منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

  • ۰
  • ۰

سختی گیر مغناطیسی به دستگاه یا سیستمی اطلاق می شود که ادعا می کند آب را با استفاده از فناوری مغناطیسی یا الکترومغناطیسی نرم می کند. توجه به این نکته حائز اهمیت است که اثربخشی و اعتبار علمی نرم کننده های آب مغناطیسی موضوع بحث و گفتگو است و توسط جامعه علمی به طور جهانی پذیرفته نشده است.

سختی گیر آب سنتی معمولاً از رزین‌های تبادل یونی برای حذف مواد معدنی سختی مانند کلسیم و منیزیم از آب استفاده می‌کنند. با این حال ، سختی گیر مغناطیسی ادعا می کنند که با استفاده از آهن ربا یا میدان های الکترومغناطیسی ، بدون نیاز به نمک یا سایر مواد شیمیایی به نتیجه مشابهی دست می یابند.

ایده در مورد سختی گیر آب مغناطیسی این است که میدان مغناطیسی می تواند ساختار مواد معدنی موجود در آب را تغییر دهد و از تشکیل آنها در مقیاس جلوگیری می کند. طرفداران این سیستم ها استدلال می کنند که میدان های مغناطیسی می توانند ویژگی های فیزیکی مواد معدنی را تغییر دهند و مانع از چسبیدن آنها به سطوح و مقیاس شکل می شوند.

ادامه مقاله در لینک زیر

https://www.bamintahvie.com/category/storage-tank/water-softener/Aqua-Magnetic-Water-Softener

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی