منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

  • ۰
  • ۰

 

رادیاتور قرنیزی (یا همان رادیاتور‌های شوفاژ) به عنوان یکی از روش‌های ارتقاء گرمایش و سرمایش فضاهای مسکونی و تجاری مورد توجه قرار گرفته‌اند. در این قسمت، مزایا و #معایب_رادیاتور_قرنیزی به همراه مقایسه آنها با سیستم‌های دیگر تهویه مطبوع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معایب رادیاتور قرنیزی

  • هزینه بالای برق در برخی مدل‌ها: برخی از مدل‌های این دستگاه مصرف برق بالایی دارند که ممکن است باعث افزایش قیمت قابل‌توجهی در مصرف انرژی شود.

  • محدودیت در قرار دادن وسایل در نزدیکی #رادیاتور: به دلیل اینکه این دستگاه از پوسته آلومینیومی تشکیل‌شده‌است، قرار دادن وسایل در نزدیکی آن ممکن است محدودیت‌هایی را ایجاد کند. بنابراین، باید در نصب و قرار دادن رادیاتور در نظر داشت که مکان مناسبی برای قرار دادن وسایل در نزدیکی آن وجود داشته باشد.

 

ادامه مقاله و لیست قیمت در لینک زیر:

 

https://www.bamintahvie.com/article/%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1/%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%82%D8%B1%D9%86%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی