای در زمان عدم استفاده از استخر در کمتر از چند ساعت ته نشین و کیفیت و رنگ آب باز یابی می شود . اما با ورود افراد به داخل استخر و متلاطم شدن آب دوباره این مواد به حالت معلق در آمده و لذت شنا را از افراد استفاده کننده خواهد گرفت . جاروی زدن استخر امری است که تمام نگه دارنده های استخر های خصوصی و عمومی روزانه یا هفتگی آن را انجام می دهند . اما جاروی کردن استخر امری زمان گیر و کسل کننده است . به خصوص در استخر های روباز .

از سوی دیگر استفاده از جاروی استخر دستی موجب تلف شدن آب به حجم چشمگیر می شود و در استخر های کوچک و خانگی موجب کاهش سطح آب استخر خواهدشد . به همین دلایل استفاده از جاروی استخر اتوماتیک یا ربات نظافتی در بین صاحبان استخر بسیار مرسوم شده است .

 

مشاهده ادامه مقاله در لینک روبرو : جارو استخر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی