منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

منبع انبساط

منبع انبساط - خرید و لیست قیمت منبع انبساط باز و بسته

  • ۰
  • ۰

کولر آبی سلولزی یک نوع کولر است که از سلولز (یا گاز سلولزی) به عنوان یک عنصر اصلی در پنل‌های تهویه‌طبیعی خود استفاده می‌کند. این نوع کولر معمولاً به عنوان کولر آبی سلولزی یا کولر گازسلولزی نیز شناخته می‌شود.

ویژگی اصلی این کولرها استفاده از پنل‌های حاوی سلولز است که به طور مستقیم به آب متصل شده و هوا را از طریق سلولز عبور داده و با تبخیر آب، حرارتی را از محیط جذب کرده و هوا را خنک می‌کند.

به عنوان یک نوع از کولرهای تبادل حرارت آبی، این نوع کولر از آب برای خنک کردن هوا استفاده می‌کند و معمولاً در مناطق خشک و گرم کارایی بیشتری دارد. از این جهت، کولرهای آبی سلولزی به عنوان جایگزینی اقتصادی و موثر برای کولرهای مرسوم هوایی در شرایطی که هوا خشک است، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مزایای کولر آبی سلولزی شامل مصرف انرژی پایین‌تر، قابلیت استفاده در فضاهای باز، و هزینه نصب و نگهداری کمتر هستند. با این حال، نکته‌ای که باید مد نظر داشته باشید این است که این نوع کولرها در مواجهه با هوای خیلی مرطوب عملکرد بهتری ندارند.

ادامه مقاله در لینک زیر

https://www.bamintahvie.com/category/air-condition/evaporative-cooler

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی